Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw M5 F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
    fuel of een andere commaneuker zal over deze post vallen...

maar die kleur is idd hemels!!!!!

hadden ze dat gehad bij de metaalkleuren voor een 5-reeks hij ging meer kans gemaakt hebben
    Oei, wat heb ik nu weer verkeerd gezegd?

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ik ben fan !
        Doet me denken aan de E39
        2012 E92 Bmw 335i DKG
        1991 E30 320i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
          Gelukkig is dit niet volledig in het chromé!

Zouden die remklauwen telkens gematchtet worden met de exterieur kleur? Want blauwe remklauwen heb ik anders nog nooit gezien bij BMW. M is klassiek zwart normaal.

Comment

Knap. Al blijf ik een E60 M5 toch nog vetter vinden.

Comment

Echt zeer knap! Precies hoe ik hem voor ogen had Van de E60 nooit echt super grote fan geweest, deze is weer een beetje zoals de E 39

Leuk detail ook die remschijven

Comment

Prachtige kleur!
                En ronde uitlaten

Comment

Ik vind hem wel knap maar geef mij een E60 met de V10.
                  Deze heeft wel veel potentieel met zijn turbo's

Comment

Ben verliefd.

Comment

Prachtig, zoals verwacht. Hopelijk wel nog een andere velg te verkrijgen, iets meer CSL-achtig bijvoorbeeld.

Comment

0-100km (0-62mph) in 4.4 seconds (E60 M5 took 4.7 seconds)
                        0.3 verschil, als je weet dat de F10 een DCT heeft en de E60 een SMG, betekent dit dat de F10 eigenlijk niet noemenswaardig sneller is?

Comment

Geen verrassing maar toch zeer geslaagd, eerder ingetogen maar dat zijn we gewend voor de M5. Maar 560 pk! De V8 bi-turbo met DCT zal wel een verbetering zijn op vlak van betrouwbaarheid tov de oude V10 SMG die toch wel niet probleemloos was
                          Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                          Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                          BMW 320d
                          Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

Top! Blijft geweldig ingetogen en toch voldoende agressief.
                            Schitterende kar

Comment

Rommel

Comment

Prachtig!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

De voorkant is knap, de achterkant had beter gekund. De M3 heeft daar ook last van, een te opzichtige diffusor.
                                  13s van 0-200 is wel knap...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                    0.3 verschil, als je weet dat de F10 een DCT heeft en de E60 een SMG, betekent dit dat de F10 eigenlijk niet noemenswaardig sneller is?
                                    Nee dat betekent dat je naar de sprint tot 200 moet kijken bij zo een vermogens.

Comment

Wanneer zouden ze nu eens afstappen van de vier uitlaten bij die M modellen. Twee dikke pijpen zou volgens mij veel fraaier zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Evoluzione Bekijk Berichten
                                        Wanneer zouden ze nu eens afstappen van de vier uitlaten bij die M modellen. Twee dikke pijpen zou volgens mij veel fraaier zijn.
                                        Ik zie dat niet gebeuren want de twee dikke pijpen zijn nu al x35/x40/...

Comment

ik vind er niet veel aan, had 'm pakken bombastischer verwacht...
                                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Working...
                                          X