Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aston Martin V12 Vantage Zagato
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
Comment
-
Alright, ik heb een nieuwe favoriete hedendaagse Aston gevonden.
't Kleine, opgeklopte agressieve uiterlijk van dat ding doet me wat denken aan de 250 GT SWB.
Knap ook hoe 'ie stijlvolle elementen met een race-karakter combineert.
Echt schitterend, één van Zagato's knapste creaties in de afgelopen 20jaar.
Iemand een idee van het aantal stuks dat zullen gemaakt worden? En eventueel ook het kostenplaatje?
Comment
-
Zagato zal altijd Zagato blijven and I dig it!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenEcht schitterend, één van Zagato's knapste creaties in de afgelopen 20jaar.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Op het Concours d’Elegance Villa d’Este maakte Aston Martin al goede sier met de productieversie van de V12 Zagato. Daar blijft het niet bij, want Aston Martin heeft inmiddels ook een afbeelding vrijgegeven van de raceversie.
We kunnen al snel kennismaken met deze auto. Aston Martin gaat met dit weekend met deze raceversie namelijk deelnemen aan een race op de Nürburgring. De echte klapper is echter een deelname aan de fameuze 24-uursrace op de Nürburgring. Die vindt op 25 en 26 juni plaats. Aston Martin-topman Ulrich Bez neemt ook plaats achter het stuur. De exacte specificaties van de V12 Zagato zijn nog niet bekend.
Het is een traditie bij Aston Martin om met een nieuwe auto aan de start van de jaarlijkse 24-uursrace te verschijnen. Eerder deed het merk dat bijvoorbeeld al met de Rapide. Ook toen zat Ulrich Bez achter het stuur in één van de auto’s.
Ook op het gebied van de straatauto (foto’s 2 en 3) is er nieuws te melden. De V12 Zagato won op het Concours Villa d’Este namelijk de Design Award voor Concepts en Prototypes. De straatversie heeft de motor van de V12 Vantage onder de kap, goed voor 517 pk en 570 Nm.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Comment