Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw M5 F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
    MCB M3

Damn, wat een voiture.

Comment

• Comment

• Comment

• Ondertussen ook al de meerspaakvelg gezien op facebook, prachtig velg wel wat te klein spijtig genoeg. Nu enkel nog een manier vinden om de foto te uploaden.
          Last edited by C'Mon; 17/06/2011, 18:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
            MCB M3

Kleur is idd prachtig maar die tuning op deze vind ik niet mooi

Comment

• En hier de officiële site over de M5: http://www.bmw.com/com/en/newvehicle...oom/index.html

Comment

• ik vind die wijzerplaten echt fantastisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                  ik vind die wijzerplaten echt fantastisch.
                  Idem! Gewoon mooi en sober. Echt knap deze M5. Nu nog de klank en ik ben helemaal verkocht.

Comment

• Hier is ze: de meerspaaksvelg aka styling 345M

Is spijtig genoeg wel een maat kleiner als die andere velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                      Hier is ze: de meerspaaksvelg aka styling 345M

Schitterende velg! Direct mijn voorkeur!
                      Maakt me niks uit dat 't een maatje kleiner is.

Comment

• Knap, zit nog wat band rond ook

M3 vind ik ook het knapst op 18 inch. (tie met Performance pack velgen)

Comment

• Heel die totaliteit =

Comment

• Woooo de 360 graden view laat toe wat kleurtjes te kiezen, en de remklauwen blijven altijd felblauw. Geil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Nee gij, estoril is nog iets helemaal anders, imo. Dat ligt in Spanje!
                              Ook al. Maar 't is zeker geen Monacoblauw. Je was wel dichtbij (eigenlijk erop maar enfin), 't is namelijk Monte carlo!

Estoril trekt er wat op vind ik, maar een pak minder fel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                Woooo de 360 graden view laat toe wat kleurtjes te kiezen, en de remklauwen blijven altijd felblauw. Geil.
                                Kan je die klauwen niet in het zwart krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Kan je die klauwen niet in het zwart krijgen
                                  Da's rap gefixt.

Comment

Hier is ze: de meerspaaksvelg aka styling 345M

Perfect.

Wat een vette bak dit. Ben benieuwd voor de sound irl!

Comment

• Voorlopig zou er geen sprake zijn van F11 M5. Goed idee. Kan ik niet in de verleiding komen :-)
                                      2014 BMW (F31) 335 d
                                      2011 Mini One D
                                      2007 Kawasaki ZX6R
                                      1997 Honda VFR

1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
                                      1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R

Comment

Waauw

Comment

• Ik kom even zeggen dat ik verliefd ben. Hopelijk komt de F11 ook nog op de proppen en dan is het wachten op de juiste reeks nummers bij EM.
                                          AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X