Oorspronkelijk geplaatst door ro80
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda CX-5
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk BerichtenPestkop
Ook in Belgie overtreft het aantal bestellingen alle verwachtingen.truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Was maar een grapje hoor.... Ik ben ook blij dat ik niet te lang getwijfeld heb. Ik moet maar 1 maand langer wachten... hoop ik althans :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk BerichtenWas maar een grapje hoor.... Ik ben ook blij dat ik niet te lang getwijfeld heb. Ik moet maar 1 maand langer wachten... hoop ik althans :-)truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenWorden de CX-5 en 6 in dezelfde fabriek gebouwd?
Als de CX-5 zo populair is, kan dat misschien ook wel eens de leveringen van de volgende 6 beinvloeden.
En daar heb ik geen zin in!truth is in the eye of the beholder
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk BerichtenVroeg genoeg bestellen, blind indien nodig.
Maar ik merkte wel met de CX-5 dat alle 'kleinere' opties nog niet helemaal duidelijk waren wanneer je reeds kon bestellen.
Zou wel spijtig zijn als je dan leuke dingen niet besteld hebt.
Comment
-
Volgens de site van Mazda is de prijs nog hetzelfde ...
" edit " volgens mij zijn de prijzen gestegen ...
Belgische CX-5 configuratorLast edited by Dane; 17/04/2012, 19:30.- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
In de laatste AutoVisie is er een grote test van allerlei SUV modellen onder de 35 mille: Mazda CX-5, Volkswagen Tiguan, Hyundai ix35, Kia Sportage, Mini CountryMan en nog enkele.
2 krijgen het oordeel uitstekend: de CX-5 en de Tiguan.
Probleempje: de Tiguan is echter wel 6.000€ duurder.
CX-5 is dus de grote winnaar van de test.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenIn de laatste AutoVisie is er een grote test van allerlei SUV modellen onder de 35 mille: Mazda CX-5, Volkswagen Tiguan, Hyundai ix35, Kia Sportage, Mini CountryMan en nog enkele.
2 krijgen het oordeel uitstekend: de CX-5 en de Tiguan.
Probleempje: de Tiguan is echter wel 6.000€ duurder.
CX-5 is dus de grote winnaar van de test.
Comment
-
Owla.... kijk eens aan,
voor de snelle beslissers:
Comment
-
Ik dacht dat er nog maar een paar uit stock te koop zijn. Vanaf zeer binnenkort alles op bestelling... en dat betekend maanden wachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk BerichtenIk dacht dat er nog maar een paar uit stock te koop zijn. Vanaf zeer binnenkort alles op bestelling... en dat betekend maanden wachten
Een zwarte CX-5, 2.0i. De TS+Leasepack uitvoering (Nederlandse versie). Het aftellen is begonnen!
Comment
-
Eerste diesels worden na 17 mei verwacht in Belgie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk BerichtenEerste diesels worden na 17 mei verwacht in Belgie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raskel Bekijk BerichtenWaar ik op doelde was dat diesels die vanaf nu besteld worden pas eind dit jaar/volgend jaar geleverd worden. Beetje zoals met de Kia Sportage gaf de dealer aan.truth is in the eye of the beholder
Comment
Comment