Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Geen idee. Alleszins niet de klassieke V8-bulder (genre AMG), veel racier. Ik zou op basis van deze video zachtjes "toch minder mooi dan de klassieke bulder" zeggen. Maar 't zal de M5 zeker passen, 't karakter van de auto ondersteunen.
Van Sabine Schmitz kon je als man nog 'es wegdromen (al droeg haar job uiteraard voor 't grootste deel tot haar sex appeal bij). Bij dees matronne is dat wat mij betreft alvast uitgesloten.
Geen idee. Alleszins niet de klassieke V8-bulder (genre AMG), veel racier. Ik zou op basis van deze video zachtjes "toch minder mooi dan de klassieke bulder" zeggen. Maar 't zal de M5 zeker passen, 't karakter van de auto ondersteunen.
Idd ik hou veel liever van de klassieke V8 brul maar bij de M5 zou dat echt niet passen.
De E39 had 'm ook, hè. Ik denk niet dat het niét zou passen (want ik denk van wel), maar ik denk wel dat (door de vorige M5 met z'n V10 en de huidige M3 met z'n flat plane V8 sound) deze racier sound zeker niet misstaat bij de M5.
De E39 had 'm ook, hè. Ik denk niet dat het niét zou passen (want ik denk van wel), maar ik denk wel dat (door de vorige M5 met z'n V10 en de huidige M3 met z'n flat plane V8 sound) deze racier sound zeker niet misstaat bij de M5.
De E39 had een fantastisch geluid; bassig, diep en toch best racy. Een x63 AMG motor of een andere atmo DOHC V8 klinkt toch nog iets bruter en ruwer. Veel minder racy.
Vind jij een M3 V8 klinken zoals een flat plane V8? Ok, de typische BMW V8 sound is een beetje weg (vermoedelijk door de andere firing order?) maar het is geen flat-plane krukas hoor. Dan zou hij klinken als een Ferrari V8.
Dat is zeker zo al is een AMG toch nog rauwer en dieper qua geluid dan een E39 M5. Maar het gaat er wel naar toe, dat klopt.
Comment