Dat zou ik ook niet doen. Maar toch koop ik geen enkele auto zonder er eerst meegereden te hebben.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda CX-5
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk BerichtenDat zou ik ook niet doen. Maar toch koop ik geen enkele auto zonder er eerst meegereden te hebben.truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDaar had ik schrik voor. Qua ophanging mogen ze bij Mazda hun huiswerk toch overdoen. Dat een MX-5 wat straffer afgeveerd is kan ik begrijpen maar waarom dat in het hele gamma moet.
Als heel goed en als hard.
Enfin, veel belangrijker: waar heb je die getest? Welke garage heeft hem al?
Het gaat mij vooral om de zitpositie en stoelen. De andere wagens die ik op het oog heb, hebben allemaal vrij geproponceerde sportzetels, hopelijk zijn die van de CX-5 niet teveel amerikaanse zetel.
Op het autosalon kon je dat ook al niet testen, want elektrisch en geen batterij.Last edited by Chris_147; 01/02/2012, 09:18.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenEnfin, veel belangrijker: waar heb je die getest? Welke garage heeft hem al
Nog even geduld en iedereen gaat hem kunnen testen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDaar had ik schrik voor. Qua ophanging mogen ze bij Mazda hun huiswerk toch overdoen. Dat een MX-5 wat straffer afgeveerd is kan ik begrijpen maar waarom dat in het hele gamma moet.
Comment
-
Lees de testen van bijv. de 6 en 3 er maar eens op na in meerdere autotijdschriften. Daar wordt toch altijd het redelijk stugge ophangingscomfort vermeld. Niks mis mee als ge daar liefhebber van zijt. En blijkbaar heb ik dan in 3 MX-5jes gereden waar ze een sportieve ophanging onder hadden geschroefd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenLees de testen van bijv. de 6 en 3 er maar eens op na in meerdere autotijdschriften. Daar wordt toch altijd het redelijk stugge ophangingscomfort vermeld. Niks mis mee als ge daar liefhebber van zijt. En blijkbaar heb ik dan in 3 MX-5jes gereden waar ze een sportieve ophanging onder hadden geschroefd.truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenEn blijkbaar heb ik dan in 3 MX-5jes gereden waar ze een sportieve ophanging onder hadden geschroefd.
Comment
-
ge kunt geen super wegligging hebben en afgeveerd zijn gelijk een koets.
Mazda staat voor rijplezier, dus een sportieve vering!
Het is trouwens ook normaal dat de 19" velgen in vergelijking met 16" of 17" een minder comfortabel gevoel geven, da's bij gelijk welke wagen. Maar ik verkies ze toch omdat ze weer sportiever rijden en ook beter uitzien.
Sport en luxe is combineerbaar, maar dan zal je eerder moeten zoeken naar een wagen met van die instelbare elektronische programma's die de vering aan de omstandigheden of persoonlijke voorkeur aanpast...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk BerichtenOp Mazda.be een paar interessante opties gevonden. De diesels zouden één dezer dagen het schip opgaan richting Europa.- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenLaat het ff weten als ze aankomen. Nog een vraagje, hoe is de beveiliging daar?
Maar ik wel- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenJe geraakt daar maar niet zo binnen ...
Maar ik weltruth is in the eye of the beholder
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk BerichtenDe 6 heeft inderdaad een " tamelijk " stugge ophanging, maar oncomfortabel wordt het nooit. Vermoed dat dit bij de CX-5 niet anders zal zijn ( alhoewel in de eerste testen de 19 inch velgen afgeraden worden, ik zie/voel wel )
Comment
Comment