Idem hier.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda CX-5
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk BerichtenEen brief gekregen van Mazda motor Belux gekregen: vervanging van uitlaatdruksensor nr. 1. (probleem met het i-stop systeem)
Comment
-
-
Ja, inderdaad, ik zie er nu ook wel elke dag minstens 1.
Maar het valt me ook op dat de nummerplaat meestal 1-Dxx-xxx is, dus vrij recente wagens.
Terwijl het model toch al 1,5 jaar op de markt is, dus de leveringen beginnen nu pas echt te komen lijkt het.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenJa, inderdaad, ik zie er nu ook wel elke dag minstens 1.
Maar het valt me ook op dat de nummerplaat meestal 1-Dxx-xxx is, dus vrij recente wagens.
Terwijl het model toch al 1,5 jaar op de markt is, dus de leveringen beginnen nu pas echt te komen lijkt het.
Geleverd 30 juni 2012 na exact vier maand en één week wachten (toen ging het nog redelijk vlot).
Comment
-
Amai, eind januari en hij is er al? De mijne is begin september besteld en hij is er ook pas.
Als ik de mijne morgen ga ophalen, dan heeft hij er ook exact 2 weken gestaan.
De papieren zijn in mijn geval 3 dagen na de wagen aangekomen. Maar dan moest de plaat nog aangevraagd worden via de lease, er moest nog naar de keuring gegaan worden met de trekhaak, ...
Waar heb jij de jouwe gekocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door delegee Bekijk BerichtenHmmm, de mijne heeft ook nummerplaat 1 Dxx-xxx maar is einde van deze maand toch al één jaar oud...
Geleverd 30 juni 2012 na exact vier maand en één week wachten (toen ging het nog redelijk vlot).
Comment
-
Voila, de kop is er af :-) De eerste ritjes zijn gemaakt.
Ik heb wel al direct een vraagje over het i-stop systeem.
De mijne is een automaat. Gisteren werkte de i-stop perfect. Vandaag echter, op de autostrade (in de file) deed hij het geen enkele keer. Ik heb trouwens een automaat...
In het begin snap ik het, de motor moet warm genoeg zijn. Maar na 30 min zou dat toch moeten werken.
Vanaf het 2de rode licht na de autostrade werkte dat plots wel. Echt vreemd.
Misschien ligt het aan de manier van remmen of zo?
Iemand ervaring hiermee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gery Bekijk BerichtenVoila, de kop is er af :-) De eerste ritjes zijn gemaakt.
Ik heb wel al direct een vraagje over het i-stop systeem.
De mijne is een automaat. Gisteren werkte de i-stop perfect. Vandaag echter, op de autostrade (in de file) deed hij het geen enkele keer. Ik heb trouwens een automaat...
In het begin snap ik het, de motor moet warm genoeg zijn. Maar na 30 min zou dat toch moeten werken.
Vanaf het 2de rode licht na de autostrade werkte dat plots wel. Echt vreemd.
Misschien ligt het aan de manier van remmen of zo?
Iemand ervaring hiermee?
Comment
-
Wat bedoel je net met de stand van de batterij?
De wagen komt van bij DiNitto in Genk.
Hij rijdt heel goed.
Van het bose surround systeem had ik meer verwacht. Blijkt wel dat centerpoint enkel met cd werkt en niet met USB of Bluetooth. Maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gery Bekijk BerichtenWat bedoel je net met de stand van de batterij?
De wagen komt van bij DiNitto in Genk.
Hij rijdt heel goed.
Van het bose surround systeem had ik meer verwacht. Blijkt wel dat centerpoint enkel met cd werkt en niet met USB of Bluetooth. Maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
bij een lage stand van de batterij gaat hij bepaalde functies uitschakelen die niet echt nodig zijn . ik had dat ook met mijne audi ook ,kreeg toen ook soms foutmeldingen .
Comment
-
Was de airco misschien actief? Hoewel we dit jaar nog verstoken zijn gebleven van warm weer kan het achter glas in de auto toch behoorlijk warm worden waardoor de automatische airco veel vermogen nodig heeft. Bij I-Stop werkt de airco verder, zij het op een lager pitje, wat heel wat energie vreet en spoedig de batterij uitput, waarna de motor weer aanslaat of zelfs helemaal niet meer wil i-stoppen.
Comment
Comment