Echt incognito is hij niet , en zal hij met hem zo te proberen configureren ook niet worden . Die 4 uitlaatpijpen liegen er immers niet om
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw M5 F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDa's stock M. Ze steken graag lichtgrijs in die monacoblauwe modellen (dat heet toch zo, dat blauw? betrap me continu op 't gevoel dat er iets mis is met die kleurnaam). Past ook wel goed, eigenlijk. Maar binnenin een beetje te flets naar mijn smaak. Mag wat kleurrijker.
Monacoblauw. Maken ze jammergenoeg niet meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenNog wat sfeerfoto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenKleur is Monte Carlo Blau denk ik.
Het blauw waarop jij het hebt op de M3 is Interlagos Blau
En ik doelde op dezelfde kleur op de M3 ook, is bij één of andere special edition te krijgen geweest en nu "zou" zelfs via BMW Individual slechts met mondjesmaat toegestaan worden dat monte carlo blauw wordt gekozen op de M3 (wat er van aan is, weet ik niet, heb dat 'es ergens gelezen in een topic van een amerikaan z'n nieuwe M3).
Ik zat met "zuiden van frankrijk" in m'n kop, en kwam niet verder dan monaco. Gek eigenlijk want monacoblauw heb ik nooit echt knap gevonden.
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenEstoril, Gilles!
Monacoblauw. Maken ze jammergenoeg niet meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNee gij, estoril is nog iets helemaal anders, imo. Dat ligt in Spanje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDie snuit is gewoonweg geweldig
Ben er hélemaal weg van, behalve van de alweer te kleine velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenIdd
Ben er hélemaal weg van, behalve van de alweer te kleine velgen
Die zijn perfect of zelfs net iets te groot imo, check die monsters van banden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJuist, monte carlo blauw.Thx!
En ik doelde op dezelfde kleur op de M3 ook, is bij één of andere special edition te krijgen geweest en nu "zou" zelfs via BMW Individual slechts met mondjesmaat toegestaan worden dat monte carlo blauw wordt gekozen op de M3 (wat er van aan is, weet ik niet, heb dat 'es ergens gelezen in een topic van een amerikaan z'n nieuwe M3).
Ik zat met "zuiden van frankrijk" in m'n kop, en kwam niet verder dan monaco. Gek eigenlijk want monacoblauw heb ik nooit echt knap gevonden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenPortugal bedoel je.
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenGilles is helemaal het noorden... euh, het zuiden kwijt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenHeb je toevallig de link van die M3 nog, moet idd wel mooi zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDa's stock M. Ze steken graag lichtgrijs in die monacoblauwe modellen (dat heet toch zo, dat blauw? betrap me continu op 't gevoel dat er iets mis is met die kleurnaam). Past ook wel goed, eigenlijk. Maar binnenin een beetje te flets naar mijn smaak. Mag wat kleurrijker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtenik kijk doorgaans meer m'n ogen uit naar karren dan madammen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenEh, come again?
Die zijn perfect of zelfs net iets te groot imo, check die monsters van banden
De velgen as it should be . Die M-velgen zijn mss niet veel kleiner maar ze tonen enorm klein (en lelijk) vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenHeb je toevallig de link van die M3 nog, moet idd wel mooi zijn.
Comment
Comment