Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw M5 F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren gespot in Duitsland. Zeer knappe en imposante verschijning, en de sound mocht er ook zijn. Was een blauwe zoals die op de persvoorstelling.

Ik heb er een foto van getrokken, maar die is wat onduidelijk. Maar ik zal hem straks posten
    Last edited by ; 26/07/2011, 00:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ruben_85 Bekijk Berichten
      Volgens info die ik vind zou de m5 232g co2 uitstoot hebben.
      Als ik dan berekening maak van de nieuwe BIV zou dat uitkomen bij 3412 euro
      hoe bereken je die ?
      1991 Audi S2 coupe
      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Volgens info die ik vind zou de m5 232g co2 uitstoot hebben.
        Als ik dan berekening maak van de nieuwe BIV zou dat uitkomen bij 3412 euro
        Hmm, spijtig dat een zaak nog altijd 5000 moet geven dan...

Comment

https://doc-0s-14-docsviewer.googleu...rstk32taf18h8b

formule staat in bovenstaand document
          Link werkt bij mij niet, maar als het dezelfde formule is die ik al regelmatig heb zien voorbijkomen, dan blijft de vraag, hoe bereken je het?
          a+b=c: a=5, hoeveel is c? En dan kom jij 7 zeggen of zo? maw, zonder de juiste waarden van de verschillende parameters heb je niks aan die formule. Moest je de juiste waarden toch weten, dan hoor ik het graag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Coollemon Bekijk Berichten
            Link werkt bij mij niet, maar als het dezelfde formule is die ik al regelmatig heb zien voorbijkomen, dan blijft de vraag, hoe bereken je het?
            a+b=c: a=5, hoeveel is c? En dan kom jij 7 zeggen of zo? maw, zonder de juiste waarden van de verschillende parameters heb je niks aan die formule. Moest je de juiste waarden toch weten, dan hoor ik het graag.
            berekening adhv formule voor M5 - co2 uitstoot 232g

BIV: [(232+4,5)/300]^5 * 11000 + 61,35 = 3411 euro
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
              Brilliant White

Lijkt mij gewoon mineraalwit te zijn ... Nu al beschikbaar op oa X1, 3, 6 en 7
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Edit: foutje

Comment

berekening adhv formule voor M5 - co2 uitstoot 232g

BIV: [(232+4,5)/300]^5 * 11000 + 61,35 = 3411 euro
                  Thanks! Dadelijk eens bekijken hoe die formule juist werkt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    Lijkt mij gewoon mineraalwit te zijn ... Nu al beschikbaar op oa X1, 3, 6 en 7

hoe meer foto's ik van de nieuwe M5 zie, hoe mooier ik de F10 Alpina vind. Veel stijlvoller (om van de F11 Alpina nog maar te zwijgen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                      Gisteren gespot in Duitsland. Zeer knappe en imposante verschijning, en de sound mocht er ook zijn. Was een blauwe zoals die op de persvoorstelling.

Ik heb er een foto van getrokken, maar die is wat onduidelijk. Maar ik zal hem straks posten
                      Hij is dus helemaal mislukt

Comment

• (vermoedelijk al vermeld) Daarnet gezien dat de '6 coupé in 't groot (itt .de) te configgen is op .co.uk, alsook de M5.

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            (vermoedelijk al vermeld) Daarnet gezien dat de '6 coupé in 't groot (itt .de) te configgen is op .co.uk, alsook de M5.
                            Thx! Zot welke hoeveelheid opties die al standaard heeft. Voor omgerekend 87k euro zonder de korting kan ik hem configureren, serieus de moeite dus via UK-weg.

Comment

• Me dunkt dat BMW vaak de vraag gaat krijgen om die blauwe remzadels in 't zwart, of zilver of wat voor kleur dan ook, te steken. Jongens dat lijkt nergens op. (Het is imo ook al hét element die de Corvette ZR1 onaantrekkelijk maakt.) Staat toch voor geen meter als je een eerder understated M5 spect in een zwart met geborsteld alu rond de ramen en binnenin een warm gezellig licht interieurkleurtje.

Comment

• Ik denk dat ik mijne volgende gevonden heb...

Comment

• Ik weet niet of het al gepasseerd is hier maar basisprijs is ongeveer 89500Euro zonder BTW

Comment

• Zoals ik al dacht. Met de nodige opties kost dat ding snel €120.000,-.
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Dat ding klinkt echt rotslecht voor een V8. Ik vind de sound van onze M3 ook al niet top, maar dit is nog slechter. Neen, de concurrenten weten beter hoe een V8 moet klinken.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Zoals ik al dacht. Met de nodige opties kost dat ding snel €120.000,-.
                                        Staat toch alles standaard op wat je nodig hebt in feite...

Comment

Working...
                                        X