Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda CX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Kleurenaanbod, niet veel keuze eigenlijk,

Inderdaad weinig keuzemogelijkheid, heb me laten verleiden door het Zeal Red, wordt geleverd in mei.
    truth is in the eye of the beholder

Comment

Toch weer raar optie beleid bij de japanners.
      175pk enkel met 4x4 in Sport uitvoering.
      Leder interieur enkel met Sport uitvoering, geen optie. Gelukkig wel bij de dealer te bestellen aan 1.400€ en dan kan je nog een pak meer kleuren kiezen.

Deze stond zeer hoog op mijn lijstje, alleen viel de hoogte op het autosalon me tegen. Ben totaal geen SUV lover, maar wegens prijs, vermogen (en koppel), CO2 stond hij bovenaan. Nu ben ik toch weer aan het twijfelen geslagen. Dat de afwerking op het autosalon nog van een pre-productiemodel was dat al 100.000km heeft gedaan, doet er ook geen goed aan.
      Ook dat het contact volledig afstond, en dus de zetels niet te verstellen waren, het dashboard display niet te zien, de navigatie niet mee te spelen viel, heeft me weinig indruk nagelaten.
      Toch maar afwachten tot er eentje bij de dealer staat.

In deze foto is te zien dat de vloer volledig vlak is:

Op het autosalon was dit echter niet zo. Ga ik toch navragen bij de dealer.

Het Zeal Red had mijn voorkeur, maar het grijze valt me op die vorige foto's ook goed mee. Met die achteraf geïnstalleerde lederen zetels kan je wat meer kleuren kiezen, maar er past eigenlijk niet zoveel bij dat rood. Bij grijs natuurlijk wel!

Comment

En krijgt ge korting als ge de lederen zetels achterwege laat?

Comment

Gisteren nogmaals zien staan op het salon.

Die ruimte achterin.

Dik, dik, dik.
          I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
            Idd. Er zitten enkele mooie kleuren tussen en mochten er veel meer kleuren zijn, zou 80% wsl toch voor deze kleur kiezen.
            Maar mis toch bvb een momenteel populaire kleur als mokka of een opvallend groen zoals op de 2.

Op een Mazda2 is dat leuk zo'n kleur, maar toch niet op een CX-5?
            I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
              Toch weer raar optie beleid bij de japanners.
              175pk enkel met 4x4 in Sport uitvoering.
              Leder interieur enkel met Sport uitvoering, geen optie. Gelukkig wel bij de dealer te bestellen aan 1.400€ en dan kan je nog een pak meer kleuren kiezen.

Deze stond zeer hoog op mijn lijstje, alleen viel de hoogte op het autosalon me tegen. Ben totaal geen SUV lover, maar wegens prijs, vermogen (en koppel), CO2 stond hij bovenaan. Nu ben ik toch weer aan het twijfelen geslagen. Dat de afwerking op het autosalon nog van een pre-productiemodel was dat al 100.000km heeft gedaan, doet er ook geen goed aan.
              Ook dat het contact volledig afstond, en dus de zetels niet te verstellen waren, het dashboard display niet te zien, de navigatie niet mee te spelen viel, heeft me weinig indruk nagelaten.
              Toch maar afwachten tot er eentje bij de dealer staat.

In deze foto is te zien dat de vloer volledig vlak is:

Op het autosalon was dit echter niet zo. Ga ik toch navragen bij de dealer.

Het Zeal Red had mijn voorkeur, maar het grijze valt me op die vorige foto's ook goed mee. Met die achteraf geïnstalleerde lederen zetels kan je wat meer kleuren kiezen, maar er past eigenlijk niet zoveel bij dat rood. Bij grijs natuurlijk wel!
              Vond het ook heel eigenaardig dat het pre-productiemodel betrof, dat kon toch beter? Mijn bestelling was sowieso al geplaatst voor het autosalon, maar kan mij goed voorstellen dat de getoonde CX-5 een afknapper is voor veel geïnteresseerden.

Comment

Ze zullen toch iets willen hebben laten zien.
                Maar het rare is dan toch dat ze het pre-productiemodel open zetten en een (ongeveer) productie model dicht laten. Om de reden die jij gaf, zou ik het net omdraaien.
                Of toch zeker diegene die open was, vol hangen met stickers die aanduiden dat het niet het echte model betreft. Ik wist het, maar de aanduiding ook niet direct gezien.

Jij hebt al besteld?
                Heb je korting gekregen of zo? Leasewagen of privé?

Comment

Ze zullen toch iets willen hebben laten zien.
                  Maar het rare is dan toch dat ze het pre-productiemodel open zetten en een (ongeveer) productie model dicht laten. Om de reden die jij gaf, zou ik het net omdraaien.
                  Of toch zeker diegene die open was, vol hangen met stickers die aanduiden dat het niet het echte model betreft. Ik wist het, maar de aanduiding ook niet direct gezien.

Jij hebt al besteld?
                  Heb je korting gekregen of zo? Leasewagen of privé?
                  Op 9 januari besteld, Zeal Red 150 pk Sport uitvoering. Privé aankoop, korting ongeveer 9 % + het gratis Launch pack ( led lichten vooraan en bumperbescherming onderaan voor en achter twv 1000 euro)

Comment

Pfff , enkel op de 4x4 een automaat te krijgen in Belgie , terwijl in duitsland verkrijgbaar als optie ... 1800€ .
                    - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                    - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Tja, bestellen in DE zou ik zeggen.

Comment

Als het zo ver is dan zal de kans groot zijn .
                        Maar zal er dan geen probleem zijn met de software die anders is ?
                        - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                        - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                          Als het zo ver is dan zal de kans groot zijn .
                          Maar zal er dan geen probleem zijn met de software die anders is ?
                          Daar zou ik mij geen zorgen over maken

Comment

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Jm
                            http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Voor wanneer " on the move " to Europe?

Comment

Als er genoeg bestellingen zijn.

Comment

Volgens mij zijn ze ook onderweg. Binnen de maand zouden de benzine versie bij de dealer moeten staan.
                                  Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

Wat me opvalt in het filmpje:
                                      - zijn de kleuren hetzelfde in de US als hier? Want het Zeal Red, lijkt hier toch veel donkerder.
                                      - heeft de 2.2D met 150pk ook 2 uitlaten?

Comment

Wat me opvalt in het filmpje:
                                        - zijn de kleuren hetzelfde in de US als hier? Want het Zeal Red, lijkt hier toch veel donkerder.
                                        - heeft de 2.2D met 150pk ook 2 uitlaten?
                                        Ik heb een soort blauw gezien op het filmpje dat hier blijkbaar niet aangeboden wordt. Ik dacht, ben er bijna zeker van, dat gelijk welke motorisatie een dubbele uitlaat heeft.

Comment

• Ja, de blauwe wagens waren precies ook meer donker.
                                          2 uitlaten is wel cool.

Comment

Working...
                                          X