Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda CX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
    Rogiers ken ik niet echt , enkel ging ik een paar jaar geleden wat info vragen voor een Mazda 2 en die had geen tijd , hij moest weg naar Brussel .
    Ok voor mij geen probleem maar kan je dan geen brochure geven en ik kom dan later wel eens langs ... Neen dit ging niet .

Naar Cools geweest en met een Mazda 3 naar buiten gestapt en 2 jaar later een 6 gekocht . Scherpere prijzen zijn er volgens mij niet te vinden in de omgeving .

Neen geen condities gevraagd , volgend jaar mag mijn vrouw een nieuwe bedrijfswagen kiezen en de CX-5 zal de eerste keuze worden .
    Rogiers is maar een kleine verdeler en ik weet niet of hij al een CX-5 in z'n toonzaal heeft .
    Prijs laten maken voor een 2x4 benzineversie, uitvoering active met navigatiesysteem en comfortpack. Mazda zelf geeft er nog LED lichten en bumperbescherming V & A bij.

Ga morgen eens langs in Ieper en Maandag in Oostende

Comment

De MX-5 Kaitrki stond er ook aubergine buitenkleur met een Havana-brown lederen zetels damm , die is vet .

Is trouwens dezelfde uitvoering als de speciale serie Hamaki uit Duitsland .
      - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
      - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toone Bekijk Berichten
        Prijs laten maken voor een 2x4 benzineversie, uitvoering active met navigatiesysteem en comfortpack. Mazda zelf geeft er nog LED lichten en bumperbescherming V & A bij.

Ga morgen eens langs in Ieper en Maandag in Oostende
        En wat was de korting ??

Comment

En wat was de korting ??
          Als ik de catalogusprijs en metaalkleur neem zonder de opties krijg ik toch 10% korting. met de opties er achteraf bij te tellen net iets meer dan 25...

Comment

• Iemand enig idee hoe het nu, vandaag, zit met de levertermijn? In het bijzonder van de dieselversie. Mijn diesel is beloofd in mei ( besteld begin januari)
            truth is in the eye of the beholder

Comment

Als je van leasen spreekt, is dat dan via mazda zelf? En over welke formule of bedrag spreek je dan.
              Neen, via Leaseplan.
              Die geven als autosalon conditie op de CX-5 840€ korting.
              Was operationele leasing op 4j met 30.000km per jaar.
              Active 4x2 diesel 150pk met gratis launchpak, 3 opties (xenon, navigatie en nog iets duur) ken achteraf geïnstalleerde lederen zetels kwam dat op 920€ leaseprijs per maand. (winterbanden inbegrepen)

Ter vergelijking: Insignia 160pk Cosmo met ongeveer zelfde opties (bijna full option) kwam op 990€.
              Audi A4 136pk met leer, xenon en nav kwam op 1045€.
              Peugeot 508sw 160pk full option op 1000€.
              Citroen DS5 business gps 160pk op 950€, hybride op 1030€. (daar gaf LP 2000€ korting!)
              Belastingsbedrag was bij de CX-5 het laagste.

Maar ik ga wachten op de 6. Hopelijk ligt die ook zo goed in de leasing.

Comment

• Gratis launchpack op een leasewagen? Mij is verteld dat dat enkel voor de particulieren is???
                Jm
                http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Hoe was je testrit ??

Comment

• Zeer goed meegevallen.

Even wennen aan de atmosferische benzine wel. Net zoals Chris miste ik de duw bij lage toeren. Je zit wat hoger, maar het viel me erg goed mee. Stoel op laagste positie gezet Ergonomisch alles in orde. Enkel de startknop is wat verscholen achter het stuur en de zetels mochten voor mij iets meer zijdelingse steun geven. Grappig om te zien dat je het multimedia gedeelte op wel 3 manieren kan bedienen... stuur, iDrive-ding en op het toestel zelf. Als je dan nog niet je gading vindt...

Het rijden zelf gaf mij de doorslag. Redelijk weinig beweging van de koets en een leuk weggedrag. Het stuur mocht iets directer zijn, maar nu ben ik aan het vitten. Ophanging is mooi afgewogen. Nooit te comfortabel en nooit te stug. De 19" wielen maken het zeker niet te hard. Goede geluidsisolatie die hopelijk van gelijk niveau is bij de diesel. Schakelen verloopt kort en zonder problemen en voelt sportief aan.

