Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda CX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rode en grijze bij De Roover in Leuven. Volgende week komen de handgeschakelde binnen.
    Hij ziet er echt wel goed uit. Het interieur is dag en nacht met de pre-productie op het salon.
    Jm
    http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Tja, wat kan ik zeggen: ziet er mooi uit, interieur viel goed mee, stuur lekker in de hand, maar zo hoog!
      Een SUV is echt niet mijn ding.
      Volgende week een proefrit gepland met de handbak.

Maar ik twijfel nu of ik een CX-5 ga bestellen of nog bijna een jaar wacht en voor de nieuwe 6 ga.
      Foto's van prototype vind ik prachtig, CO2 gaat zeker lager zijn dan een SUV en wegligging zal ook beter zijn.
      (ik vond het trouwens wel heel dikke banden op de CX-5, hoe dat dan door de bocht?)
      Maar wat gaat die 6 kosten in leasing?

Comment

• Ik denk dat de proefrit doorslaggevend zal zijn. Staat ook op mijn agenda voor volgende week.
        Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Vanmiddag een autoboot toegekomen van uit Japan ...
          - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
          - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Deze voormiddag even naar Tilburg gereden om met de kinderen even de CX-5 te bekijken.
            Mijn zoontje was er niet voor: hij vond de huidige 6 veel sneller!
            Garagist zei dat het nog 9 maanden duurt eer de nieuwe 6 te bestellen is.
            Ik denk dat ik daar toch voor ga gaan.

Ook een folder meegenomen: dat blauw en rood van in de folders en foto's is volgens miji toch echt niet het Sky Blue en het Zeal Red!
            Ook die rode in Leuven was een pak donkerder dan die op de eerste foto's.
            Vind ik wel gek: promotiefoto's rondsturen met kleuren die je dus eigenlijk niet kan bestellen.

Comment

• Weekend van 2-3-4 maart , lanceringsweekend .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                Weekend van 2-3-4 maart , lanceringsweekend .
                Dat lijkt/is rijkelijk laat. Waarom moet dit zolang duren, vooral omdat de CX-5 zijn wereldpremière beleefde in Frankfurt. Ondertussen 5 maand geleden.
                truth is in the eye of the beholder

Comment

• Als je zien welke technologie nu toegepast wordt, was het wachten echt wel de moeite waard.

SKYACTIV is niet zomaar een labeltje in de trant van Bluemotion, Ecoflex, enz.
                  Mazda heeft hier z'n huiswerk wel héél volledig gemaakt.
                  De benzinemotor en vooral de dieselmotor verbreken vele records en staan puur mechanisch bij de absolute TOP.
                  I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                    Als je zien welke technologie nu toegepast wordt, was het wachten echt wel de moeite waard.

De benzinemotor en vooral de dieselmotor verbreken vele records en staan puur mechanisch bij de absolute TOP.
                    Mij moet je echt niet overtuigen. Gisteren nog bezoek gebracht aan verdeler, alle bestelde wagens staan netjes op schema. Had zelfs al een paar blauwe binnen ( spijtig in de vorm van een sleutelhanger )

Comment

Als je zien welke technologie nu toegepast wordt, was het wachten echt wel de moeite waard.

Klopt. Persoonlijk vind ik het niet nodig om in een grote of compacte SUV te rijden. Maar als ik eentje zou kiezen dan verkies ik sowieso de Mazda CX-5 boven de X1, Q3, Evoque, Sportage Zeer aantrekkelijke prijskaartje én fantastische motorentechnologie. Enkel het feit dat het een 2.2 dieselmotor is, zal veel consumenten afschrikken alhoewel ik zou het er voor over hebben als ik voor een SUV ga.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicholasM Bekijk Berichten
                        Klopt. Persoonlijk vind ik het niet nodig om in een grote of compacte SUV te rijden. Maar als ik eentje zou kiezen dan verkies ik sowieso de Mazda CX-5 boven de X1, Q3, Evoque, Sportage Zeer aantrekkelijke prijskaartje én fantastische motorentechnologie. Enkel het feit dat het een 2.2 dieselmotor is, zal veel consumenten afschrikken alhoewel ik zou het er voor over hebben als ik voor een SUV ga.
                        2.2 betekent natuurlijk niet meer hetzelfde als het 10 jaar geleden betekent he.

Dat er nu slechts € 67 BIV moet betaald worden voor de Sky-D 4x2, dát is hetgeen dat telt voor veel mensen.

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

2.2 betekent natuurlijk niet meer hetzelfde als het 10 jaar geleden betekent he.

Dat er nu slechts € 67 BIV moet betaald worden voor de Sky-D 4x2, dát is hetgeen dat telt voor veel mensen.
                          Voor de 2.2 diesel 150 pk 4x4 versie 97 euro BIV

Comment

• Ben benieuwd of Mazda met deze schitterende technologie meer consumenten zal kunnen bekoren. Zelf bezit ik een Mazda MX-5 die wordt gebruikt als vrijetijdswagen. Heb de indruk dat Mazda enkel en alleen maar de autoliefhebber kan bekoren die uitstekende kwaliteit wil voor een mooie prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicholasM Bekijk Berichten
                              Ben benieuwd of Mazda met deze schitterende technologie meer consumenten zal kunnen bekoren. Zelf bezit ik een Mazda MX-5 die wordt gebruikt als vrijetijdswagen. Heb de indruk dat Mazda enkel en alleen maar de autoliefhebber kan bekoren die uitstekende kwaliteit wil voor een mooie prijs.
                              Met de CX-5 zal sowieso een nieuw soort cliënteel lokken. Het is bijvoorbeeld al heel lang geleden dat Mazda een wagen uitbracht die zo interessant is voor de fleetmarkt.

We zullen zien!

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Is inderdaad superinteressant voor leasing: vrij laag leasebedrag per maand en zeer lage belastingen.
                                Bij andere merken zit je met een 1.6D soms al duurder als je gelijkaardig uitrust.
                                En een 1.6 115pk/240Nm of een 2.2 150pk/380Nm, dan weet ik het wel.

Ik hoop alleen dat de 6 ook zo goed in leasing gaat liggen.

Comment

• Weet iemand ergens reeds een witte (mica), zwarte of aluminium CX-5 staan?
                                  Ik zou die kleuren eens in het echt willen zien.
                                  Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• In Tilburg (Smolders) staat een witte, die was nog niet 'uitgepakt' zaterdag.
                                    Binnen stond een donker grijze (zoals in Leuven denk ik)
                                    En buiten misschien een lichtgrijze, ik weet het niet meer zeker.
                                    Dat was een proefwagen en die was al zeer vuil!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                                      Op school?
                                      Zijn dat reeds geleverde exemplaren voor particulieren, of is dit een Mazda school?
                                      Mazda geeft opleidingen in ons autotechnologisch centrum, vandaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
                                        Weet iemand ergens reeds een witte (mica), zwarte of aluminium CX-5 staan?
                                        Ik zou die kleuren eens in het echt willen zien.
                                        Een witte staat er bij Mazda Cools Brugge en een donker grijze .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                                          In Tilburg (Smolders) staat een witte, die was nog niet 'uitgepakt' zaterdag.
                                          Dat is iets te ver rijden voor me
                                          Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

Working...
                                          X