Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda CX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
    Je kan natuurlijk je spiegels (elektrisch) inklappen voor je de garage inrijdt.
    Daarom vraagt hij ook hoe breed de auto nog is met de spiegels ingeklapt ;-)
    KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
      Daarom vraagt hij ook hoe breed de auto nog is met de spiegels ingeklapt ;-)
      inderdaad. Heb al gezien dat hij 1,84m is zonder de spiegels maar ik weet niet hoeveel cm per ingeklapte spiegel je er nog moet bijtellen om de totale breedte te kennen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dimekoza Bekijk Berichten

0 respect voor de techniek, zoveel is duidelijk...

In nullast naar 5.500 tpm gaan met een motor die zelfs nog niet volledig is ingereden.
        I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Mazda komt met oplossing probleem oliepeil

Mazda is met een oplossing voor het probleem van de te hoge oliestand bij dieselrijders op de proppen gekomen :

Bondig gesteld : aanpassing software voor de werking van de DPF (dieseldeeltjesfilter) en nieuwe peilstok (dipstick).

In Australia zijn er nogal wat die met dit probleem te kampen hebben. In elk geval roept Mazda daar de probleemauto's voor een gratis update terug.

Comment

• Ik vraag me af hoe lang het weer gaat duren eer Mazda België dit gaat implementeren. De technische nota van de motorkap is er nu al maanden maar hier wordt ze nog steeds niet uitgevoerd.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
            Jm
            http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

• De zoveelste lelijke suv

Comment

• Bedankt voor uw opbouwende opmerking .

- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Binnenkort te zien in Nederland, een nieuwe televisieserie

cx-5.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                    Bedankt voor uw opbouwende opmerking .

Graag gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                      0 respect voor de techniek, zoveel is duidelijk...

In nullast naar 5.500 tpm gaan met een motor die zelfs nog niet volledig is ingereden.
                      Ook niet echt zuinig percies?? tot 20L per 100km pfff

Comment

• wat maakt eigenlijk de autoradio minder presteren, de luidsprekers of de versterker?
                        Ik kan niks vinden over het vervangen van de luidsprekers voor een mazda cx5 of bijplaatsen ervan, iemand???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MacObsession Bekijk Berichten
                          Ook niet echt zuinig percies?? tot 20L per 100km pfff
                          Ik weet niet hoeveel auto's jij al gehad hebt die het huidige verbruik tonen.... maar dan valt 20 toch heel hard mee.
                          Ik moet niet zot doen om de A4 (eco) hier bij het optrekken tot 27 te krijgen, echt niet zot doen.
                          Bij zot doen gaat dat vlot over de 30...
                          KLIK |&| KLAK

Comment

• ale, onze skoda in ieder geval niet! (72PK) en bij een test rit met de mazda zaten we op 7,5L/100km. Dit was bijna constant stoppen, rijden, stoppen, rijden (file) en daarna autostrade met stadsverkeer. Wel geschakeld volgens de schakelcomputer en manueel bak.

Bij werkelijk gebruik, was dit soms wel hoger 10L maar bij een koude motor, daarna valt dit rap terug naar het normale verbruik

Comment

wat maakt eigenlijk de autoradio minder presteren, de luidsprekers of de versterker?
                              Ik kan niks vinden over het vervangen van de luidsprekers voor een mazda cx5 of bijplaatsen ervan, iemand???
                              Het is een combinatie van beide natuurlijk, maar af-fabriek denk ik meestal de versterker in de autoradio.
                              Heb ooit een Peugeot 307 gehad, met slecht geluid.
                              Andere radio erin gestoken en dezelfde boxen klonken al veel beter.
                              Maar dat verschilt natuurlijk per merk en type...

Comment

ale, onze skoda in ieder geval niet! (72PK) en bij een test rit met de mazda zaten we op 7,5L/100km. Dit was bijna constant stoppen, rijden, stoppen, rijden (file) en daarna autostrade met stadsverkeer. Wel geschakeld volgens de schakelcomputer en manueel bak.

Bij werkelijk gebruik, was dit soms wel hoger 10L maar bij een koude motor, daarna valt dit rap terug naar het normale verbruik
                                Die 30 is ook het verbruik dat je zou behalen als je 100km zou rijden onder die motorbelasting. Wat natuurlijk nooit kan.
                                Gemiddeld zit die audi hier ook tussen de 5,6 en 6,6. Maar bij het optrekken vliegt da cijferke de hoogte in (altijd boven de 20).
                                KLIK |&| KLAK

Comment

• hallo,

we zijn net gaan kijken naar onze auto, echt chic! Nu wachten op de nummerplaat :-)
                                  nu hebben wij drempelverlichting laten installeren, en we zagen dat er een klein zwart plakbandje de draden bedenkt (tis echt klein denk 5MM, nauwelijks zichtbaar, maar wel aanwezig. Nu vroeg ik mij af of dit overal zo wordt gedaan? De andere optie's waren zeer mooi geïnstalleerd, led licht.

we hebben 18inch genesis icon velgen

groeten

Comment

hallo,

we zijn net gaan kijken naar onze auto, echt chic! Nu wachten op de nummerplaat :-)
                                    nu hebben wij drempelverlichting laten installeren, en we zagen dat er een klein zwart plakbandje de draden bedenkt (tis echt klein denk 5MM, nauwelijks zichtbaar, maar wel aanwezig. Nu vroeg ik mij af of dit overal zo wordt gedaan? De andere optie's waren zeer mooi geïnstalleerd, led licht.

we hebben 18inch genesis icon velgen

groeten

FOTO's, Foto's, foto's ;-)

Trouwens, vandaag 3 nieuwe Mazda 6 Stationwagons gezien.
                                    Mooi mooi mooi... die gaan we veel tegenkomen denk ik.

Comment

• Hallo,

Hier onze auto met genesis 18inch velgen.
                                      Voor het geluid, is dit prima te verhelpen met de equalizer van de iphone!

car.jpg
                                      Last edited by ; 14/01/2013, 11:26.

Comment

• @MacObsession: Prachtige velgen! Auto ook uiteraard, gezien ik hem in de zelfde kleur heb

BTW ik houd mijn verbruik nogal minutieus bij (spritmonitor.de) en kom tot de vaststelling dat ik met winterbanden gemiddeld 8% meer verbruik, berekend op 10000 km met zomerbanden en 5000 km met winterbanden. Mijn rijstijl en gebruikelijke trajecten zijn onveranderd. Iemand zelfde ervaring(en)?

Comment

• we hebben nu een gemiddeld verbruik van 8L (wel zijn er juist 125km mee gereden)
                                          De duw in de rug hebben we niet echt, maar natuurlijk moet de auto nog ingereden worden en moeten we het wat rustig aan doen. Voor de rest leuke wagen, en helaas wel last van trillende buitenspiegels. Dit moet verholpen worden dat hij binnen gaat voor het eerste nazichtje op 1500-2000km. Tis niet verplicht maar dan willen we de olie eruit, en komt er nieuwe peperdure in :-). Geen ervaring met winterbanden, wij doen daar niet aan mee :-)

ps: hoe kom ik te weten dat mijn GPS systeem ok is voor frankrijk, wij hebben die LIVE services geactiveerd
                                          Last edited by ; 14/01/2013, 12:28.

Comment

Working...
                                          X