Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw M5 F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Ik zeg: drie turbo's, 280 kW en 750 Nm. Noteer maar.

280 kw maar ? das omgerekend 378 pk.. voor een M550D beetje weinig toch ?

Comment

• Jaloers op Nas !

Comment

• + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Die koelsleuven op de zijkant zijn afgrijselijk.

Comment

• Toch een lekker ding die F10. Ik ben benieuwd of er een F11 komt.
                    U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                      Die koelsleuven op de zijkant zijn afgrijselijk.
                      222222222222

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dieter. Bekijk Berichten
                        Oorspronkelijk geplaatst door Dieter. Bekijk Berichten
                        Exact zoals deze... Beter kan een OEM sedan er voor mij niet uitzien.
                        Last edited by Roox; 19/08/2011, 12:23.
                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Toet, die donkere ruiten eruit en mooie velgen (20" BBS CH-R voor mij).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                            Toet...

Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                              Voor mij zonder het kofferlipje en zonder de verduisterde ruiten.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Toet, die donkere ruiten eruit en mooie velgen (20" BBS FI voor mij).
                                Man met smaak

Comment

• Die kleur is in de gewone F10 niet te krijgen neem ik aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dieter. Bekijk Berichten

E28 M5

Alleen spijtig van die Amerikaanse koeienbumpers, want nu weerspiegelen die teveel in de niertjes waardoor het lijkt alsof ze half zwart zijn.

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Even met paint, door gebrek aan photoshop op het moment, de chromé rand rond de koelsleuven opzij in het donker gezet.

Imo al een pak beter...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                        Die kleur is in de gewone F10 niet te krijgen neem ik aan?
                                        Als je de juiste centen op tafel legt is bij BMW elke kleur te krijgen.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Als je de juiste centen op tafel legt is bij BMW elke kleur te krijgen.

Ofwel neem je een basic kleur en laat je hem achteraf spuiten.

Comment

Working...
                                          X