Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw M5 F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Ik heb net eens een M5 in .de geconfigureerd. Met ongeveer de uitrusting die ik in mijn 5 heb kom ik uit op 125.000,- wat zomaar eens eventjes 50% meer is dan mijn 530d. Als je dan nog eens gaat kijken naar de gebruikskosten en het waardeverlies over 3 à 4 jaar, dan wordt zo'n M5 meer dan dubbel zo duur als een 530d of zelfs 535d. Dat is het mij niet waard, temeer ik zo'n wagen als daily zal gebruiken en je dat extra vermogen gewoon niet kan gebruiken hier in België. Moest mijn spaarvarken echter dringend op dieet moeten,...
    en de M550d gaat mss wel "even leuk" rijden als de M5

Comment

• Dat gaat idd een bom worden. Wel ben ik eens benieuwd naar het prijskaartje. Dat zal ook wel snel oplopen naar 100K. En dan ook nog afwachten of die 3 turbo's gaan willen blijven ademen.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Dat gaat idd een bom worden. Wel ben ik eens benieuwd naar het prijskaartje. Dat zal ook wel snel oplopen naar 100K. En dan ook nog afwachten of die 3 turbo's gaan willen blijven ademen.
        en of het idd hetzelfde onderstel/remmen/diff/... als de M5 zal zijn dat ze er onder steken

Comment

Ik heb net eens een M5 in .de geconfigureerd. Met ongeveer de uitrusting die ik in mijn 5 heb kom ik uit op 125.000,- wat zomaar eens eventjes 50% meer is dan mijn 530d. Als je dan nog eens gaat kijken naar de gebruikskosten en het waardeverlies over 3 à 4 jaar, dan wordt zo'n M5 meer dan dubbel zo duur als een 530d of zelfs 535d. Dat is het mij niet waard, temeer ik zo'n wagen als daily zal gebruiken en je dat extra vermogen gewoon niet kan gebruiken hier in België. Moest mijn spaarvarken echter dringend op dieet moeten,...

En met dezelfde redenering rijd een 3 ook even goed en aan de helft van de prijs. De 3 is ook zeker goed genoeg voor een daily....

Comment

• Een 3 is wel een klasse kleiner dan een 5. Als huisvader van een gezin met 2 kinderen kan je de ruimte van zo'n 5 zeker goed gebruiken. Ik had wel akkoord gegaan als je had gezegd dat een 520d ook even goed rijdt.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Langs binnen hoor ik precies een beetje V10.

Comment

• M5 live @ IAA Frankfurt:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• 28 foto's: [www.carview.co.jp]
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Raar, echt raar.

Stel, je zit over enige tijd te genieten van een heerlijke V8-roffel in de nieuwe M5 (F10), trek dan voor de gein de stekker van de subwoofer er even uit en het wordt het opvallend stil in het interieur. Jup, BMW hoaxt namelijk motorgeluid in de snelste 5-Serie. Wie had dat gedacht… Dit trucje van […]
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

• Vooral knullig.

Comment

• Vriend van me heeft een uitnodiging gekregen van BMW Belux om een week-end te rijden op het circuit in Valencia met de M5,met bijhorende culinaire aanverwanten...
                            Wel 2000€ per persoon,22 personen krijgen de kans.......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                              Vriend van me heeft een uitnodiging gekregen van BMW Belux om een week-end te rijden op het circuit in Valencia met de M5,met bijhorende culinaire aanverwanten...
                              Wel 2000€ per persoon,22 personen krijgen de kans.......
                              BMW is wel meer vrijgevig. Ik heb vorig weekend een 740xD (Individual) mogen gebruiken inclusief een etentje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten

Comment

Comment

• bij de Honda Accord hebben ze het tegenovergestelde gedaan , om de auto stiller te maken
                                    1991 Audi S2 coupe
                                    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Waar houden ze zich toch mee bezig bij bmw, eerst die nieuwe 1 reeks die op niks trekt en nu de M5, dat toch eigenlijk een liefhebberswagen moet zijn, waar je niet eens het echte motorgeluid kunt horen Geef mij maar de V10 met open uitlaat, is ie misschien wat trager dan de nieuwe, weet je tenminste hoe de motor echt klinkt.

Comment

Comment

• + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X