Ik vind het echt geen mooi geluid.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw M5 F10
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenX5/6 M sound, gemengd met typisch V8 BMW geluid.
Klinkt best goed!Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDie sound is nog steeds een ramp
Precies een mengeling van een Cooper S en een Subaru Impreza WRX STI.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenGoed zo bleken !Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenDie kleur is in de gewone F10 niet te krijgen neem ik aan?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk BerichtenIk heb de wagen IRL gehoord en ik moet zeggen dat ik toch wel onder de indruk was. Op video daarentegen is het heel wat minder.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
-
Ik heb net eens een M5 in .de geconfigureerd. Met ongeveer de uitrusting die ik in mijn 5 heb kom ik uit op 125.000,- wat zomaar eens eventjes 50% meer is dan mijn 530d. Als je dan nog eens gaat kijken naar de gebruikskosten en het waardeverlies over 3 à 4 jaar, dan wordt zo'n M5 meer dan dubbel zo duur als een 530d of zelfs 535d. Dat is het mij niet waard, temeer ik zo'n wagen als daily zal gebruiken en je dat extra vermogen gewoon niet kan gebruiken hier in België. Moest mijn spaarvarken echter dringend op dieet moeten,...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment