Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda CX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    En ze zijn aangekomen...

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Jm
    http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Hier zijn ze ook al aangekomen: ik zag gisteren een witte staan op een vrachtwagen op de E34.

Comment

• Ik wacht met ongeduld op het bevrijdende bericht van mijn favoriete dealer
        Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Waarschijnlijk weekend van 18/02 voorstelling in show-room?
          truth is in the eye of the beholder

Comment

• Dealer in Leuven zei waarschijnlijk komende week of zo.
            Dealer in Turnhout zei eerste weekend van maart., en eerst de benzine, diesel pas in mei!
            Maar ja, dat de diesel goed is, daar ben ik al van overtuigd.
            Enkel nog de zetels, stuur en wegligging testen en dan kan ik mijn keuze maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
              Dealer in Leuven zei waarschijnlijk komende week of zo.
              Dealer in Turnhout zei eerste weekend van maart., en eerst de benzine, diesel pas in mei!
              Maar ja, dat de diesel goed is, daar ben ik al van overtuigd.
              Enkel nog de zetels, stuur en wegligging testen en dan kan ik mijn keuze maken.
              Mijn CX-5 ( 150 pk diesel )werd besteld met als opmerking : levering kan zeker mei worden. Maar inderdaad, veel tegenstrijdige berichten van dealers : volgende week in showroom, of toch later. Dan heeft Mazda Nederland alles toch beter voor elkaar: voorstelling weekend van 18 februari.
              Hopelijk kan het productie model je overtuigen ivm je twijfels.

Comment

• Hij moet eigenlijk al serieus tegenvallen zou het hem niet worden.
                Is in leasing 70€ goedkoper dan een Insignia en meer dan 100€ dan een A4.
                Ook persoonlijke bijdrage is lager, terwijl koffer en uitrusting even goed is.
                Enkel hebben de 2 andere kuipzetels en zijn ze lager natuurlijk!

Maar ja,als ik sportief wil zitten, kruip ik wel in mijn Miata

Ik vind het toch wel spijtig dat ik al 2x geen 6 kan nemen omdat die op het einde van zijn cariëre zit.
                Kwam met de vorige 6 net niet uit, en nu weer.
                Dan is de leaseprijs te hoog en nu ook de co2 veel te hoog.
                Last edited by Chris_147; 11/02/2012, 14:06.

Comment

Hij moet eigenlijk al serieus tegenvallen zou het hem niet worden.
                  Is in leasing 70€ goedkoper dan een Insignia en meer dan 100€ dan een A4.
                  Ook persoonlijke bijdrage is lager, terwijl koffer en uitrusting even goed is.
                  Enkel hebben de 2 andere kuipzetels en zijn ze lager natuurlijk!

Maar ja,als ik sportief wil zitten, kruip ik wel in mijn Miata
                  Serieus tegenvallen zal hij zeker niet doen. Dus proficiat reeds.

Comment

• Gisterenochtend gespot in Korbeek-Lo

Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Mooi! Komt steeds dichterbij. Dit weekend staat ie bij de dealers (NL).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
                        Gisterenochtend gespot in Korbeek-Lo

Prachtige car en kleur

Comment

• Smart City Brake Support

+ YouTube Video
                          Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Die snelheidsmeter komt echter niet boven de 10 km of mijl per uur uit.
                            Het gebeurt eerlijk gezegd niet veel dat ik zo traag rij

EDIT: volgens de NL brochure werkt dat inderdaad tot stilstand vanaf 15km/u en remt zelfstandig tot 30km/u.
                            Ik moet toegeven dat ik 17 jaar geleden wel eens een accidentje heb gehad aan zulke lage snelheden.
                            Mijn passagiers en ikzelf wisten niet zeker of we de auto voor ons geraakt hadden of niet. Toen de deuren opengingen wisten we het wel natuurlijk!
                            Last edited by Chris_147; 13/02/2012, 16:50.

Comment

Die snelheidsmeter komt echter niet boven de 10 km of mijl per uur uit.
                              Het gebeurt eerlijk gezegd niet veel dat ik zo traag rij

EDIT: volgens de NL brochure werkt dat inderdaad tot stilstand vanaf 15km/u en remt zelfstandig tot 30km/u.
                              Ik moet toegeven dat ik 17 jaar geleden wel eens een accidentje heb gehad aan zulke lage snelheden.
                              Mijn passagiers en ikzelf wisten niet zeker of we de auto voor ons geraakt hadden of niet. Toen de deuren opengingen wisten we het wel natuurlijk!
                              snelheidsmeter op filmpje staat op 10 mijl, dus 16 km/u.

Dit LIJKT misschien niet snel, maar de rekening bij de carrossier zal toch minstens 3000 euro zijn als je zonder remmen met die snelheid op je voorligger rijdt
                              En het zou werken tot 30 km/u.
                              Veiligheidscrashtesten gebeuren rond de 50km/u, en dan is de volledige voorkant paraplu...

Comment

• We hebben op school 2 exemplaren staan, erg mooie auto

Comment

• Bij de Mazda dealer in Roermond stond gisteren ook een nieuwe witte (nog in de plastic van binnen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    We hebben op school 2 exemplaren staan, erg mooie auto
                                    Op school?
                                    Zijn dat reeds geleverde exemplaren voor particulieren, of is dit een Mazda school?

Comment

• 2 exemplaren met automaat toegekomen bij Mazda Leuven!
                                      Handbak komt waarschijnlijk eind volgende week.

Straks eens gaan kijken

Comment

• Ikke ook
                                        Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• In Wemmel, bij de plaatselijke Mazda verdeler, staat een Metropolitan Grey. Echt een zeer knappe wagen.

Comment

Working...
                                          X