Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda CX-5
Collapse
X
-
Toch weer raar optie beleid bij de japanners.
175pk enkel met 4x4 in Sport uitvoering.
Leder interieur enkel met Sport uitvoering, geen optie. Gelukkig wel bij de dealer te bestellen aan 1.400€ en dan kan je nog een pak meer kleuren kiezen.
Deze stond zeer hoog op mijn lijstje, alleen viel de hoogte op het autosalon me tegen. Ben totaal geen SUV lover, maar wegens prijs, vermogen (en koppel), CO2 stond hij bovenaan. Nu ben ik toch weer aan het twijfelen geslagen. Dat de afwerking op het autosalon nog van een pre-productiemodel was dat al 100.000km heeft gedaan, doet er ook geen goed aan.
Ook dat het contact volledig afstond, en dus de zetels niet te verstellen waren, het dashboard display niet te zien, de navigatie niet mee te spelen viel, heeft me weinig indruk nagelaten.
Toch maar afwachten tot er eentje bij de dealer staat.
In deze foto is te zien dat de vloer volledig vlak is:
Op het autosalon was dit echter niet zo. Ga ik toch navragen bij de dealer.
Het Zeal Red had mijn voorkeur, maar het grijze valt me op die vorige foto's ook goed mee. Met die achteraf geïnstalleerde lederen zetels kan je wat meer kleuren kiezen, maar er past eigenlijk niet zoveel bij dat rood. Bij grijs natuurlijk wel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenIdd. Er zitten enkele mooie kleuren tussen en mochten er veel meer kleuren zijn, zou 80% wsl toch voor deze kleur kiezen.
Maar mis toch bvb een momenteel populaire kleur als mokka of een opvallend groen zoals op de 2.
Op een Mazda2 is dat leuk zo'n kleur, maar toch niet op een CX-5?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenToch weer raar optie beleid bij de japanners.
175pk enkel met 4x4 in Sport uitvoering.
Leder interieur enkel met Sport uitvoering, geen optie. Gelukkig wel bij de dealer te bestellen aan 1.400€ en dan kan je nog een pak meer kleuren kiezen.
Deze stond zeer hoog op mijn lijstje, alleen viel de hoogte op het autosalon me tegen. Ben totaal geen SUV lover, maar wegens prijs, vermogen (en koppel), CO2 stond hij bovenaan. Nu ben ik toch weer aan het twijfelen geslagen. Dat de afwerking op het autosalon nog van een pre-productiemodel was dat al 100.000km heeft gedaan, doet er ook geen goed aan.
Ook dat het contact volledig afstond, en dus de zetels niet te verstellen waren, het dashboard display niet te zien, de navigatie niet mee te spelen viel, heeft me weinig indruk nagelaten.
Toch maar afwachten tot er eentje bij de dealer staat.
In deze foto is te zien dat de vloer volledig vlak is:
Op het autosalon was dit echter niet zo. Ga ik toch navragen bij de dealer.
Het Zeal Red had mijn voorkeur, maar het grijze valt me op die vorige foto's ook goed mee. Met die achteraf geïnstalleerde lederen zetels kan je wat meer kleuren kiezen, maar er past eigenlijk niet zoveel bij dat rood. Bij grijs natuurlijk wel!truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Ze zullen toch iets willen hebben laten zien.
Maar het rare is dan toch dat ze het pre-productiemodel open zetten en een (ongeveer) productie model dicht laten. Om de reden die jij gaf, zou ik het net omdraaien.
Of toch zeker diegene die open was, vol hangen met stickers die aanduiden dat het niet het echte model betreft. Ik wist het, maar de aanduiding ook niet direct gezien.
Jij hebt al besteld?
Heb je korting gekregen of zo? Leasewagen of privé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenZe zullen toch iets willen hebben laten zien.
Maar het rare is dan toch dat ze het pre-productiemodel open zetten en een (ongeveer) productie model dicht laten. Om de reden die jij gaf, zou ik het net omdraaien.
Of toch zeker diegene die open was, vol hangen met stickers die aanduiden dat het niet het echte model betreft. Ik wist het, maar de aanduiding ook niet direct gezien.
Jij hebt al besteld?
Heb je korting gekregen of zo? Leasewagen of privé?truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenAls het zo ver is dan zal de kans groot zijn .
Maar zal er dan geen probleem zijn met de software die anders is ?truth is in the eye of the beholder
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichtentruth is in the eye of the beholder
Comment
-
Volgens mij zijn ze ook onderweg. Binnen de maand zouden de benzine versie bij de dealer moeten staan.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenWat me opvalt in het filmpje:
- zijn de kleuren hetzelfde in de US als hier? Want het Zeal Red, lijkt hier toch veel donkerder.
- heeft de 2.2D met 150pk ook 2 uitlaten?truth is in the eye of the beholder
Comment
Comment