Oorspronkelijk geplaatst door Jemme
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda CX-5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk BerichtenIdd. Ik heb gisteren besteld. Levering ergens in juli. Pffff
Heb je wat meer details ? kleur ,uitvoering- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Het is een 150pk diesel in Sport uitvoering. Aluminium grey en trekhaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk BerichtenHet is een 150pk diesel in Sport uitvoering. Aluminium grey en trekhaak
trouwens gisteren eindelijk een proefrit kunnen doen, en alles is me perfect bevallen.Last edited by ro80; 04/03/2012, 21:02.truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Ik ben benieuwd naar de diesel versie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk BerichtenIk ben benieuwd naar de diesel versie...Last edited by ro80; 05/03/2012, 18:06.truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Finale CO2 waarden van de diesel zijn er en liggen wat hoger dan oorspronkelijk vermeld
2x4 blijft op 119
4x4 gaat van 128 naar 136
auto gaat van 139 naar 144
Geen drama, maar toch spijtig.
Comment
-
Dat is snel ! Ik dacht dat de diesels pas in mei verwacht werden???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk BerichtenDat is snel ! Ik dacht dat de diesels pas in mei verwacht werden???truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Dat duurt normaal 1 tot 2 weken heb ik me laten vertellen.
Comment
-
Dit weekend nog eens gereden in een 2.0 benzine. Blijf me verbazen over de motor, echt stil en soepel met voldoende power. De wegligging is ook erg goed voor zo'n grote wagen, snel bochten pakken is geen enkel probleem. Minpuntjes (voor mij) toch de trillende buitenspiegels boven de 100 en het windgeruis, verder top!
Comment
-
Het aftellen is begonnen naar 28 juni.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk BerichtenDat duurt normaal 1 tot 2 weken heb ik me laten vertellen.Last edited by ro80; 14/03/2012, 19:12.truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Pending wil zeggen dat de bestelling in het systeem zit, maar nog niet aan Japan is doorgegeven. Eens doorgegeven wordt pending vervangen door een datum.
Comment
-
In Japan reeds 8000 stuks verkocht blijkbaar waarvan 73% diesel. Ik vraag me af aan hoeveel Belgie zit...
Lees meer HIER
Comment
-
Blijkbaar is voor nieuwe bestellingen de levering voorzien in oktober....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk BerichtenBlijkbaar is voor nieuwe bestellingen de levering voorzien in oktober....truth is in the eye of the beholder
Comment
Comment