Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw M5 F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autowereld review is ook niet al te positief eigenlijk. Zij hebben liever een 550i ("de sensaties op de openbare weg evenals het geboden comfort zijn min of meer hetzelfde") en een hot hatch dan de M5.

Verder weeral kritiek op het uithoudingsvermogen van de remmen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
      Verder weeral kritiek op het uithoudingsvermogen van de remmen.
      Moet je een beetje nuanceren. Zonder een deftige remtechniek kan je alle stalen remmen doen oververhitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        Moet je een beetje nuanceren. Zonder een deftige remtechniek kan je alle stalen remmen doen oververhitten.
        Steek naar Autowereld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
          Steek naar Autowereld
          Nee helemaal niet, 't is gewoon een bedenking die ik telkens maak

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Eigenlijk is het toch een straf om met zo'n monster op de Belgische wegen te rijden. Het minste dat je wat wil genieten van de power ben je al aan het spelen met je rijbewijs. Ik heb nu al moeite om mij te beheersen met mijn 530d, dus met zo'n M5 moet dat echt ondoenbaar zijn.
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• ,,

da nen dikken bal ajoooo

Comment

• Vet

Je hoort wel eens vaker dat fabrikanten wat aan de voorzichtige kant blijven bij het opgeven van acceleratiecijfers van hun modellen, want je wilt dat een ongeoefende klant ook de opgaves kan halen zonder als een robot onder perfecte omstandigheden alles goed te moeten doen. BMW geeft een 0-100 tijd van 4,4 seconden op voor […]
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Eigenlijk is het toch een straf om met zo'n monster op de Belgische wegen te rijden. Het minste dat je wat wil genieten van de power ben je al aan het spelen met je rijbewijs. Ik heb nu al moeite om mij te beheersen met mijn 530d, dus met zo'n M5 moet dat echt ondoenbaar zijn.
                    I know the feeling... wel niet met mijn frans autoke maar wel met mijn 2-wieler => effe aan het gas draaien en 'welkom in byebye-rijbewijs-zone'
                    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Eigenlijk is het toch een straf om met zo'n monster op de Belgische wegen te rijden. Het minste dat je wat wil genieten van de power ben je al aan het spelen met je rijbewijs. Ik heb nu al moeite om mij te beheersen met mijn 530d, dus met zo'n M5 moet dat echt ondoenbaar zijn.
                      Kan ik volledig inkomen, met m'n 335d betrap ik me er ook soms op ... Efkes gezond verstand die zegt: los nu maar even het gaspedaal... Met zo'n M5 loop je zoiezo meer risico lijkt me.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        Whoaah vette sound

Comment

• Auto Option hangt de micro meestal in de koffer of naast de uitlaat.. no way dat ie zo vanbinnen klinkt hoor
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oh spijtig , zou zalig zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
                              Oh spijtig , zou zalig zijn
                              Midden het filmpje zit er een stuk waar er géén sound van buitenaf is maar binnenin. Klinkt ook niet slecht
                              2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Comment

• Totaal geen fan van die velgen, geef mij maar de standaard velgen!

Comment

Working...
                                          X