Ferrem!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw M5 F10
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenAudi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMet nodige opties verwacht ik dat het prijskaartje snel boven de €120.000,- zal gaan.
Nu ja als je toch 100k betaald dan volledig naar je goesting en de volle 120k.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMet nodige opties verwacht ik dat het prijskaartje snel boven de €120.000,- zal gaan.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenInmperial is precies Monaco ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten20k duurder dan de vorige?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenNiks voor u BMWMB? Uw nieuwe wordt bijna geleverd, tijd om van gedacht te veranderen!OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtent gaat hier niet over de basisprijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten20k duurder dan de vorige?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenEerder een reincarnatie van Carbon Schwarz, imho.
Carbon schwarz kan je ook nog krijgen op de 5 hè.
Comment
Comment