Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda CX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit zijn ze aan het uitzoeken voor mij, in andere landen is dit standaard. Onze dealer zoekt dit samen met mazda uit (heb de info pdf gegeven) als dit niks oplevert, zet hij er zelf een non mazda systeem in, die dit voor elkaar brengt. Wij missen dit enorm en begrijpen niet dat in z'n wagen dit systeem niet standaard inzit.

Oorspronkelijk geplaatst door geecee Bekijk Berichten
    Is er al iemand die meer info weet over al dan niet de mogelijkheid om coming home/leaving home in de computer te activeren?
    Of zijn er andere mogelijkheden om dit alsnog te verwezenlijken? bv Alarminstallatie of zo?

Hoe zit het met de anti-carjackfunctie? Is dit aan te passen?

Comment

• Hou ons op de hoogte, want ik heb hier ook wel interesse in.
      Jm
      http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MacObsession Bekijk Berichten
        Helaas wel last van trillende buitenspiegels. Dit moet verholpen worden dat hij binnen gaat voor het eerste nazichtje op 1500-2000km.
        En hoe gaat hij dit verhelpen?
        Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• volgens de dealer zijn hier fixen voor, dus dit wordt ook verholpen. Er zijn tevens fixen voor de motorkap die hij ook zal aanbrengen op het onderhoud. Nu dit zal wel even duren, zeker met het slechte weer gaan we zeker geen uitstapjes doen hoe jammer het ook is. Tis een wagen waarin je wilt blijven rijden, vanavond moeten we gelukkig naar de winkel, mischien maar wat dinge vergeten :-))))))))

Comment

• is er een mogelijk buiten de navigatie om te zien digitaal hoe snel je rijdt?
            mijn vrouw en ik kan het niet direct vinden boordcomputer.

Comment

• Je kan je werkelijke snelheid enkel zien op de Navi en dan uiteraard in digits.

Wat betreft Navi aanpassen conform Franse wetgeving: SD kaart van Navi in PC steken en TomTom Home installeren (staat op de kaart, maar kan ook gedownload worden van de tomtom-site). belangrijk: eerst en vooral backup nemen!!!!!!
              Dan in de radarwarners (heeft ander naam bij tomtom, maar je vindt het wel) alles met betrekking tot Frankrijk verwijderen. Er bestaan nu wel andere bestanden bij Tomtom welke wél legaal zijn in Frankrijk: zij tonen niet de flitsers maar wel gevaarlijke punten, d.w.z. dat je bv. al 5 km voor een flitser de verwittiging krijgt dat je in een gebied bent waar veel ongevallen gebeuren. Dit mag wél volgens de Franse wetgeving. Wordt uitvoerig uitgelegd op de tomtom-site.

Comment

• thx, zal ik vanavond direct uitzoeken en toepassen. Wat een gedoe

Comment

• Een aangename verrassing gebleken op het salon. Alleen de zetels leken me nogal zacht aan te voelen qua vulling.
                  Hoe zijn de bevindingen van de rijders hierover op langere afstanden?

Comment

• Prima zetels. Weeg zelf ruim 100 kg en heb er vorige zomer duizenden kilometers in gezeten zonder problemen.

Comment

• hoeveel kilometer hadden jullie op jullie teller staan, mijn euro'ke is te laat gevallen maar bij ons slechts 2KM wat ik abnormaal vindt!
                      zeker dat ge weet dat hij ermee is gaan tanken voor ons???? Ik ruik dus onraad, helaas geen foto van genomen, dus kan het niet meer bewijzen, OF worden bij mazda dat ze vertrekken de kilometers opgeschreven?? ik neem aan dat ze daar ook van het fabriek naar de parking worden geparkeerd en dan op de camion.

Comment

• Ik had rond de 50km, maar dat was op en af naar de keuring voor de trekhaak.
                        Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

hoeveel kilometer hadden jullie op jullie teller staan, mijn euro'ke is te laat gevallen maar bij ons slechts 2KM wat ik abnormaal vindt!
                          zeker dat ge weet dat hij ermee is gaan tanken voor ons???? Ik ruik dus onraad, helaas geen foto van genomen, dus kan het niet meer bewijzen, OF worden bij mazda dat ze vertrekken de kilometers opgeschreven?? ik neem aan dat ze daar ook van het fabriek naar de parking worden geparkeerd en dan op de camion.
                          Ik bij levering 4 km
                          truth is in the eye of the beholder

Comment

• dus zou het toch kunnen??

Comment

• ik kan mijn wagen niet registreren via de iphone app, e-mail zou niet actief zijn bij mazda??? Vin nummer + naam wordt ook niet geacepteerd?
                              woon in belgie

Comment

• Had ik ook. Even aan je dealer vragen de gegevens na te kijken. Bij mij was naam met voornaam gewisseld of zoiets.
                                Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• iemand een idee wat een setje winterbanden kost + extra set velgen liefst 18inch?
                                  uiteraard voor de cx5

thx

Comment

hoeveel kilometer hadden jullie op jullie teller staan, mijn euro'ke is te laat gevallen maar bij ons slechts 2KM wat ik abnormaal vindt!
                                    Die Mazda's komen van Zeebrugge , ze worden van de boot naar de parking gereden max 0.5km .
                                    Van de parking naar de vrachtwagen max 0.5 km .
                                    De vrachtwagen vertrekt naar de dealer en wordt daar afgezet .
                                    En in Japan zullen die ook wel nog verplaatst worden .
                                    De mijne had maar 2 km gereden toe ik die ophaalde .
                                    - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                    - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

iemand een idee wat een setje winterbanden kost + extra set velgen liefst 18inch?
                                      uiteraard voor de cx5

thx
                                      Kijk eens op felgenoutlet.de. Erg goede prijzen en verzending naar België.
                                      Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• thx, ga ik zeker doen. Wacht eerst de prijs van den dealer af

Comment

thx, ga ik zeker doen. Wacht eerst de prijs van den dealer af
                                          Ik heb hier redelijk lang mee bezig geweest en heb uiteindelijk bij Jespers banden in Heist OD Berg een set gekocht.

Ze hebben goed geholpen maar waren net iets duurder dan sommige internet zaken. Vermits ze deze voor mij initieel gemonteerd hebben en het niet ver van bij mij thuis is heb ik voor deze zaak gekozen.

Pas op met internet winkels, je vind tegenstrijdigheden ivm wintervastheid van een velg alsook geschiktheid voor CX-5 of niet.

Uiteindelijk had ik een design gevonden dat volgens site kon en volgens Jespers (en ook velgenmerk zelf gebeld) niet.

Vermits ik zo'n design wilde en al veel tijd had ingestoken was ik teleurgesteld dat ik mijn goesting niet vond als wintervelg. Jespers heeft voor mij alternatieven gezocht en gevonden.

Heb gekozen voor de volg Brock RC 24 in 17 inch maat wegens nog betaalbaar voor een winterband. Ben er zeer tevreden mee.

Comment

Working...
                                          X