Ik zou ook de 150 pk nemen en laten chippen , die gaat vlot over de 200 pk gaan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda CX-5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenIk zou ook de 150 pk nemen en laten chippen , die gaat vlot over de 200 pk gaan.
Ik denk dat je met 150pk verre van ongemotoriseerd bent.
Comment
-
Zijn er toevallig nog mensen die problemen hebben met hun geïntegreerd tomtom navigatiesysteem?
Het is de laatste 2 weken bijna onbruikbaar. Ofwel loopt hij volledig vast en gebeurd er dan een herstart van het systeem.
Maar meestal vindt hij plots geen satelieten meer en blijft de kaart dus hangen. Na een 20 minuten doet hij dan ineens verder.
Gisteren stond ik stil maar de gps deed gewoon alsof ik verder reed... kaart draaide mooi mee.
Erg vreemd.
Gisteren avond nog gekeken of er geen update was, maar ik was up to date ...
Redelijk onbruikbaar systeem op die manier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gery Bekijk BerichtenZijn er toevallig nog mensen die problemen hebben met hun geïntegreerd tomtom navigatiesysteem?
Het is de laatste 2 weken bijna onbruikbaar. Ofwel loopt hij volledig vast en gebeurd er dan een herstart van het systeem.
Maar meestal vindt hij plots geen satelieten meer en blijft de kaart dus hangen. Na een 20 minuten doet hij dan ineens verder.
Gisteren stond ik stil maar de gps deed gewoon alsof ik verder reed... kaart draaide mooi mee.
Erg vreemd.
Gisteren avond nog gekeken of er geen update was, maar ik was up to date ...
Redelijk onbruikbaar systeem op die manier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door delegee Bekijk BerichtenWat heeft TomTom met het audiosysteem te maken? De TomTom-module zit links onderaan je dashboard en gebruikt van het audiosysteem enkel het scherm en de geluidsversterking waarmee het via een USB-stekker verbonden is. Het audiosysteem zou naar verluid gemaakt worden door Sanyo in opdracht van Mazda. met de grieven over het audiosysteem moet je dus bij Mazda zijn en niet bij TomTom...
Eens benieuwd of ik reactie krijg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenIk zou ook de 150 pk nemen en laten chippen , die gaat vlot over de 200 pk gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jemme Bekijk BerichtenAl iemand gesproken die dat laten doen heeft?
vb:
- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Had ik ook al gemerkt, maar ik vroeg me af of iemand het al effectief laten doen heeft.
Comment
-
Verlaagd en 21" wielen.... moet kunnen
28976d1365793890-zeigt-her-eure-felgen-raeder-2013-04-12-17.40.33.jpg
Comment
-
had eens gelezen dacht ik dat autolock deuren vanaf bepaalde snelheid niet op cx-5 zat, lees in een instruktie boekje van op het net dat dit zou in te stellen zijn.
zie pagina 85, klopt dit? of is dit in europese (belgische ) versie niet mogelijk
2013 Mazda CX-5 Owners Manual - Hello, welcome to our blog and today we will post pdf file for mazda CX-5 and we hope this file can help y...
en dit op 2 manieren een staat uitgelegd op pag 85-86
de ander manier zou via scherm zijn staat helemaal op het einde rond pag 474
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jojo2 Bekijk Berichtenhad eens gelezen dacht ik dat autolock deuren vanaf bepaalde snelheid niet op cx-5 zat, lees in een instruktie boekje van op het net dat dit zou in te stellen zijn.
zie pagina 85, klopt dit? of is dit in europese (belgische ) versie niet mogelijk
2013 Mazda CX-5 Owners Manual - Hello, welcome to our blog and today we will post pdf file for mazda CX-5 and we hope this file can help y...
en dit op 2 manieren een staat uitgelegd op pag 85-86
de ander manier zou via scherm zijn staat helemaal op het einde rond pag 474truth is in the eye of the beholder
Comment
-
Die manier vanop pagina 85 staat ook in de Canadese handleiding van de 6, maar gebruikt een knopje dat niet in de Europese 6 zit.
Het menu item vind ik ook niet terug in mijn 6.
Misschien kan de dealer het wel instellen, maar wij niet zelf vrees ik.
Comment
-
Ben pas nieuw hier. Wij hebben onze CX-5 in april besteld en de wagen zou eind deze week klaarstaan bij onze dealer in Hasselt.
Ik heb er eigenlijk geen idee van hoe hij rijdt want hebben gekocht zonder testrit te maken! Hebben een CX-5 Sport 2.0 G awd aut besteld!... Ben er wel benieuwd naar moet ik zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marceld Bekijk BerichtenBen pas nieuw hier. Wij hebben onze CX-5 in april besteld en de wagen zou eind deze week klaarstaan bij onze dealer in Hasselt.
Ik heb er eigenlijk geen idee van hoe hij rijdt want hebben gekocht zonder testrit te maken! Hebben een CX-5 Sport 2.0 G awd aut besteld!... Ben er wel benieuwd naar moet ik zeggen.
Comment
Comment