Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda CX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mogelijks nog problemen voor de levering: er zijn niet genoeg 19" banden:
    Mazda’s new CX-5 SUV is enjoying brisk sales in Japan, and Mazda can’t keep up with the demand. Waiting times of five months or longer were common, says The Nikkei , especially for the top trim lines with fuel-saving diesel engines and leather seats. Mazda would love to deliver them a little faster – but it does not have enough tires. Waiting times have been trimmed to three months, says the Tokyo wire, but Mazda is battling with problems procuring enough 19…

Comment

• =...Nu probeer ik even beneden de 7,5/100 te blijven zonder in te boeten aan snelheid maar binnen de wettelijke beperkingen in België – na een halve tank nog op 7,3 volgens BC.
      net niet gelukt... 7,67/100 km, 85% snelweg +/- 120 km/u + 15% stad, rustig gereden volgens schakelindicatoren + i-stop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door delegee Bekijk Berichten
        Ik denk wel dat ze nuttig zijn, maar ik moet wel toegeven dat de voorste eigenlijk nog al klein uitvallen. Mogelijks zijn de achterste alleen al voldoende. Ga er bij terugkeer in slecht-weer-land (België) eens op letten hoe het zit met de spatten op de zijkant.
        Dag Delegee

Kun je al wat feedback geven na het prachtige weer van dit weekend?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CharlyCX-5 Bekijk Berichten
          Dag Delegee

Kun je al wat feedback geven na het prachtige weer van dit weekend?
          Eigenlijk moeilijk, gezien ik niet kan vergelijken met zonder spatlappen...
          toch heb ik de indruk dat de wagen vuiler wordt op het dak en de motorkap dan op de zijkanten. Hoe dan ook vind ik ze er wel stoer op staan, of het nu helpt of niet.

Comment

• Gisteren bij de dealer geweest. Gehoord dat wie vandaag een CX-5 bestelt mag wachten op levering tot juni 2013! Heeft Mazda eens een succesvol model, kan het niet snel genoeg produceren.
            En zeggen dat ik vier maanden wachten al lang vond...

Comment

Gisteren bij de dealer geweest. Gehoord dat wie vandaag een CX-5 bestelt mag wachten op levering tot juni 2013! Heeft Mazda eens een succesvol model, kan het niet snel genoeg produceren.
              Moet nogal frustrerend zijn voor die garagisten, hoeveel potentiele klanten zouden daarop niet afhaken??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                Moet nogal frustrerend zijn voor die garagisten, hoeveel potentiele klanten zouden daarop niet afhaken??
                Klopt, ik heb hetzelfde voorgehad bij de aankoop van mijn Sportage, ook meer dan 9 maanden gewacht.

De meeste klanten haken dan af en gaan ergens anders shoppen tot grote ergernis van de dealers. Logisch toch!
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Normaal gezien start Mazda ergens in januari een extra lijn op voor de CX-5 .
                  Dus de wachttijden zullen wel inkorten maar ze hebben al veel klanten verloren aan andere merken .
                  Hopelijk gebeurt dit ook niet bij de 6 .
                  - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                  - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Gisteren bij de dealer geweest. Gehoord dat wie vandaag een CX-5 bestelt mag wachten op levering tot juni 2013! Heeft Mazda eens een succesvol model, kan het niet snel genoeg produceren.
                    Wachten tot juni 2013? Dan zou een CX-5 afvallen, belachelijk lange levertermijn.
                    truth is in the eye of the beholder

Comment

• Heb mijn cx5 sport 2.0 besteld in maart.Wordt nu in september geleverd ipv in juni

Comment

• Heb mijn CX5 besteld in maart.Wordt geleverd in september ipv in juni
                        Last edited by ; 02/09/2012, 16:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acx Bekijk Berichten
                          Heb mijn CX5 besteld in maart.Wordt geleverd in september ipv in juni
                          De mijne was besteld 28 februari en afgeleverd 30 juni, waarna ik er mee met vakantie kon vertrekken. Volgens de dealer heb ik véél geluk gehad! (wat hierboven nogmaals bevestigd wordt)

Comment

• De mijne is vandaag eindelijk besteld !
                            Heeft om en bij de 2.5 maand geduurd (wat probs met de leasemaatschappij enzo).
                            Maar bon, het belangrijkste is dat hij besteld is geraakt.

