Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw M5 F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Als BMW de E63 en de toekomstige RS6 van wederwoord wil dienen kunnen ze niet anders.

http://www.bmwblog.com/2011/05/11/re...5-touring-f11/
    Volgens ne kameraad van mij (verkoper bij bmw) komt er geen F11 uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
      ik vind er niet veel aan, had 'm pakken bombastischer verwacht...
      Ik ben blij dat het niet zo is.

Deze doet mij enorm denken aan de E39. Nu nog een donkere kleur, handbak en een deftige uitlaat zodat hij toch bijna even goed klinkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
        0.3 verschil, als je weet dat de F10 een DCT heeft en de E60 een SMG, betekent dit dat de F10 eigenlijk niet noemenswaardig sneller is?
        Ik denk dat hij niet zo spectaculair veel sneller is dan de E60. Ook hier zal de focus op handling liggen. Maar 13 seconden naar de 200 is wel verdomd snel.

Bij auto's van dit kaliber moet je kijken naar hernemingen, en 0-160 of 0-200 tijden. 0-100 zegt alleen iets over de tractie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Ik denk dat hij niet zo spectaculair veel sneller is dan de E60. Ook hier zal de focus op handling liggen. Maar 13 seconden naar de 200 is wel verdomd snel.

Bij auto's van dit kaliber moet je kijken naar hernemingen, en 0-160 of 0-200 tijden. 0-100 zegt alleen iets over de tractie.
          Er zal toch weel een verschil zijn in prestaties vermoed ik (0-100 zegt inderdaad niet zoveel).

Vergelijk het met de B5, die was nog een stuk sneller dan E60 M5, dit zal nu wel anders liggen vermoed ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
            Er zal toch weel een verschil zijn in prestaties vermoed ik (0-100 zegt inderdaad niet zoveel).

Vergelijk het met de B5, die was nog een stuk sneller dan E60 M5, dit zal nu wel anders liggen vermoed ik.
            Een stuk sneller zou ik niet zeggen. Dat geldt alleen maar als het op hernemingen aankomt in lage toeren, maar smijt de M5 een paar vitessen terug en die zijn vrij gelijk denk ik.

De F10 M5 is wel een stuk sneller dan de F10 B5 Bi-Turbo.

Comment

Echt een mooi ding! Alleen jammer dat ze geen nieuwe velgen ontworpen hebben voor de M5 .. Maarja dan maar een set 359M's onder leggen

Comment

Ik snap de link met de E39 M5 eigenlijk niet zo goed.

Ik vind dat ie qua algemene typische M5-kenmerken veel meer gemeen heeft met de E60 M5 dan met de E39 M5?

Comment

In Evo legden ze ook meer de link met de E39.

Hij zou indien gewenst veel comfortabeler kunnen rijden, waar een E60 eerder een bruut spellement was. De E60 viel amper normaal te rijden, iets wat met deze opnieuw kan.

Anyways, ik vind het maar dom dat ze weer wachten met een touring... What's the use

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ruben_85 Bekijk Berichten
                    Volgens ne kameraad van mij (verkoper bij bmw) komt er geen F11 uit.
                    Verkopers zijn niet altijd de meest betrouwbare bron.

Comment

Voorspelbaar, heeft wel iets. Wel graag in een stijlvoller en discreter kleedje, die blauwe remklauwen mogen ze ook terug op het schap leggen.

Zal wel onwaarschijnlijk goed rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                        Vet in dat kleur!
                        Weinig verrassingen zoals verwacht.

Wel jammer dat er geen specifiek M-stuurwiel is. Of vergis ik mij?
                        Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                        De stiksels vallen niet op maar het is een M-stuurwiel met stiksels in M-kleuren.

Ik vind 'm aan de zijkant ongelofelijk saai, maar eigenlijk is dat goed want de E39 was ook heerlijk anoniem.
                        Da's hetzelfde stuur als ik in de 7 heb, enkel boven en onder de cruisecontrol zijn extra knopjes bijgekomen.

Weet iemand of / wanneer de M5 X-Drive zou uitkomen?
                        ----------------------------------------------------------------------------------
                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                        Pictures here: BMW 7 Series
                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                        It might need half a starsystem to turn around,
                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Ik wil 'm eens zien met standaard 19 inch, gaat imo véél knapper zijn. (en niet zozeer door de maat, maar wel het design, hou van veel spaakjes)

Comment

Comment

Prijzen ook al bekend?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                ik vind er niet veel aan, had 'm pakken bombastischer verwacht...
                                Allé gij - zo'n kanon moet juist discreet zijn, vind ik. Als ge deze in het zwart neemt, verwisselt een niet-kenner hem al gauw met een beetje 520d M-pack... tot ze hem zien en horen voorbijrazen

Comment

Klopt! Ik heb zo een tijdje in een beetje scheve buurt van Brussel gewerkt, en mijn plan was toen een E39 M5 te kopen. Van ver is dat een maroeffenbak die in die buurt niet zou opvallen, maar toch eentje met 400pk.

Per sjans maar een maandje daar gewerkt .

Een F10 zal meer opvallen, behalve als je 'm parkeert tussen andere leasers op kantorenparken rondom Brussel.

Comment

Prachtig.

Ik ben ook van mening dat dit teruggaat naar de E39. Opvallend hoeveel mensen dat ook vinden.

Comment

Dit is vooral het einde van een tijdperk aan heerlijke atmosferische BMW Motorsport producten.

Jammer.
                                      U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

Prachtige wagen is dit geworden, waarschijnlijk een droom om mee te rijden.

ZONDAG 26 juni om 14u - BMW Meeting E91 - E90 - E92 - E93
                                        HAVEN GENT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                          Da's hetzelfde stuur als ik in de 7 heb, enkel boven en onder de cruisecontrol zijn extra knopjes bijgekomen.

Weet iemand of / wanneer de M5 X-Drive zou uitkomen?
                                          Precies of er iemand interesse heeft?

Comment

Working...
                                          X