Jev, is uw wagen een écht 2015 model? (dus geleverd de laatste maanden).
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda CX-5
Collapse
X
-
-
Hallo,
Iemand geïnteresseerd in een CX-5 ?
Wij doen onze weg, hij is 3 jaar oud en heeft tal van optie's incl. het automatisch sluiten van deuren en anti-carjack alarm + wintervelgen en banden.
Hij is vrij in oktober/november en zal dan 43.000km hebben. Betreft Benzine 2.0 2WD.
Kleur Firenze RED + custom velgen 18 inch.
vraagprijs €19.000
Geïnteresseerde doe een bod
Comment
-
CX-5 - 2.5i 4x4 Skycruise
Eindelijk! Na lang wachten is m'n Mazda CX-5 geleverd. Model CX-5 - 2.5i 4x4 Skycruise
Besteld 2015-02-17. Aankomst haven A'pen 2015-07-07. Eerste rit 2015-07-16
Zeer tevreden met deze SUV, maar hier en daar toch een paar minpuntjes.
oa
- Buitenspiegels niet automatisch inklapbaar
- In manual staat DVD Video afspeelbaar. Niet dus.
- Straatnummer ingeven : goedkeuringsvinkje werkt niet, maar de GPS neemt het toch op.
- Graag wat meer gegevens tijdens afspelen MP3's
- Downloaden apps : er zijn geen app's te vinden, buiten de drie standaard app's??
Pluspunten:
- zeer veel ruimte
- baanvastheid
- sportieve motor (gaat soms wel hoog in de toeren bij snel optrekken)
- zeer goede afwerking
- zeer mooie lijn carosserie en zeer mooie velgen bij dit topmodel.
Kortom een verdiende 9/10
zie reviews zelfde model :
- https://www.youtube.com/watch?v=kNaE-6CtM9g
- https://www.youtube.com/watch?v=tJcfvbmBQpA
- https://www.youtube.com/watch?v=jbZham9jtYc
Comment
-
Proficiat en dan nog de 2.5
Je kan als accessoire een module krijgen om je spiegels automatisch in te klappen .
Je moet eens kijken op de site van Mazda onder cx5 ' bij "brochure" je de prijzenlijst downloaden .
Onderaan heb je de prijzen van de accessoires , ik denk dat het rond de 150 € is.Last edited by Dane; 08/08/2015, 21:43.- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Inklapbare buitenspiegel
Dag Dane,
De SkyCruise heeft geen opties meer om bij te bestellen (alleen nog een trekhaak bijbesteld). Wat ik bedoel met automatisch inklappende buitenspiegels is het volgende : Je zet je contact uit en de spiegels klappen automatisch in. In mijn geval is het zo dat je zelf (weliswaar via de draaiknop van de spiegelregeling) je spiegels moet inklappen. Let op, ik val er niet echt over, maar het zou een iets grotere comfortgadget zijn (voor mij toch).
Even een update : heb op dit moment 2200km gereden (met tamelijk sportieve -om niet te zeggen heel sportieve- voet, en het gemiddeld verbruik is 9,8l. Ondertussen een olieverversing gedaan op 1000 km (ik ben nogal conservatief op dat gebied, ondanks dat de garagist me er verschillende malen op gewezen heeft dat dit niet hoefde te gebeuren). Mijn tevredenheidsindex blijft ongewijzigd. Heel wat mensen willen de CX-5 graag eens keuren en zijn na het bekijken verrast wat er allemaal voor deze prijs bijhoord. Zelfs een BMW lover (X3) denkt er nu sterk over om een CX-5 te kopen .
(Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenProficiat en dan nog de 2.5
Je kan als accessoire een module krijgen om je spiegels automatisch in te klappen .
Je moet eens kijken op de site van Mazda onder cx5 ' bij "brochure" je de prijzenlijst downloaden .
Onderaan heb je de prijzen van de accessoires , ik denk dat het rond de 150 € is.Last edited by The Archer; 23/08/2015, 14:34.
Comment
-
@The Archer , het is een accessoire dus geen optie , die moet nadien geïnstalleerd worden .
CX-5 in sonic silver
Bijgevoegde Bestanden- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Beetje te lyrisch en langdradig, maar deze man is wel erg enthousiast over de CX5:
In het technische luik van zijn "test" is zijn uitleg bijzonder interessant.
Wat de uitlaatgaszuivering betreft: Mazda heeft met zijn Skyactiv technologie (die al sedert 2012 bestaat, als ik me niet vergis) wel bewezen dat onze regering haar dieselhetze en haar "ontdieselings" project kant noch wal raakt. Het is perfect mogelijk om dieselmotoren te maken die qua NOx uitstoot evengoed doen dan benzinemotoren. En CO2 is sowieso een pak beter. IK vind dat de CX5 rijders best wel een extra premie mogen krijgen van de regering :-).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PaulDB Bekijk BerichtenBeetje te lyrisch en langdradig, maar deze man is wel erg enthousiast over de CX5:
In het technische luik van zijn "test" is zijn uitleg bijzonder interessant.
Wat de uitlaatgaszuivering betreft: Mazda heeft met zijn Skyactiv technologie (die al sedert 2012 bestaat, als ik me niet vergis) wel bewezen dat onze regering haar dieselhetze en haar "ontdieselings" project kant noch wal raakt. Het is perfect mogelijk om dieselmotoren te maken die qua NOx uitstoot evengoed doen dan benzinemotoren. En CO2 is sowieso een pak beter. IK vind dat de CX5 rijders best wel een extra premie mogen krijgen van de regering :-).Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Wordt normaal niet meer gedaan, vroeger was dat zo idd. Bij ons is het 30k of 1jaar, zelf met ne nieuwe pas na die termijn willen we u terug zien. (Opel)2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door p38cyq Bekijk BerichtenVraagje :
Mijn dealer wil mijn nieuwe CX-5 na 3.000 km terugzien om de "inrijolie" te vervangen.
Is dit normaal? Het onderhoudsboek schrijft voor na 20.000 km of één jaar.
Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Comment
-
Kwaad kan dat zekerniet. Is gewoon iets wat bij de meeste merken niet meer gedaan wordt.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door p38cyq Bekijk BerichtenMijn dealer wil mijn nieuwe CX-5 na 3.000 km terugzien om de "inrijolie" te vervangen.
Is dit normaal?
Comment
Comment