Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda CX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volledig mee akkoord. Er zijn maar enkele wagens waar ik de leds mooi van vind omdat ze deel uitmaken van het geheel. Bij sommige modellen is het net of het is een goedkoop aftermarket pakketje dat erop gezet is.

Zo cru ga ik het zeker niet stellen voor de CX-5, maar ik had de DRL liever ergens ingebouwd gezien. In de bumper of in de lichtunit bv. Stonden ze erop, ging ik ze er zeker niet afhalen. Maar ik ga er zeker geen +500 euro voor betalen.
    Jm
    http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raskel Bekijk Berichten
      Ik zal het anders proberen uit te leggen :-)

Als een model standaard (led) dagrij-verlichting heeft, zoals bijvoorbeeld de Giuletta of zelfs een Kia Picanto, dan vind ik dit prima. Omdat ieder model dezelfde look heeft hoort het ook bij het model. Als je, ook al is het een officiele accesoire, achteraf led verlichting laat installeren, dan valt deze extra op omdat deze afwijkt van het standaard model. Persoonlijk vind ik dit een hoog auto-5 gehalte hebben en goedkoop uitzien en zou het daarom ook nooit pakken. Dan bekruipt me toch het Golf 3 gevoel met nep xenon lichten..

Met een dakraam of camera heb ik geen enkel probleem, deze vind ik niet lelijk ;-)
      Ik kan je volgen, maar vind de LED lichtjes geen aftermarket-boeltje bij de CX-5.
      truth is in the eye of the beholder

Comment

• Idd , op mijn werk heeft er iemand de facelift 6 met ledverlichting en ik zou het ook niet doen .

- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
        - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
          Idd , op mijn werk heeft er iemand de facelift 6 met ledverlichting en ik zou het ook niet doen .

My point, dit lijkt nergens op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
            My point, dit lijkt nergens op.
            Inderdaad een goed voorbeeld deze Mazda 6. Het wordt toch een beetje een 'kermis'. Dan zijn de CX-5 ledjes wel een stuk beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Veek Bekijk Berichten
              Volgens mijn dealer is er geen TomTom beschikbaar in de CX-5 - Active (optie van 850 EUR volgens de brochures), en kan er enkel door hun ter plaatse een Pioneer navigatiesysteem worden ingebouwd ter waarde van 1.100 EUR. Kan iemand dit bevestigen?
              Een pioneer kan nooit ingebouwd worden in de CX-5 als hij moet functioneren. Misschien had je dealer het op een CX-7?
              I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Ik plan de aankoop van een CX 5 benzine, maar overweeg om er een LPG installatie in te monteren. Lijkt me een maatregel die me in de toekomst toch wel wat geld kan doen besparen. In beide garages waar ik langs ging hadden ze lovende kritiek op mijn plannen. Al bij de gasinstallateur langs geweest en ook hij had geen enkel negatief punt. Zijn enige vraag was of de CX 5 een direct of een niet direct ingespoten motor is, sorry maar ik ken niets van mechaniek. Wie heeft hier ervaring mee.

Comment

• Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Maar welke kleur is dit?

Comment

• Wit mica
                      Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toone Bekijk Berichten
                        Ik plan de aankoop van een CX 5 benzine, maar overweeg om er een LPG installatie in te monteren. Lijkt me een maatregel die me in de toekomst toch wel wat geld kan doen besparen. In beide garages waar ik langs ging hadden ze lovende kritiek op mijn plannen. Al bij de gasinstallateur langs geweest en ook hij had geen enkel negatief punt. Zijn enige vraag was of de CX 5 een direct of een niet direct ingespoten motor is, sorry maar ik ken niets van mechaniek. Wie heeft hier ervaring mee.
                        Directe injectie.
                        I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Testfilmpje van autoweek is hier te vinden: http://www.autoweek.nl/video/2801/ri...sie-mazda-cx-5

PS en je ziet in het filmpje de standaard dagrijverlichting aan staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raskel Bekijk Berichten
                            PS en je ziet in het filmpje de standaard dagrijverlichting aan staan
                            Is dat niet gewoon het grootlicht dat opstaat? Straks even checken in de showroom
                            Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
                              Is dat niet gewoon het grootlicht dat opstaat? Straks even checken in de showroom
                              In het begin wel, daarna zie je de dagrijverlichting.

Comment

• Dus de dagrijverlichting zit aan de binnenkant van het lichtblok? Zie ik dat juist?
                                Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Volgens wat ik gezien heb in de showroom en bij beide testmodellen waar ik tot nu toe mee reed zit de Led verlichting onder de mistlampen. Of ik moet er echt wel (verblind door zijn schoonheid) over gezien hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toone Bekijk Berichten
                                    Volgens wat ik gezien heb in de showroom en bij beide testmodellen waar ik tot nu toe mee reed zit de Led verlichting onder de mistlampen. Of ik moet er echt wel (verblind door zijn schoonheid) over gezien hebben.
                                    De LED dagrijverlichting zit inderdaad onder de mistlampen. De standaard dagrijverlichting zit in de lampen zelf.

Ik was net bij de dealer, er stond een zwarte met een L-vormige LED verlichting, iets helemaal anders (en zag er niet uit als ik eerlijk ben..).

Comment

• LED en Mazda gaan vooralsnog niet samen. Op de Mazda 3 zijn er ook modellen met LED dagrijverlichting, trekt echt op niks. Ik zou beschaamd zijn mocht ik daarmee rondrijden.

Edit: zopas naar het filmpje op Autoweek gekeken. Het doet me eraan denken dat ik nog geen enkele CX5 heb zien rijden in België. Maar het valt me sowieso op dat ik de laatste tijd nog maar weinig nieuwe modellen heb gezien...
                                      Last edited by ; 02/03/2012, 18:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                        LED en Mazda gaan vooralsnog niet samen. Op de Mazda 3 zijn er ook modellen met LED dagrijverlichting, trekt echt op niks. Ik zou beschaamd zijn mocht ik daarmee rondrijden.

Edit: zopas naar het filmpje op Autoweek gekeken. Het doet me eraan denken dat ik nog geen enkele CX5 heb zien rijden in België. Maar het valt me sowieso op dat ik de laatste tijd nog maar weinig nieuwe modellen heb gezien...
                                        Op het autosalon , de 3 en 6 zien staan met LED lichten, een echte afknapper. De CX-5 komt nu pas op de markt, en blijkbaar is nu een diesel bestellen sowieso al wachten tot eind juni, begin juli.

Comment

• Idd. Ik heb gisteren besteld. Levering ergens in juli. Pffff
                                          Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

Working...
                                          X