Oorspronkelijk geplaatst door Jemme
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda CX-5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenDaarom vraagt hij ook hoe breed de auto nog is met de spiegels ingeklapt ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dimekoza Bekijk Berichten
0 respect voor de techniek, zoveel is duidelijk...
In nullast naar 5.500 tpm gaan met een motor die zelfs nog niet volledig is ingereden.
Comment
-
Mazda komt met oplossing probleem oliepeil
Mazda is met een oplossing voor het probleem van de te hoge oliestand bij dieselrijders op de proppen gekomen :
Bondig gesteld : aanpassing software voor de werking van de DPF (dieseldeeltjesfilter) en nieuwe peilstok (dipstick).
In Australia zijn er nogal wat die met dit probleem te kampen hebben. In elk geval roept Mazda daar de probleemauto's voor een gratis update terug.
Comment
-
Ik vraag me af hoe lang het weer gaat duren eer Mazda België dit gaat implementeren. De technische nota van de motorkap is er nu al maanden maar hier wordt ze nog steeds niet uitgevoerd.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenBedankt voor uw opbouwende opmerking .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten0 respect voor de techniek, zoveel is duidelijk...
In nullast naar 5.500 tpm gaan met een motor die zelfs nog niet volledig is ingereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MacObsession Bekijk BerichtenOok niet echt zuinig percies?? tot 20L per 100km pfff
Ik moet niet zot doen om de A4 (eco) hier bij het optrekken tot 27 te krijgen, echt niet zot doen.
Bij zot doen gaat dat vlot over de 30...
Comment
-
ale, onze skoda in ieder geval niet! (72PK) en bij een test rit met de mazda zaten we op 7,5L/100km. Dit was bijna constant stoppen, rijden, stoppen, rijden (file) en daarna autostrade met stadsverkeer. Wel geschakeld volgens de schakelcomputer en manueel bak.
Bij werkelijk gebruik, was dit soms wel hoger 10L maar bij een koude motor, daarna valt dit rap terug naar het normale verbruik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MacObsession Bekijk Berichtenwat maakt eigenlijk de autoradio minder presteren, de luidsprekers of de versterker?
Ik kan niks vinden over het vervangen van de luidsprekers voor een mazda cx5 of bijplaatsen ervan, iemand???
Heb ooit een Peugeot 307 gehad, met slecht geluid.
Andere radio erin gestoken en dezelfde boxen klonken al veel beter.
Maar dat verschilt natuurlijk per merk en type...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MacObsession Bekijk Berichtenale, onze skoda in ieder geval niet! (72PK) en bij een test rit met de mazda zaten we op 7,5L/100km. Dit was bijna constant stoppen, rijden, stoppen, rijden (file) en daarna autostrade met stadsverkeer. Wel geschakeld volgens de schakelcomputer en manueel bak.
Bij werkelijk gebruik, was dit soms wel hoger 10L maar bij een koude motor, daarna valt dit rap terug naar het normale verbruik
Gemiddeld zit die audi hier ook tussen de 5,6 en 6,6. Maar bij het optrekken vliegt da cijferke de hoogte in (altijd boven de 20).
Comment
-
hallo,
we zijn net gaan kijken naar onze auto, echt chic! Nu wachten op de nummerplaat :-)
nu hebben wij drempelverlichting laten installeren, en we zagen dat er een klein zwart plakbandje de draden bedenkt (tis echt klein denk 5MM, nauwelijks zichtbaar, maar wel aanwezig. Nu vroeg ik mij af of dit overal zo wordt gedaan? De andere optie's waren zeer mooi geïnstalleerd, led licht.
we hebben 18inch genesis icon velgen
groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MacObsession Bekijk Berichtenhallo,
we zijn net gaan kijken naar onze auto, echt chic! Nu wachten op de nummerplaat :-)
nu hebben wij drempelverlichting laten installeren, en we zagen dat er een klein zwart plakbandje de draden bedenkt (tis echt klein denk 5MM, nauwelijks zichtbaar, maar wel aanwezig. Nu vroeg ik mij af of dit overal zo wordt gedaan? De andere optie's waren zeer mooi geïnstalleerd, led licht.
we hebben 18inch genesis icon velgen
groeten
FOTO's, Foto's, foto's ;-)
Trouwens, vandaag 3 nieuwe Mazda 6 Stationwagons gezien.
Mooi mooi mooi... die gaan we veel tegenkomen denk ik.
Comment
-
@MacObsession: Prachtige velgen! Auto ook uiteraard, gezien ik hem in de zelfde kleur heb
BTW ik houd mijn verbruik nogal minutieus bij (spritmonitor.de) en kom tot de vaststelling dat ik met winterbanden gemiddeld 8% meer verbruik, berekend op 10000 km met zomerbanden en 5000 km met winterbanden. Mijn rijstijl en gebruikelijke trajecten zijn onveranderd. Iemand zelfde ervaring(en)?
Comment
-
we hebben nu een gemiddeld verbruik van 8L (wel zijn er juist 125km mee gereden)
De duw in de rug hebben we niet echt, maar natuurlijk moet de auto nog ingereden worden en moeten we het wat rustig aan doen. Voor de rest leuke wagen, en helaas wel last van trillende buitenspiegels. Dit moet verholpen worden dat hij binnen gaat voor het eerste nazichtje op 1500-2000km. Tis niet verplicht maar dan willen we de olie eruit, en komt er nieuwe peperdure in :-). Geen ervaring met winterbanden, wij doen daar niet aan mee :-)
ps: hoe kom ik te weten dat mijn GPS systeem ok is voor frankrijk, wij hebben die LIVE services geactiveerd
Comment
Comment