Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda CX-5
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk BerichtenDringend bepaalde modellen (bijvoorbeeld CX-7en het mpv-gedrocht 5) schrappen en ervoor zorgen dat levertermijn van een CX-5 binnen de perken blijft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk BerichtenDe 5 zie ik niet direct verdwijnen, maar de CX-7 zijn dagen zijn volgens mij geteld. Voor de VS is het reeds beslist.... LINK- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Comment
-
- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
model mooi 360 ronddraaien, wat bij bmw of mercedes niet
het geval is
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichtentruth is in the eye of the beholder
Comment
-
Ik denk het niet. Gewoon andere namen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door awakener Bekijk BerichtenHeeft er iemand al in de Automaat (2.0 4x4 AWD) gereden? Zo ja, wat zijn de ervaringen hiermee?
Ik heb ook nieuws gekregen, ipv mei wordt het juni ( hopelijk)truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenCX-5 Diesel is niet te combineren met automaat in BE?????truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Vandaag in de buurt van Bierbeek een alu grijze CX-5 gezien zonder Z-platen. Ook de eerste keer.... en ik maar wachten :-)
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk BerichtenGeen populaire combinatie, maw geen dieselversie ( België)
Ik heb ook nieuws gekregen, ipv mei wordt het juni ( hopelijk)
Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk BerichtenSorry verkeerd uitgedrukt, CX-5 benzine in BE sowieso al niet populair, laat staan benzine + AWD + automaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenHuidige leveringsdatum ligt op november. De vroege beslissers hebben gelijk gekregen!
Niets is minder waar, deze versie wordt momenteel vrij goed verkocht. Automaat wordt alsmaar populairder, alsook benzine.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door awakener Bekijk BerichtenIk heb reviews gelezen dat de Benzine automaat niet echt veel power heeft tov de schakelbak. Wat is jullie mening hierover? Toch lastig kiezen ;-)truth is in the eye of the beholder
Comment
Comment