In't kort... voor mij mag hij op mijn oprit staan
                    Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
                      Gratis launchpack op een leasewagen? Mij is verteld dat dat enkel voor de particulieren is???
                      Karel had een offerte gemaakt met launchpack.
                      De baas van Leuven zei wel dat dat niet voor leasing is.
                      Als ik er voor zou gaan, zou ik toch niet naar huis gaan zonder gratis launchpack.

Comment

• Een misverstand dus...

Ondertussen ook de zwarte kunnen bekijken in de showroom. Die wordt het dus ook niet. De alu grijze dan maar
                        Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Vandaag ook een testritje gedaan met de 2.0 6M 4x2. Zoals eerder al eens gezegd geen turboduw maar dat vind ik persoonlijk geen gemis. Bouwt z'n vermogen zeer lineair op. Lichte besturing en koppeling. Verbruik was 7,8L bij normaal rijden. Auto had net 150km op de teller dus ben niet boven de 3000 toeren geweest. Afwerking kan uiteraard de vergelijking niet aan met Audi bijv. maar gezien het prijsniveau zeker goed. Al bij al zeer positief verrast.

Leveringstermijn zou momenteel eind mei, begin juni zijn. Eerlijk gezegd denk ik dat deze wagen een echte verkoopstopper gaat worden.

Comment

Een misverstand dus...

Ondertussen ook de zwarte kunnen bekijken in de showroom. Die wordt het dus ook niet. De alu grijze dan maar
                            Een " Zeal Red " exemplaar gezien, en vind dit een prachtig kleur.
                            truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
                              Iemand enig idee hoe het nu, vandaag, zit met de levertermijn? In het bijzonder van de dieselversie. Mijn diesel is beloofd in mei ( besteld begin januari)
                              Zowel in Brugge als in Ieper vertelden ze mij dat de leveringstermijn 4 maanden bedraagt (nu bestellen is afhalen ten vroegste 1/2 juni). De dieseluitvoeringen zouden pas in april in de showroom staan (levering bestelde wagen in augustus).

De dealers zouden meestal de normaalste kleuren aangekocht hebben: wit zwart, donker en licht grijs. Voor de in het oog springende kleuren zoals rood en blauw wachten ze de verkoopcijfers af om die in te doen en in de toonzaal te plaatsen.

Comment

Gratis launchpack op een leasewagen? Mij is verteld dat dat enkel voor de particulieren is???
                                Ja inderdaad dat is eigenlijk alleen maar voor particulieren, maar de dealer kan wel iets regelen als hij dat wil, (hebben ze mij toch verteld).

Comment

Zowel in Brugge als in Ieper vertelden ze mij dat de leveringstermijn 4 maanden bedraagt (nu bestellen is afhalen ten vroegste 1/2 juni). De dieseluitvoeringen zouden pas in april in de showroom staan (levering bestelde wagen in augustus).
                                  Ik werd verteld dat de diesels (door klant besteld nu) pas in juli toekomen. Vrijdag weet ik hopelijk meer.
                                  Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

Ja inderdaad dat is eigenlijk alleen maar voor particulieren, maar de dealer kan wel iets regelen als hij dat wil, (hebben ze mij toch verteld).
                                    Louche dingen... Bij Mazda belux en bij mijn dealer zijn ze duidelijk... niet voor leasing. Wie kan dan iets regelen???

Niet dat ik het moet hebben hoor, want zo wild ben ik niet van al dat led gedoe de laatste tijd. Een te hoog Auto5 gehalte, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
                                    Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
                                      Een " Zeal Red " exemplaar gezien, en vind dit een prachtig kleur.
                                      Vreemd genoeg vind ik het zeal read mooier als de wagen vuil is Een mooie offroad look.
                                      Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

Vreemd genoeg vind ik het zeal read mooier als de wagen vuil is Een mooie offroad look.
                                        in welke regio heb je die red zeal gezien

Comment

Ik werd verteld dat de diesels (door klant besteld nu) pas in juli toekomen. Vrijdag weet ik hopelijk meer.
                                          Heb jij een prijsofferte laten maken? en welke voorwaarden kreeg je aangeboden

Comment

Working...
                                          X