Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda CX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
    ik ben bij de eersten die hun diesel geleverd krijgen; eind mei, begin juni
    Pestkop
    Jm
    http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
      Pestkop
      Sorry, maar ben vooral tevreden dat hij op de lijst staan met een leveringsdatum.
      Ook in Belgie overtreft het aantal bestellingen alle verwachtingen.
      truth is in the eye of the beholder

Comment

• Was maar een grapje hoor.... Ik ben ook blij dat ik niet te lang getwijfeld heb. Ik moet maar 1 maand langer wachten... hoop ik althans :-)
        Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Worden de CX-5 en 6 in dezelfde fabriek gebouwd?
          Als de CX-5 zo populair is, kan dat misschien ook wel eens de leveringen van de volgende 6 beinvloeden.
          En daar heb ik geen zin in!

Comment

Was maar een grapje hoor.... Ik ben ook blij dat ik niet te lang getwijfeld heb. Ik moet maar 1 maand langer wachten... hoop ik althans :-)
            Anders eens bellen naar de invoerder;liefst met bestelnummer, zoniet : naam, en uitvoering/kleur en je wordt vriendelijk geholpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
              Worden de CX-5 en 6 in dezelfde fabriek gebouwd?
              Als de CX-5 zo populair is, kan dat misschien ook wel eens de leveringen van de volgende 6 beinvloeden.
              En daar heb ik geen zin in!
              Vroeg genoeg bestellen, blind indien nodig.

Comment

• Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
                  Vroeg genoeg bestellen, blind indien nodig.
                  Ga ik waarschijnlijk wel doen ja.
                  Maar ik merkte wel met de CX-5 dat alle 'kleinere' opties nog niet helemaal duidelijk waren wanneer je reeds kon bestellen.
                  Zou wel spijtig zijn als je dan leuke dingen niet besteld hebt.

Comment

• Vraag me alleen af waarom 2.0L diesel alleen te combineren is met 4x4 als ge een automaat wilt. In DE ook te krijgen als 4x2 diesel icm autobak.

En klopt het dat ze de prijzen al met 1500€ hebben opgetrokken?

Comment

• Volgens de site van Mazda is de prijs nog hetzelfde ...

" edit " volgens mij zijn de prijzen gestegen ...

Belgische CX-5 configurator
                      Last edited by Dane; 17/04/2012, 19:30.
                      - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                      - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Nog een paar weken wachten ( voor mezelf toch), edoch spijtig dat leveringstermijn de pan uitspringt.

Comment

• In de laatste AutoVisie is er een grote test van allerlei SUV modellen onder de 35 mille: Mazda CX-5, Volkswagen Tiguan, Hyundai ix35, Kia Sportage, Mini CountryMan en nog enkele.
                          2 krijgen het oordeel uitstekend: de CX-5 en de Tiguan.
                          Probleempje: de Tiguan is echter wel 6.000€ duurder.
                          CX-5 is dus de grote winnaar van de test.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                            In de laatste AutoVisie is er een grote test van allerlei SUV modellen onder de 35 mille: Mazda CX-5, Volkswagen Tiguan, Hyundai ix35, Kia Sportage, Mini CountryMan en nog enkele.
                            2 krijgen het oordeel uitstekend: de CX-5 en de Tiguan.
                            Probleempje: de Tiguan is echter wel 6.000€ duurder.
                            CX-5 is dus de grote winnaar van de test.
                            De CX5 vind ik erg geslaagd. Die Tiguan is echt zijn geld niet waard.

Comment

• Owla.... kijk eens aan,
                              voor de snelle beslissers:
                              KLIK |&| KLAK

Comment

• Ik dacht dat er nog maar een paar uit stock te koop zijn. Vanaf zeer binnenkort alles op bestelling... en dat betekend maanden wachten
                                Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

Ik dacht dat er nog maar een paar uit stock te koop zijn. Vanaf zeer binnenkort alles op bestelling... en dat betekend maanden wachten
                                  Ik begreep van de dealer dat nieuwe diesels waarschijnlijk pas in januari op kenteken gezet worden. Levering november/december.. Ik ben blij dat die van mij 30 juni op kenteken wordt gezet!

Een zwarte CX-5, 2.0i. De TS+Leasepack uitvoering (Nederlandse versie). Het aftellen is begonnen!

Comment

• Nog maar eens dealer gecontacteerd; zeer binnenkort komt hij.
                                    Last edited by ro80; 07/05/2012, 19:54. Reden: schrijffout

Comment

• Eerste diesels worden na 17 mei verwacht in Belgie.
                                      Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

Eerste diesels worden na 17 mei verwacht in Belgie.
                                        Waar ik op doelde was dat diesels die vanaf nu besteld worden pas eind dit jaar/volgend jaar geleverd worden. Beetje zoals met de Kia Sportage gaf de dealer aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raskel Bekijk Berichten
                                          Waar ik op doelde was dat diesels die vanaf nu besteld worden pas eind dit jaar/volgend jaar geleverd worden. Beetje zoals met de Kia Sportage gaf de dealer aan.
                                          Vrees dat het zo zal worden. ( Niet goed bezig Mazda)

Comment

Working...
                                          X