Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw M5 F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Schitterende eindconclusie

They've done it again!

Comment

• Allez, zelfs met de V8-subwoofer sounds vindt hij de sound nog niet genoeg klinken in 't interieur

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Damm dat spel weegt bijna 2ton.

Comment

• ...maar voelt aan als 1600kg.

Comment

• Tzal wel aan die woofer liggen zeker

Comment

• 2 ton of niet... ze mogen hem brengen...

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• can't wait ..
                        + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                          max koppel van 680nm al vanaf 1500 rpm. Hoe belachelijk vet is dat niet. Zeg nu nog eens dat je een diesel nodig hebt voor koppel
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                            max koppel van 680nm al vanaf 1500 rpm. Hoe belachelijk vet is dat niet. Zeg nu nog eens dat je een diesel nodig hebt voor koppel
                            Je hebt ook geen diesel nodig voor een hoog koppel, maar drukvulling.

Rijtest van Autoblog:
                            “The first of its kind” is nu geheel vernieuwd. Dames en heren, mag ik u voorstellen aan de BMW M5. In 1985 had de eerste M5 een voor die tijd indrukwekkende 286 pk. Zesentwintig jaar later heeft zijn opvolger bijna het dubbele: 560 pk. Daarmee is het de sterkste M ooit, de X5M en X6M […]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
                              Je hebt ook geen diesel nodig voor een hoog koppel, maar drukvulling.

Rijtest van Autoblog:
                              http://www.autoblog.nl/archive/2011/...deo-bmw-m5-f10
                              Verschrikkelijk irritant figuur, die kerel van Autoblog. Zeer moeilijk verstaanbaar gewouwel ook.

Comment

• BMW M5 Project Leader Says Company is Considering All-Wheel Drive
                                bron

2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                  Verschrikkelijk irritant figuur, die kerel van Autoblog. Zeer moeilijk verstaanbaar gewouwel ook.
                                  Ik geef je gelijk. En hij is niet de enige trouwens. Heel wat van die figuren tonen een ongelooflijke arrogantie omdat ze in een constante narcistische roes leven en van zichzelf vinden dat ze beter aan een stuur kunnen draaien dan Schumi. Die in het filmke van Evo is al even erg. En dan zwijg ik nog over de immer irritante Jeremy...

By the way: muggezift detailkritiek op een M5 moeten ze natuurlijk altijd kunnen geven, want geen enkele auto is perfect. Maar als je wat meer grip zoekt en 4-wielaandrijving wil, dan kies je toch gewoon voor een 550i xDrive zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                    Ik geef je gelijk. En hij is niet de enige trouwens. Heel wat van die figuren tonen een ongelooflijke arrogantie omdat ze in een constante narcistische roes leven en van zichzelf vinden dat ze beter aan een stuur kunnen draaien dan Schumi. Die in het filmke van Evo is al even erg. En dan zwijg ik nog over de immer irritante Jeremy...

By the way: muggezift detailkritiek op een M5 moeten ze natuurlijk altijd kunnen geven, want geen enkele auto is perfect. Maar als je wat meer grip zoekt en 4-wielaandrijving wil, dan kies je toch gewoon voor een 550i xDrive zeker?
                                    Allez man, Chris Harris is toch echt een schitterende autojournalist? Hij weet tenminste over wat hij praat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      Allez man, Chris Harris is toch echt een schitterende autojournalist? Hij weet tenminste over wat hij praat.
                                      Chris vindt ik nu ook 1 van de betere...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichten
                                        Chris vindt ik nu ook 1 van de betere...
                                        OK, ik geef toe dat ik wat snel was: Chris Harris is mss terecht één van de betere referenties, maar hij blijft mij in dit M5 filmke nogal arrogant overkomen. In andere reportages gaf hij mij vaak niet die indruk, da's waar.

Comment

Working...
                                        X