Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
“The first of its kind” is nu geheel vernieuwd. Dames en heren, mag ik u voorstellen aan de BMW M5. In 1985 had de eerste M5 een voor die tijd indrukwekkende 286 pk. Zesentwintig jaar later heeft zijn opvolger bijna het dubbele: 560 pk. Daarmee is het de sterkste M ooit, de X5M en X6M […]
Verschrikkelijk irritant figuur, die kerel van Autoblog. Zeer moeilijk verstaanbaar gewouwel ook.
Ik geef je gelijk. En hij is niet de enige trouwens. Heel wat van die figuren tonen een ongelooflijke arrogantie omdat ze in een constante narcistische roes leven en van zichzelf vinden dat ze beter aan een stuur kunnen draaien dan Schumi. Die in het filmke van Evo is al even erg. En dan zwijg ik nog over de immer irritante Jeremy...
By the way: muggezift detailkritiek op een M5 moeten ze natuurlijk altijd kunnen geven, want geen enkele auto is perfect. Maar als je wat meer grip zoekt en 4-wielaandrijving wil, dan kies je toch gewoon voor een 550i xDrive zeker?
Ik geef je gelijk. En hij is niet de enige trouwens. Heel wat van die figuren tonen een ongelooflijke arrogantie omdat ze in een constante narcistische roes leven en van zichzelf vinden dat ze beter aan een stuur kunnen draaien dan Schumi. Die in het filmke van Evo is al even erg. En dan zwijg ik nog over de immer irritante Jeremy...
By the way: muggezift detailkritiek op een M5 moeten ze natuurlijk altijd kunnen geven, want geen enkele auto is perfect. Maar als je wat meer grip zoekt en 4-wielaandrijving wil, dan kies je toch gewoon voor een 550i xDrive zeker?
Allez man, Chris Harris is toch echt een schitterende autojournalist? Hij weet tenminste over wat hij praat.
OK, ik geef toe dat ik wat snel was: Chris Harris is mss terecht één van de betere referenties, maar hij blijft mij in dit M5 filmke nogal arrogant overkomen. In andere reportages gaf hij mij vaak niet die indruk, da's waar.
Comment