Oorspronkelijk geplaatst door toone
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda CX-5
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toone Bekijk BerichtenHeb jij een prijsofferte laten maken? en welke voorwaarden kreeg je aangeboden
Comment
-
In de UK is er een extra kleur? Stormy Blue Mica...
Comment
-
Niet in mijn folder... vreemd.
Comment
-
Heeft iemand al 'real-life' foto's van een zwarte uitvoering? Ik kom deze weinig tegen op internet..
Wit vind ik iets te hard en ben bang dat net de zwarte accenten wegvallen bij een volledig zwarte versie.
Vooralsnog vind ik de licht grijze versie (alluminium silver?) het mooiste.
Comment
-
In Leuven staat een zwarte in de showroom. Wel even rijden vanuit Bilzen natuurlijk.
De zwarte accenten vallen idd weg bij een zwarte. Vandaar dat hij uit mijn lijstje weggevallen is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geecee Bekijk BerichtenNog niemand een 'real life' foto van de LED dagrijlichten?
Btw is het nu mogelijk om LED achterlichten te bestellen of niet?
Foto led pagina 12- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toone Bekijk BerichtenHeb jij een prijsofferte laten maken? en welke voorwaarden kreeg je aangebodentruth is in the eye of the beholder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91 Bekijk BerichtenIk lees dat dit reeds een Euro 6 motor is, is er dan Ad Blue nodig of is dit reeds een nieuwer concept ?
Heeft zelf geen EGR-systeem meer, maar doet dit intern via kleppenregeling.
Comment
-
Navigatiesysteem TomTom in CX-5
Volgens mijn dealer is er geen TomTom beschikbaar in de CX-5 - Active (optie van 850 EUR volgens de brochures), en kan er enkel door hun ter plaatse een Pioneer navigatiesysteem worden ingebouwd ter waarde van 1.100 EUR. Kan iemand dit bevestigen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenHeeft zelf geen EGR-systeem meer, maar doet dit intern via kleppenregeling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raskel Bekijk BerichtenPersoonlijk zou ik dit nooit als optie pakken, krijg er echt een auto 5 gevoel van. Zeker als het er standaard niet op zit. Dat geldt overigens voor alle nieuwe wagens waar dit opeens op bepaalde uitvoeringen zit, zoals bijvoorbeeld de Ford Mondeo.
Dan moet ge volgens u ook geen schuifdak of achteruitrijcamera pakken, omdat dit er standaard ook niet op zit?
Comment
-
Ik zal het anders proberen uit te leggen :-)
Als een model standaard (led) dagrij-verlichting heeft, zoals bijvoorbeeld de Giuletta of zelfs een Kia Picanto, dan vind ik dit prima. Omdat ieder model dezelfde look heeft hoort het ook bij het model. Als je, ook al is het een officiele accesoire, achteraf led verlichting laat installeren, dan valt deze extra op omdat deze afwijkt van het standaard model. Persoonlijk vind ik dit een hoog auto-5 gehalte hebben en goedkoop uitzien en zou het daarom ook nooit pakken. Dan bekruipt me toch het Golf 3 gevoel met nep xenon lichten..
Met een dakraam of camera heb ik geen enkel probleem, deze vind ik niet lelijk ;-)
Comment
Comment