Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda CX-5
Collapse
X
-
-
Ik wacht met ongeduld op het bevrijdende bericht van mijn favoriete dealer
Comment
-
Dealer in Leuven zei waarschijnlijk komende week of zo.
Dealer in Turnhout zei eerste weekend van maart., en eerst de benzine, diesel pas in mei!
Maar ja, dat de diesel goed is, daar ben ik al van overtuigd.
Enkel nog de zetels, stuur en wegligging testen en dan kan ik mijn keuze maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenDealer in Leuven zei waarschijnlijk komende week of zo.
Dealer in Turnhout zei eerste weekend van maart., en eerst de benzine, diesel pas in mei!
Maar ja, dat de diesel goed is, daar ben ik al van overtuigd.
Enkel nog de zetels, stuur en wegligging testen en dan kan ik mijn keuze maken.
Hopelijk kan het productie model je overtuigen ivm je twijfels.truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Hij moet eigenlijk al serieus tegenvallen zou het hem niet worden.
Is in leasing 70€ goedkoper dan een Insignia en meer dan 100€ dan een A4.
Ook persoonlijke bijdrage is lager, terwijl koffer en uitrusting even goed is.
Enkel hebben de 2 andere kuipzetels en zijn ze lager natuurlijk!
Maar ja,als ik sportief wil zitten, kruip ik wel in mijn Miata
Ik vind het toch wel spijtig dat ik al 2x geen 6 kan nemen omdat die op het einde van zijn cariëre zit.
Kwam met de vorige 6 net niet uit, en nu weer.
Dan is de leaseprijs te hoog en nu ook de co2 veel te hoog.Last edited by Chris_147; 11/02/2012, 14:06.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenHij moet eigenlijk al serieus tegenvallen zou het hem niet worden.
Is in leasing 70€ goedkoper dan een Insignia en meer dan 100€ dan een A4.
Ook persoonlijke bijdrage is lager, terwijl koffer en uitrusting even goed is.
Enkel hebben de 2 andere kuipzetels en zijn ze lager natuurlijk!
Maar ja,als ik sportief wil zitten, kruip ik wel in mijn Miatatruth is in the eye of the beholder
Comment
-
Gisterenochtend gespot in Korbeek-Lo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk BerichtenGisterenochtend gespot in Korbeek-Lo
truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Comment
-
Die snelheidsmeter komt echter niet boven de 10 km of mijl per uur uit.
Het gebeurt eerlijk gezegd niet veel dat ik zo traag rij
EDIT: volgens de NL brochure werkt dat inderdaad tot stilstand vanaf 15km/u en remt zelfstandig tot 30km/u.
Ik moet toegeven dat ik 17 jaar geleden wel eens een accidentje heb gehad aan zulke lage snelheden.
Mijn passagiers en ikzelf wisten niet zeker of we de auto voor ons geraakt hadden of niet. Toen de deuren opengingen wisten we het wel natuurlijk!Last edited by Chris_147; 13/02/2012, 16:50.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenDie snelheidsmeter komt echter niet boven de 10 km of mijl per uur uit.
Het gebeurt eerlijk gezegd niet veel dat ik zo traag rij
EDIT: volgens de NL brochure werkt dat inderdaad tot stilstand vanaf 15km/u en remt zelfstandig tot 30km/u.
Ik moet toegeven dat ik 17 jaar geleden wel eens een accidentje heb gehad aan zulke lage snelheden.
Mijn passagiers en ikzelf wisten niet zeker of we de auto voor ons geraakt hadden of niet. Toen de deuren opengingen wisten we het wel natuurlijk!
Dit LIJKT misschien niet snel, maar de rekening bij de carrossier zal toch minstens 3000 euro zijn als je zonder remmen met die snelheid op je voorligger rijdt
En het zou werken tot 30 km/u.
Veiligheidscrashtesten gebeuren rond de 50km/u, en dan is de volledige voorkant paraplu...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWe hebben op school 2 exemplaren staan, erg mooie auto
Zijn dat reeds geleverde exemplaren voor particulieren, of is dit een Mazda school?
Comment
-
Comment