Als ik een M5 koop moet die fully loaded zijn. Zeker het interieur moet volledig in leder zijn. Ook zou ik de 20" wielen willen en de 19'ers met sneeuwbanden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw M5 F10
Collapse
X
-
+ YouTube Video
Mooie uitleg en vb hoe ze in detail toch verbeteringen hebben gedaan;
nieuwsgierig of het IRL even belofte vol zal blijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ruben_85 Bekijk Berichtenberekening adhv formule voor M5 - co2 uitstoot 232g
BIV: [(232+4,5)/300]^5 * 11000 + 61,35 = 3411 euro
Sorry voor off-topic
2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
2013 Nissan Leaf (daily)
1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)
Comment
-
Ik zeg nu maar iets: de M-diesel krijgt minder pk's maar meer koppel (allez, daar ga ik toch van uit?), zou de kans dan niet bestaan dat de diesel sneller is dan de "echte" M5?
Natuurlijk gaat dit niet zo zijn in RL dus schiet mij maar dood als't nodig is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk vraag mij af of deze 550d hetzelfde uitzicht krijgt als de M5, of dat het een M-sportpakket krijgt.
Comment
-
In geen enkel geval. Na die miserie met de 740d heb ik zeker geen zin in weer zo'n avontuur.
Eigenlijk stel ik mij ook de vraag waarom zo'n gezinswagen diesel nog sneller moet zijn als een 530d/535d. Mijn 530d heeft ondertussen goed 5000km op de klok en begint los te komen. Dat ding is een raket. Zeker met de adaptive drive in de sport-stand is het een zeer nerveuze en snelle wagen. Voor mij moet dat zeker niet meer zijn.
Als het dan toch sneller moet, dan ga ik wel voor een benzine.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Dit bericht begint op alle mogelijke BMW-forums op te duiken. Er wordt dus inderdaad gesproken van een echte M5 diesel met zelfs 500/550 pk en een koppel van bijna 900Nm. Die cijfers zijn wel niet bevestigd, maar volgens mij zal dat met zo'n derde turbo ook niet mogelijk zijn uit een 3.0.
Ik ben echt benieuwd wat het gaat worden.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk vraag mij af of deze 550d hetzelfde uitzicht krijgt als de M5, of dat het een M-sportpakket krijgt.
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten4 liter tri-turbo V8 diesel alsjeblieft
400pk, 850Nm en normverbruik van 8 liter
Dan koop ik dat anders wel
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDit bericht begint op alle mogelijke BMW-forums op te duiken. Er wordt dus inderdaad gesproken van een echte M5 diesel met zelfs 500/550 pk en een koppel van bijna 900Nm. Die cijfers zijn wel niet bevestigd, maar volgens mij zal dat met zo'n derde turbo ook niet mogelijk zijn uit een 3.0.
Ik ben echt benieuwd wat het gaat worden.
Comment
Comment