Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda CX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toone Bekijk Berichten
    in welke regio heb je die red zeal gezien
    Garage De Roover in Leuven.
    Jm
    http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

Heb jij een prijsofferte laten maken? en welke voorwaarden kreeg je aangeboden
      Standaard lease voorwaarden.
      Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
        Garage De Roover in Leuven.
        Lokers autobedrijf, in de toonzaal
        Last edited by ro80; 28/02/2012, 19:09.
        truth is in the eye of the beholder

Comment

• De Engelse configurator is online

Build your own Mazda with the car configurator. Choose your Mazda model and create a car that's truly yours.

Comment

• In de UK is er een extra kleur? Stormy Blue Mica...
            Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Is ook verkrijgbaar in BE. Staat toch in mijn folder.

Comment

• Niet in mijn folder... vreemd.
                Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Heeft iemand al 'real-life' foto's van een zwarte uitvoering? Ik kom deze weinig tegen op internet..
                  Wit vind ik iets te hard en ben bang dat net de zwarte accenten wegvallen bij een volledig zwarte versie.
                  Vooralsnog vind ik de licht grijze versie (alluminium silver?) het mooiste.

Comment

• In Leuven staat een zwarte in de showroom. Wel even rijden vanuit Bilzen natuurlijk.
                    De zwarte accenten vallen idd weg bij een zwarte. Vandaar dat hij uit mijn lijstje weggevallen is.
                    Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Nog niemand een 'real life' foto van de LED dagrijlichten?
                      Btw is het nu mogelijk om LED achterlichten te bestellen of niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geecee Bekijk Berichten
                        Nog niemand een 'real life' foto van de LED dagrijlichten?
                        Btw is het nu mogelijk om LED achterlichten te bestellen of niet?
                        Led verlichting is een accessoire en kost in Nederland 685€ alles in .
                        Foto led pagina 12
                        - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                        - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Heb jij een prijsofferte laten maken? en welke voorwaarden kreeg je aangeboden
                          Ik heb 9 % korting gekregen.
                          truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                            Led verlichting is een accessoire en kost in Nederland 685€ alles in .
                            Foto led pagina 12
                            Persoonlijk zou ik dit nooit als optie pakken, krijg er echt een auto 5 gevoel van. Zeker als het er standaard niet op zit. Dat geldt overigens voor alle nieuwe wagens waar dit opeens op bepaalde uitvoeringen zit, zoals bijvoorbeeld de Ford Mondeo.

Comment

• Ik lees dat dit reeds een Euro 6 motor is, is er dan Ad Blue nodig of is dit reeds een nieuwer concept ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk Berichten
                                Ik lees dat dit reeds een Euro 6 motor is, is er dan Ad Blue nodig of is dit reeds een nieuwer concept ?
                                De allereerste diesel die zonder nabehandelingsystemen aan de Euro6-norm voldoet.

Heeft zelf geen EGR-systeem meer, maar doet dit intern via kleppenregeling.
                                I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Navigatiesysteem TomTom in CX-5

Volgens mijn dealer is er geen TomTom beschikbaar in de CX-5 - Active (optie van 850 EUR volgens de brochures), en kan er enkel door hun ter plaatse een Pioneer navigatiesysteem worden ingebouwd ter waarde van 1.100 EUR. Kan iemand dit bevestigen?

Comment

• Dat is raar , in Brugge staat er een Active met de optie Tomtom van 850€ .
                                    - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                    - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                                      Heeft zelf geen EGR-systeem meer, maar doet dit intern via kleppenregeling.
                                      Super... ik haat EGR. Veel te veel smurrie...
                                      Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raskel Bekijk Berichten
                                        Persoonlijk zou ik dit nooit als optie pakken, krijg er echt een auto 5 gevoel van. Zeker als het er standaard niet op zit. Dat geldt overigens voor alle nieuwe wagens waar dit opeens op bepaalde uitvoeringen zit, zoals bijvoorbeeld de Ford Mondeo.
                                        Auto 5 gevoel? Die LED DRL is een officieel Mazda accessoire.
                                        Dan moet ge volgens u ook geen schuifdak of achteruitrijcamera pakken, omdat dit er standaard ook niet op zit?

Comment

• Ik zal het anders proberen uit te leggen :-)

Als een model standaard (led) dagrij-verlichting heeft, zoals bijvoorbeeld de Giuletta of zelfs een Kia Picanto, dan vind ik dit prima. Omdat ieder model dezelfde look heeft hoort het ook bij het model. Als je, ook al is het een officiele accesoire, achteraf led verlichting laat installeren, dan valt deze extra op omdat deze afwijkt van het standaard model. Persoonlijk vind ik dit een hoog auto-5 gehalte hebben en goedkoop uitzien en zou het daarom ook nooit pakken. Dan bekruipt me toch het Golf 3 gevoel met nep xenon lichten..

Met een dakraam of camera heb ik geen enkel probleem, deze vind ik niet lelijk ;-)

Comment

Working...
                                          X