Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda CX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MacObsession Bekijk Berichten
    veel kan je krijgen via u dealer, dan bespaar je de miserie van het zelf plaatsen enz. Bij aankoop kan je wel wat pushen op gratis installatie.
    Installatie is toch niet moeilijk van die dingen. Zo ben je nog eens met je auto bezig. ;-)

Verlichte dorpelplaten... 52$ inclusief verzending vs. 350€ voor de originele. Toch de moeite om eens te testen vind ik.
    Jm
    http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

• het lijken inderdaad de originele te zijn, wij hebben deze dus laten plaatsen en besteld bij de dealer. Ik laat liever zulke dinge doen, er zal toch bekleding moeten losgemaakt worden om de verlichtingsdraden weg te steken en aan te sluiten. Ook moeten de dorpels verlemen worden, en dit mag dan weer geen sporen nalaten op de lak enz. teveel gedoe voor mij :-)

Comment

• Vanmorgen na al die maanden voor de eerste keer de voice control getest... en dat werkt nog goed ook. Zowel contact persoon zoeken als een adres ingeven verliep vlekkenloos. Dit ga ik nog meer gebruiken
        Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• dit lukt ons niet, wij spreken blijkbaar niet al de deftig zeker :-)

Comment

• Meen je dat? Ik stond er sceptisch tegenover maar het werkte vanmorgen perfect. Straks nog eens proberen. Je moet iets doen in de file he
            Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Beste, geen geroep of geschreeuw maar een belangrijke mededeling!!!

Bij guy schelkens kan je nu uw deuren automatisch laten sluiten tijdens het rijden, dit voor de cx5
              stuur ze gerust een mailtje voor een prijsofferte.

Comment

• Waarom deel je niet gewoon de kost? Dat is toch makkelijker.
                Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• inderdaad, maar ik weet niet of dit een voordeel prijs is voor ons of niet, daarmee deel ik hem niet mee.

Comment

• Eigenlijk spijtig dat je daarvoor moet bijbetalen.
                    Zit op ongeveer iedere wagen standaard op.

Comment

• inderdaad, vindt dit ook schandalig te weten dat het in andere landen wel in de CX5 zit! Dit maakt het nog gekker.

Comment

• Blijkbaar krijgen de nieuwe CX-5s een aangepaste software voor de radio. Ik lees dat je bv SMS berichten op de radio zou moeten zien verschijnen.
                        Iemand meer info? Zouden de 2012 modellen deze update ook krijgen?
                        Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• hallo, dat lijkt me super!
                          ik informeer hiervoor met mijn dealer

Comment

• Also new for 2014 is a function that will display received text messages on the vehicle’s 5.8-inch touch screen and read the message aloud. Users can send replies, as well, although we suspect the interaction is rather limited, as Mazda says that using “fixed phrases” will activate this functionality. A Pandora application also will be added as an option.
                            Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• mazda-madness.nl :

De succesvolle CX-5 was al een goede auto maar Mazda heeft enkele punten nog eens verbeterd. Rijgedrag, design en functionaliteit zijn naar een iets hoger plan getild.
                              Kickdown
                              Er is een kickdown schakelaar toegevoegd aan de SkyActiv-Drive automatische transmissie. Deze schakelaar helpt aan de ene kant ongewenst terugschakelen te voorkomen maar biedt aan de andere kant de mogelijkheid om snel terug te schakelen wanneer er juist meer vermogen nodig is. Ook zijn de maximale toerentallen van alle SkyActiv-motoren in de CX-5 verhoogd dankzij een aangepaste regeleenheid voor de aandrijflijn. Op de toerentalmeters zijn de rode sectoren dienovereenkomstig uitgebreid; 5.500 t/min voor de SkyActiv-D 2.2 liter (was 5.250 t/min) en 6.800 t/min voor de SkyActiv-G 2.0 liter (was 6.500 t/min)
                              Interieur
                              Ook in interieur van de CX-5 zijn enkele verbeteringen doorgevoerd. Zo is de uitgebreide Bluetooth-functionaliteit binnen het audiosysteem nu voorzien van een functie voor spraakopdrachten voor muziekmanagement en is er de mogelijkheid om via de display de e-mail en SMS berichten te lezen die via een Bluetooth-aangesloten smartphone zijn ontvangen. De nieuwe zilveren accenten voor de bedieningsknoppen van de audio-installatie verbeteren de gebruiksvriendelijkheid doordat ze intuïtiever te vinden zijn. Ook zijn er robuuste panelen van vinyl op de armleuningen in de portieren aangebracht bij modellen met stoffen bekleding.
                              Al eerder was bekend dat vanaf heden de CX-5 in enkele nieuwe kleuren is de verkrijgen: Sould Red, Stormy Blue, Meteor Grey en Jet Black. Foto's van de CX-5 in de nieuwe kleuren of de vernieuwde bedieningsknoppen zijn niet vrijgegeven door Mazda.
                              KLIK |&| KLAK

Comment

• Beetje jammer dat er al zo snel een "nieuwe versie" komt. Die kickdown had ik ook wel willen hebben.
                                Och ja, ik zal al blij zijn als die van mij eindelijk geleverd wordt...

Comment

• Als hij nog niet onderweg is krijg je misschien eentje met deze aanpassingen.
                                  Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk Berichten
                                    Als hij nog niet onderweg is krijg je misschien eentje met deze aanpassingen.
                                    Ik hoop toch dat ik hem iets sneller zal hebben 2014

Van de week eens horen bij de dealer of er eindelijk al nieuws is over de eventuele levering.

Comment

• In de VS worden ze reeds met deze opties afgeleverd, dus ik schat de kans reeel dat die van jouw deze aanpassingen heeft.
                                      Jm

1996 RX-7 FD3S

Comment

• Ik heb een mailtje naar mn dealer gestuurd. Ben benieuwd.
                                        Maar het lijkt met niet zo zeker hoor, gewoon omdat het in de VS wel al is. In de VS worden bijvoorbeeld de deuren ook automatisch vergrendeld terwijl dat hier niet het geval is.

Comment

• die deuren kan nu wel he, je moet er wel voor bijbetalen en tis geen originele mazda optie

Comment

Working...
                                          X