Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda CX-5
Collapse
X
-
Ik ga zooooooooo teleurgesteld zijn als ze me gaan vertellen dat deze geen 2ton mag trekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk BerichtenIk ga zooooooooo teleurgesteld zijn als ze me gaan vertellen dat deze geen 2ton mag trekken.
Je hoort het als eerste!
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenHet ziet er zo niet naar uit met die 2.2 en 380/ 420 Nm koppel.
Je hoort het als eerste!
een 240 gd met 72 pk 120 nm en 2300 kg eigengewicht mag bvb 2800 kg trekken
Comment
-
Ik dacht dat het met het eigen gewicht van de wagen te maken heeft. Het hogere vermogen is gewoon mooi meegenomen
En gezien de CX-7 diesel de enige is die 2 ton mag trekken en deze zeker lichter zal zijn blijf ik vrezen....
Comment
-
Er is er blijkbaar een zwarte gesignaleerd in de buurt van Gent.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk BerichtenEr is er blijkbaar een zwarte gesignaleerd in de buurt van Gent.....
Zou wel heel straf zijn?!
Een van de prototypes die in IJsland reed dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk BerichtenI like! Enige minpunt: die claxon op't stuur
Het zou wat raar zijn als het er ook zo zou uitzien in de productiewagens inderdaad.
Comment
-
" Hier en daar " al gelezen dat de prijzen " upmarket " ( niveau VW Tiguan, enz..) zouden uitvallen. Vind ik geen al te best idee, een potentiële VW koper gaat niet bij Mazda shoppen, een potentiële Koreaans of Japans merk shopper gaat dit wel doen. Nu al bij al nog een geluk voor Mazda dat vanaf 2012 de BIV hervormd wordt, immers met dergelijke motoren is een muurbloembestaan al vaststaand zelfs voor de officiële lancering.truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten" Hier en daar " al gelezen dat de prijzen " upmarket " ( niveau VW Tiguan, enz..) zouden uitvallen. Vind ik geen al te best idee, een potentiële VW koper gaat niet bij Mazda shoppen, een potentiële Koreaans of Japans merk shopper gaat dit wel doen. Nu al bij al nog een geluk voor Mazda dat vanaf 2012 de BIV hervormd wordt, immers met dergelijke motoren is een muurbloembestaan al vaststaand zelfs voor de officiële lancering.
De tijd dat je bij Mazda een goedkope en toch goed uitgeruste wagen kon kopen is al een tijdje voorbij.
Komt ook omdat ze niet aan kwaliteit willen inboeten en dus geen auto's produceren binnen Europa waardoor ze een vrij hoge importtaks moeten betalen.
Mazda 3 heeft een instapdiesel voor een dikke 20.000 euro en kost in zijn duurste dieseluitvoering 31.500
Mazda 6 heeft een instapdiesel voor een 25.000 en de duurste kost 35.000, en daarvoor kan er zelfs nog geen GPS vanaf!
Golf diesel begint vanaf net geen 21.000....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenZijn niet bijna alle mazda's dat al jaren?
De tijd dat je bij Mazda een goedkope en toch goed uitgeruste wagen kon kopen is al een tijdje voorbij.
Komt ook omdat ze niet aan kwaliteit willen inboeten en dus geen auto's produceren binnen Europa waardoor ze een vrij hoge importtaks moeten betalen.
Mazda 3 heeft een instapdiesel voor een dikke 20.000 euro en kost in zijn duurste dieseluitvoering 31.500
Mazda 6 heeft een instapdiesel voor een 25.000 en de duurste kost 35.000, en daarvoor kan er zelfs nog geen GPS vanaf!
Golf diesel begint vanaf net geen 21.000....
De eindafrekening zal dan bij gelijke uitrusting heel wat hoger liggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenKomt ook omdat ze niet aan kwaliteit willen inboeten en dus geen auto's produceren binnen Europa waardoor ze een vrij hoge importtaks moeten betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk BerichtenI like! Enige minpunt: die claxon op't stuur
Zo hoort het dus.
Comment
Comment