Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw M5 F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Echt incognito is hij niet , en zal hij met hem zo te proberen configureren ook niet worden . Die 4 uitlaatpijpen liegen er immers niet om

Comment

Nog wat sfeerfoto's

Comment

Die snuit is gewoonweg geweldig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Da's stock M. Ze steken graag lichtgrijs in die monacoblauwe modellen (dat heet toch zo, dat blauw? betrap me continu op 't gevoel dat er iets mis is met die kleurnaam). Past ook wel goed, eigenlijk. Maar binnenin een beetje te flets naar mijn smaak. Mag wat kleurrijker.
          Estoril, Gilles!

Monacoblauw. Maken ze jammergenoeg niet meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
            Nog wat sfeerfoto's
            De voorbumper van het M-pack vind ik ongelooflijk lelijk, maar in het geval van de M5 is die bijzonder geslaagd te noemen.

Comment

Kleur is Monte Carlo Blau denk ik.
              Het blauw waarop jij het hebt op de M3 is Interlagos Blau
              Juist, monte carlo blauw.Thx!

En ik doelde op dezelfde kleur op de M3 ook, is bij één of andere special edition te krijgen geweest en nu "zou" zelfs via BMW Individual slechts met mondjesmaat toegestaan worden dat monte carlo blauw wordt gekozen op de M3 (wat er van aan is, weet ik niet, heb dat 'es ergens gelezen in een topic van een amerikaan z'n nieuwe M3).

Ik zat met "zuiden van frankrijk" in m'n kop, en kwam niet verder dan monaco. Gek eigenlijk want monacoblauw heb ik nooit echt knap gevonden.

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
              Estoril, Gilles!
              Monacoblauw. Maken ze jammergenoeg niet meer.
              Nee gij, estoril is nog iets helemaal anders, imo. Dat ligt in Spanje!

Comment

Nee gij, estoril is nog iets helemaal anders, imo. Dat ligt in Spanje!
                Portugal bedoel je.

Comment

Gilles is helemaal het noorden... euh, het zuiden kwijt

Comment

Dit is zo super lekker understatement met nét voldoende agressiviteit in die snuit met die lucht happende afgeronde muil onderaan ! Ze kunnen het dus nog steeds bij BMW, als ze willen. Wat een verschil met dat gedrocht van een 1 M coupé...

Comment

Die snuit is gewoonweg geweldig
                      Idd

Ben er hélemaal weg van, behalve van de alweer te kleine velgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                        Idd

Ben er hélemaal weg van, behalve van de alweer te kleine velgen
                        Eh, come again?

Die zijn perfect of zelfs net iets te groot imo, check die monsters van banden

Comment

*vind ik leuk*

Comment

snuit is echt super, frontaal gezien toch ...
                            vanaf de zijkant is het toch ff wennen

Comment

Juist, monte carlo blauw.Thx!

En ik doelde op dezelfde kleur op de M3 ook, is bij één of andere special edition te krijgen geweest en nu "zou" zelfs via BMW Individual slechts met mondjesmaat toegestaan worden dat monte carlo blauw wordt gekozen op de M3 (wat er van aan is, weet ik niet, heb dat 'es ergens gelezen in een topic van een amerikaan z'n nieuwe M3).

Ik zat met "zuiden van frankrijk" in m'n kop, en kwam niet verder dan monaco. Gek eigenlijk want monacoblauw heb ik nooit echt knap gevonden.
                              Heb je toevallig de link van die M3 nog, moet idd wel mooi zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                Portugal bedoel je.
                                Godmiljaar! Ik bedoelde Iberisch schiereiland

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                Gilles is helemaal het noorden... euh, het zuiden kwijt
                                Met reden! Deze morgen voor 't eerst live een IS-F tegengekomen op de baan. Zwart, en met een blondine achter 't stuur (teen of milf geen idee, ik kijk doorgaans meer m'n ogen uit naar karren dan madammen ). Maakte het fileleed van de voorbije weken in één klap goed!

Comment

Staat/stond ene van te koop op mobile. En als ik google kom ik o.a. dit tegen: http://www.bmwblog.com/2009/09/17/fr...te-carlo-blue/

Comment

Da's stock M. Ze steken graag lichtgrijs in die monacoblauwe modellen (dat heet toch zo, dat blauw? betrap me continu op 't gevoel dat er iets mis is met die kleurnaam). Past ook wel goed, eigenlijk. Maar binnenin een beetje te flets naar mijn smaak. Mag wat kleurrijker.
                                    Monacoblauw is dat van onze cabrio

Comment

ik kijk doorgaans meer m'n ogen uit naar karren dan madammen
                                      Dat zeg ik ook tegen mijn madam als ik naar een sjieke carrosserie kijk. Rara of ze dat gelooft of niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                        Eh, come again?

Die zijn perfect of zelfs net iets te groot imo, check die monsters van banden

De velgen as it should be . Die M-velgen zijn mss niet veel kleiner maar ze tonen enorm klein (en lelijk) vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                          MCB M3

Comment

Working...
                                          X