Helaas kan ik bevestigen wat Delegee zegt, levertermijn is juni
                            Uiteindelijk een luxe probleem, dan mag ik gewoon (hopelijk toch) wat langer met mijne E92 blijven rondrijden.

De bestelling :

Mazda CX-5 2.2 Diesel, 175 pk
                            Metropolitan Grey
                            Automaat
                            Uitvoering : Sport
                            Safety Pack
                            Afneembare trekhaak
                            Open dak
                            Rubberen mat voor in de koffer.

Let the countdown begin

Comment

• 9 maanden wachten? jongens toch. Ik vond 4 maanden al een eeuwigheid
                              Jm
                              http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gery Bekijk Berichten
                                De mijne is vandaag eindelijk besteld !
                                Heeft om en bij de 2.5 maand geduurd (wat probs met de leasemaatschappij enzo).
                                Maar bon, het belangrijkste is dat hij besteld is geraakt.

Helaas kan ik bevestigen wat Delegee zegt, levertermijn is juni
                                Uiteindelijk een luxe probleem, dan mag ik gewoon (hopelijk toch) wat langer met mijne E92 blijven rondrijden.

De bestelling :

Mazda CX-5 2.2 Diesel, 175 pk
                                Metropolitan Grey
                                Automaat
                                Uitvoering : Sport
                                Safety Pack
                                Afneembare trekhaak
                                Open dak
                                Rubberen mat voor in de koffer.

Let the countdown begin
                                Je zal in ieder geval geen spijtgevoelens hebben, wanneer je met " the best of both worlds " mag rijden. Maar dergelijke levertermijnen zijn " not done " toch?
                                truth is in the eye of the beholder

Comment

• Inderdaad ro80. Aangezien het een leasewagen is maakt het me minder uit. Maar als ik die als particulier had moeten kopen, dan had ik inderdaad getwijfeld.
                                  Ik denk dat potentiële klanten hier hard door worden afgeschrikt.
                                  Ze zullen het succes zwaar onderschat hebben zeker? Overigens een succes vooral in andere landen lijkt me, want heb er tot nu toe nog maar 3 in't wild gespot in België eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
                                    9 maanden wachten? jongens toch. Ik vond 4 maanden al een eeuwigheid
                                    Was het maar waar 4 maanden
                                    Wij hadden onze CX-5 begin februari besteld, en in juli mochten we hem gaan ophalen..
                                    Ik wist zelfs voor onze dealer dat de auto in België geariveerd was.
                                    Na contact met hem opgenomen te hebben heeft hij hem uiteindelijk gaan halen..
                                    Dan nog een week gewacht voor hij de led-lampjes geïnstalleerd had.
                                    En vorige week is de trekhaak gemonteerd, maar we hadden al wel met de wagen rondgereden.
                                    Eindelijk is het in orde gekomen.
                                    Sinds vorige week hebben we hem dus zoals verwacht.

Comment

• @Ketje() : Waar blijven de foto's

Comment

• @ CharlyCX-5:

Hieronder foto's genomen na een rit in de gietende regen van Brugge naar Geel, heen en terug (toen regende het wel niet meer) om je een idee te kunnen vormen of de spatlappen iets helpen:

Natuurlijk heel moeilijk om te vergelijken als je niet ook een CX-5 kan zien welke onder dezelfde omstandigheden reed zónder spatlappen...
                                        Last edited by ; 11/09/2012, 18:32.

Comment

• Zijn er mensen die op het autosalon een testrit hebben aangevraagd en die reeds uitgevoerd hebben? Het loopt precies vrij moeizaam om eens een CX-5 mee te krijgen (en ter verduidelijking: ik ben tientallen jaren Mazda-rijder): ingeschreven op salon, via website etc. maar vooralsnog niets uit de bus gekomen.
                                          Ik ben ten zeerste aan het twijfelen tussen een benzine AWD of diesel (150pk) AWD in Sport livrei, maar doe zeer veel kleine afstanden (<5 km)

Mvg,
                                          Siegfried.

Comment

Working...
                                          X