Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda CX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Proficiat ! Zou je wel gaan kijken? Het wachten tot wanneer je hem gaat mogen meenemen wordt er dan alleen maar moeilijker op.
    De mijne wordt normaal volgende week besteld (2.2 Diesel - Sport - AWD - automaat - 175pk) Levering januari.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
      Mijn CX-5 is binnen! 2 weken sneller dan voorzien... ikke blij Straks even gaan piepen en fototje maken.
      Proficiat
      truth is in the eye of the beholder

Comment

• nog een weekje wachten...

Bijgevoegde Bestanden
        Jm
        http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
          nog een weekje wachten...
          Zo dat ziet er erg goed uit! Zeker de 19 inch velgen maken de wagen af!

Comment

• Jemme, waar blijven de foto's?

:-)

Comment

• Ik heb snel eentje genomen zaterdag (zie link in handtekening) maar heb voornamelijk gereden... gisteren was het dan weer zo'n slecht weer dat foto's nemen niet kon.

Oh ja... tip van de dag. Mensen die nog twijfelen; niet meer doen. Direct gaan bestellen. ZALIGE wagen !
              Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Volgens onze dealer staat de wagen in de haven.
                Hoeveel tijd doen ze er normaal over van de haven tot de dealer?
                Onze dealer wist ons dat niet te zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ketje0 Bekijk Berichten
                  Volgens onze dealer staat de wagen in de haven.
                  Nog 6 tot 8 weken.... ;-)
                  KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ketje0 Bekijk Berichten
                    Volgens onze dealer staat de wagen in de haven.
                    Reken 3 dagen, en nog eens 3 dagen om papierwerk in orde te brengen, en nog een dag DIV nummerplaatgedoe. Zo is het mij toch "overkomen". Vandaag eens goed " doorgetrokken " ( 2.2D 150pk) en jawatte.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
                      Reken 3 dagen, en nog eens 3 dagen om papierwerk in orde te brengen, en nog een dag DIV nummerplaatgedoe. Zo is het mij toch "overkomen". Vandaag eens goed " doorgetrokken " ( 2.2D 150pk) en jawatte.....

Volgens mij zit er bij ons toch niet echt iets pluis..
                      We hebben de auto ( 2.0l 160pk) wel een benzine, begin februari besteld.
                      De leveringstermijn was voorzien begin Juni, en nog steeds hebben we hem niet hier bij ons op de oprit staan :/
                      Nu las ik dat de diesels al volop geleverd worden, en onze benzine is er nog niet?

Comment

• Ik heb net eens met Mazda België gebeld, nu blijkt dat de auto nog niet in de haven is, maar nog steeds onderweg is met de boot..
                        Geschatte leveringstermijn -> eind juli
                        In totaal 5 maanden wachten dus..
                        Het zal mogen tijd worden dat hij er is.

Comment

• Als het enige troost is... de dealers zitten er evenveel erg mee in als jij.
                          Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Overweeg ook aankoop van mazda CX 5 Diesel 150 pk, kunnen de effectieve bezitters al meer feedback geven over de + en - punten van deze wagen? Rijgedrag, reëel verbruik (stad, autosnelweg), airco, radioinstallatie (Bose)? Daarnaast zoek ik ervaringen van de mazda dealers in Wommelgem (G. Schelkens) en Putte (Van Den Broeck). Positieve ervaringen via forum, negatieve ervaringen via PM. ;-)
                            Jammer dat de 150 pk Diesel 4x2 niet in sportuitvoering verkrijgbaar is. Alvast bedankt voor jullie input!

Comment

• Als ge een CX-5 150pk diesel in 4x2 wilt moet ge hem in Duitsland bestellen. Begrijp trouwens niet waarom Mazda België deze versie niet aanbiedt. Kost minder, weegt minder, verbruikt minder en als ge ziet hoeveel SUVkes er verkocht worden met alleen voorwielaandrijving zou hun licht toch moeten gaan schijnen.

Comment

• fotocx5numbeltoo.jpg

Hij is binnen :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gino1968 Bekijk Berichten
                                  Overweeg ook aankoop van mazda CX 5 Diesel 150 pk, kunnen de effectieve bezitters al meer feedback geven over de + en - punten van deze wagen? Rijgedrag, reëel verbruik (stad, autosnelweg), airco, radioinstallatie (Bose)? Daarnaast zoek ik ervaringen van de mazda dealers in Wommelgem (G. Schelkens) en Putte (Van Den Broeck). Positieve ervaringen via forum, negatieve ervaringen via PM. ;-)
                                  Jammer dat de 150 pk Diesel 4x2 niet in sportuitvoering verkrijgbaar is. Alvast bedankt voor jullie input!
                                  Beetje vroeg voor objectieve feedback te geven... ik zit nog in mijn "alles is super" fase
                                  Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

Overweeg ook aankoop van mazda CX 5 Diesel 150 pk, kunnen de effectieve bezitters al meer feedback geven over de + en - punten van deze wagen? Rijgedrag, reëel verbruik (stad, autosnelweg), airco, radioinstallatie (Bose)? Daarnaast zoek ik ervaringen van de mazda dealers in Wommelgem (G. Schelkens) en Putte (Van Den Broeck). Positieve ervaringen via forum, negatieve ervaringen via PM. ;-)
                                    Uitzonderlijke wegligging, idem afwerking. Alles ok, behalve het " i-stop" systeem, heeft een beetje zijn eigen willetje ( afspraak gepland in Mazda garage)
                                    Verbruik, 6.3 liter. Boven 130 km/u gaat het verbruik pijlsnel de hoogte in. Voor de rest niks dan een " smiley " gezichtje.

Comment

• Ben vandaag bij dealer in Putte geweest. Even met benzine versie testgereden (geen diesel verkrijgbaar ) 'k Was ook aangenaam verrast door het rijgedrag (verbruik was ongeveer 8.3 l/100km). Toen de auto even werd stilgezet, vroeg ik waarom het start-stop systeem niet werkte (motor bleef draaien). Dit had te maken met de airco die aanstond, waardoor de motor niet wordt uitgeschakeld (naar verluidt).
                                      Ook een tof en goed instelbaar stuurtje, heel ruim binnenin (ben zelf 1.93m) en kon nog achter mezelf zitten. Ook de koffer is groot genoeg. 'k Moet me wel nog bukken (als kofferdeksel volledig open staat) Design is prachtig. Gebruikt materieel is goed. De rest nog niet uitvoerig kunnen testen (had niet gepland om testrit te vragen). Bij prijsofferte vertelt de dealer dat de aflevering nu al in maart 2013 zou zijn mocht hij vandaag besteld worden (jawadde? )

ro80 & Jemme: ik kijk nieuwsgierig uit naar jullie verdere ervaringen. Alvast veel rijplezier toegewenst!

Zoveel keuzes (hyundai ix35, kia sportage, volvo xc40, ...), zoveel twijfels ;-)
                                      Last edited by ; 04/07/2012, 23:25.

Comment

Toen de auto even werd stilgezet, vroeg ik waarom het start-stop systeem niet werkte (motor bleef draaien). Dit had te maken met de airco die aanstond, waardoor de motor niet wordt uitgeschakeld (naar verluidt).
                                        Niet helemaal juist. De iStop werkt ook met airco aan. Het is gelinkt met hoeveel stroom er gevraagd wordt en de staat van de batterij. Gisteren was het erg warm, dus de airco draait op volle toeren. De batterij zat blijkbaar niet boven X%, dus geen iStop. Dat is zo bij alle merken volgens mij. Althans ook bij onze V50.
                                        Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

Working...
                                        X