Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw M5 F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat vinden jullie van deze sound?
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Het is wennen na dat hoog V10 gejank maar het klinkt niet slecht, zou graag eens een 'cold start' horen.

Comment

• X5/6 M sound, gemengd met typisch V8 BMW geluid.

Klinkt best goed!

Comment

• Ik vind het ook best een knappe sound.
          Aanzienlijk beter dan een x5/x6m.

Comment

• Geluid is perfect, mooie brom maar toch niet te opvallend

Comment

• Vind het geluid niet mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichten
                Wat vinden jullie van deze sound?
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                ///Manwijf

Klinkt speciaal, wel beter dan de X5/6, wil ik zeker eens irl en onder vollast horen uiteraard.

Comment

• Rondje in 7.55. De E60 deed een rondje in 8.13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                    ///Manwijf
                    ik had niet eens door dat het een vrouw was

Comment

• Dit is dan ook een mannenwagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichten
                        Wat vinden jullie van deze sound?
                        + YouTube Video
                        Geen idee. Alleszins niet de klassieke V8-bulder (genre AMG), veel racier. Ik zou op basis van deze video zachtjes "toch minder mooi dan de klassieke bulder" zeggen. Maar 't zal de M5 zeker passen, 't karakter van de auto ondersteunen.

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                        ///Manwijf

Van Sabine Schmitz kon je als man nog 'es wegdromen (al droeg haar job uiteraard voor 't grootste deel tot haar sex appeal bij). Bij dees matronne is dat wat mij betreft alvast uitgesloten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Geen idee. Alleszins niet de klassieke V8-bulder (genre AMG), veel racier. Ik zou op basis van deze video zachtjes "toch minder mooi dan de klassieke bulder" zeggen. Maar 't zal de M5 zeker passen, 't karakter van de auto ondersteunen.
                          Idd ik hou veel liever van de klassieke V8 brul maar bij de M5 zou dat echt niet passen.

Comment

• De E39 had 'm ook, hè. Ik denk niet dat het niét zou passen (want ik denk van wel), maar ik denk wel dat (door de vorige M5 met z'n V10 en de huidige M3 met z'n flat plane V8 sound) deze racier sound zeker niet misstaat bij de M5.

Comment

• Ik blijf die "M6" velgen zo lelijk vinden. Voor de rest wederom een dik kraam!

Comment

De E39 had 'm ook, hè. Ik denk niet dat het niét zou passen (want ik denk van wel), maar ik denk wel dat (door de vorige M5 met z'n V10 en de huidige M3 met z'n flat plane V8 sound) deze racier sound zeker niet misstaat bij de M5.
                                De E39 had een fantastisch geluid; bassig, diep en toch best racy. Een x63 AMG motor of een andere atmo DOHC V8 klinkt toch nog iets bruter en ruwer. Veel minder racy.

Vind jij een M3 V8 klinken zoals een flat plane V8? Ok, de typische BMW V8 sound is een beetje weg (vermoedelijk door de andere firing order?) maar het is geen flat-plane krukas hoor. Dan zou hij klinken als een Ferrari V8.

Comment

De E39 had 'm ook, hè. Ik denk niet dat het niét zou passen (want ik denk van wel), maar ik denk wel dat (door de vorige M5 met z'n V10 en de huidige M3 met z'n flat plane V8 sound) deze racier sound zeker niet misstaat bij de M5.
                                  Dat is zeker zo al is een AMG toch nog rauwer en dieper qua geluid dan een E39 M5. Maar het gaat er wel naar toe, dat klopt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                    ///Manwijf

Klinkt speciaal, wel beter dan de X5/6, wil ik zeker eens irl en onder vollast horen uiteraard.
                                    Claudia Hürtgen en idd

Kan wel een aardig aan een stuurtje draaien.

Comment

• Comment

• Comment

• Hoe perfect kan een voorbumper en een voorkant zijn (nieuwe M5)

Comment

Working...
                                          X