Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Da's stock M. Ze steken graag lichtgrijs in die monacoblauwe modellen (dat heet toch zo, dat blauw? betrap me continu op 't gevoel dat er iets mis is met die kleurnaam). Past ook wel goed, eigenlijk. Maar binnenin een beetje te flets naar mijn smaak. Mag wat kleurrijker.
Kleur is Monte Carlo Blau denk ik.
Het blauw waarop jij het hebt op de M3 is Interlagos Blau
Juist, monte carlo blauw.Thx!
En ik doelde op dezelfde kleur op de M3 ook, is bij één of andere special edition te krijgen geweest en nu "zou" zelfs via BMW Individual slechts met mondjesmaat toegestaan worden dat monte carlo blauw wordt gekozen op de M3 (wat er van aan is, weet ik niet, heb dat 'es ergens gelezen in een topic van een amerikaan z'n nieuwe M3).
Ik zat met "zuiden van frankrijk" in m'n kop, en kwam niet verder dan monaco. Gek eigenlijk want monacoblauw heb ik nooit echt knap gevonden.
Dit is zo super lekker understatement met nét voldoende agressiviteit in die snuit met die lucht happende afgeronde muil onderaan ! Ze kunnen het dus nog steeds bij BMW, als ze willen. Wat een verschil met dat gedrocht van een 1 M coupé...
En ik doelde op dezelfde kleur op de M3 ook, is bij één of andere special edition te krijgen geweest en nu "zou" zelfs via BMW Individual slechts met mondjesmaat toegestaan worden dat monte carlo blauw wordt gekozen op de M3 (wat er van aan is, weet ik niet, heb dat 'es ergens gelezen in een topic van een amerikaan z'n nieuwe M3).
Ik zat met "zuiden van frankrijk" in m'n kop, en kwam niet verder dan monaco. Gek eigenlijk want monacoblauw heb ik nooit echt knap gevonden.
Heb je toevallig de link van die M3 nog, moet idd wel mooi zijn.
Gilles is helemaal het noorden... euh, het zuiden kwijt
Met reden! Deze morgen voor 't eerst live een IS-F tegengekomen op de baan. Zwart, en met een blondine achter 't stuur (teen of milf geen idee, ik kijk doorgaans meer m'n ogen uit naar karren dan madammen ). Maakte het fileleed van de voorbije weken in één klap goed!
Da's stock M. Ze steken graag lichtgrijs in die monacoblauwe modellen (dat heet toch zo, dat blauw? betrap me continu op 't gevoel dat er iets mis is met die kleurnaam). Past ook wel goed, eigenlijk. Maar binnenin een beetje te flets naar mijn smaak. Mag wat kleurrijker.
Comment