Oorspronkelijk geplaatst door PaulDB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda CX-5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door miguel noppe Bekijk BerichtenIemand hier last van trillende buitenspiegels ?
Heb dit al vaak tegengekomen op fora, dacht dat de laatste versie dit nu wel niet meer zou hebben, wel dus...
Enfin, iemand hier al ervaring mee, en wat kunnen ze eraan doen ?
thanks
Comment
-
Dat is inderdaad de "fix" zoals beschreven in de TSB van Mazda, en daar spreken ze van cx5-en geproduceerd voor 11/2012, erna zouden ze aangepast moeten zijn.
En als je zegt dat het verbeterd, maar niet verdwijnt, dan ga ik er vrede mee moeten nemen denk ik, 't is nu ook niet om te zeggen dat ze hangen te wapperen in de wind...
Lichte vibratie, zo zou ik het omschrijven, en pas vanaf 100-120 km/u
Maar ja, een mierenneuker als ik heeft het wel gezien natuurlijkLast edited by miguel noppe; 04/05/2014, 18:55.CX 5 Zeal Red 2,2D 175 AWD auto
Brock B32 8,5*20 - Dunlop SP Sport Maxx GT 255/45 R20
Comment
-
Ter info...
Ik had via Facebook contact gezocht met Mazda Belgium ivm 2 vragen :
Vraag 1 :
De cx 5 downloadt wel berichten van m'n iphone, maar er wordt uiteindelijk niets getoond
--> gekend probleem, maar er is geen oplossing voor.
Vraag 2 :
Het probleem dat wanneer je de wagen stillegt, het muzieknummer dat op dat moment via USB speelt niet bewaard blijft en de volgende keer dus het allereerste nr van de usb wordt gestart
--> Ze bevestigen dat er een update gaat komen (zoals reeds op internet circuleerde) maar ze kunnen nog geen release datum geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door miguel noppe Bekijk BerichtenHeb ook standaard de camera, is een zeer handig iets, zeker aangezien wij nog aan het wennen zijn aan de andere zitpositie van deze wagen tov de vorige en ook de zijspiegels die aan de zijkanten parabool zijn, is wennen....
Iets anders, heeft iemand de Gracenote update al eens gedaan ?
Ik kan dat selecteren, en dan moet je een aantal keer bevestigen, maar dan uiteindelijk "updaten" selecteren, gaat niet
Comment
-
Wij maakten net een testrit met de CX-5 en die is ons enorm bevallen. Echter verwachten wij een 3de kindje en dus moeten er 3 kinderzitjes op de achterbank kunnen staan. De eerste 9 maanden zal dat een Maxi Cosi zijn, 2 stoelen groep 2-3 (zitverhoger met rugleuning) zijn. Vervolgens enkele jaren een groep 1 stoel en de 2 groep 2-3 stoelen (waarvan er dan eventueel eentje geruild kan worden voor enkel een zitverhoger. Nu lukte het niet met onze huidige stoelen om er 3 echt goed naast elkaar te plaatsen. Er is wel voldoende breedte, maar de vorm van de achterbank zorgt ervoor dat de buitenste stoelen scheef staan en dat is niet comfortabel voor de kindjes.
Rijdt hier iemand met een CX-5 rond met 3 kinderstoelen? Past dat goed zonder scheef staan? En welk merk en type stoelen zijn dit dan? Want de breedte van de stoeltjes is sterk afhankelijk van merk tot merk. De Mazda 6 heeft trouwens net hetzelfde probleem, dus da's ook geen optie. We willen vermijden een "busje" te moeten kopen...
Bedankt alvast voor jullie antwoorden.
Comment
-
Ik denk dat je dit alleen maar zal weten als je dit effectief test in de wagen met de betreffende zitjes als je die al hebt natuurlijk .
Als je de zitjes of een er van nog moet kopen , de wagen meenemen naar de winkel en de zitjes passen .
Anders zal het een gok worden .- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Voor het moment zijn er inderdaad lange wachttijden voor de CX-5 , 6 en nieuwe 3 door groot succes .
Mazda zou een tweede lijn opstarten voor de CX-5 maar als die al draait weet ik niet ...- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
ok dane bedankt voor de info, voor mij is het mijn 1e Mazda altijd met bmw gereden, wel test rit gedaan met Mazda cx 5 en het viel super mee, en de prijs ook als ik dezelfde neem bij bmw kan ik voor die prijs 2 Mazda sense cx 5 kopen, bij bmw is alles bijna in optie.
Comment
-
Proficiat met je aankoop.
In autoland is 6 maanden wachten toch niet zo uitzonderlijk lang.
Iedereen die ik ken krijgt van veel merken, ook Duitse, te horen dat de levertijd 3 maanden is, maar hebben hun auto meestal ook pas na 6 maanden.
Tenzij hij in stock staat ofzo.
Maar denk dat de nieuwe mazdamodellen momenteel zo populair zijn dat ze er geen stock van opgebouwd krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk BerichtenAls je de zitjes of een er van nog moet kopen , de wagen meenemen naar de winkel en de zitjes passen .Anders zal het een gok worden .
Ook de lange levertijd is voor ons een probleem trouwens. De bevalling komt te vroeg...
Maar toch bedankt.
Comment
-
Iemand een idee of de luchtfilter van de benzine en diesel hetzelfde zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door An... Bekijk BerichtenWij maakten net een testrit met de CX-5 en die is ons enorm bevallen. Echter verwachten wij een 3de kindje en dus moeten er 3 kinderzitjes op de achterbank kunnen staan. De eerste 9 maanden zal dat een Maxi Cosi zijn, 2 stoelen groep 2-3 (zitverhoger met rugleuning) zijn. Vervolgens enkele jaren een groep 1 stoel en de 2 groep 2-3 stoelen (waarvan er dan eventueel eentje geruild kan worden voor enkel een zitverhoger. Nu lukte het niet met onze huidige stoelen om er 3 echt goed naast elkaar te plaatsen. Er is wel voldoende breedte, maar de vorm van de achterbank zorgt ervoor dat de buitenste stoelen scheef staan en dat is niet comfortabel voor de kindjes.
Rijdt hier iemand met een CX-5 rond met 3 kinderstoelen? Past dat goed zonder scheef staan? En welk merk en type stoelen zijn dit dan? Want de breedte van de stoeltjes is sterk afhankelijk van merk tot merk. De Mazda 6 heeft trouwens net hetzelfde probleem, dus da's ook geen optie. We willen vermijden een "busje" te moeten kopen...
Bedankt alvast voor jullie antwoorden.
Met 4j gebruik ik enkel nog een zitverhoger zonder rug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door An... Bekijk BerichtenEr moet er eentje bijgekocht worden, maar we hebben gemeten en er is maar een dikke 30cm over tussen de stoelen op de buitenste plaatsen. In de garage vonden ze dat ik dan maar tussen de stoelen moest, en baby of de oudste vooraan. Nee danku :-s
Ook de lange levertijd is voor ons een probleem trouwens. De bevalling komt te vroeg...
Maar toch bedankt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenHoe oud zijn die?
Met 4j gebruik ik enkel nog een zitverhoger zonder rug.
Ik val op mijn zoektocht naar een wagen voor 3 kinderen wel van de ene verbazing in de andere... Héél weinig auto's voldoen. Mochten ze nu al eens beginnen met in optie een bank met 3 gelijkwaardigere en vlakkere plaatsen aan te bieden, dan zouden er voor jonge ouders veel prettigere en ruimere keuzemogelijkheden zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDoe zoals ik, spring ff over de grens en koop er eentje in DE.
http://www.autohaus-lessingstrasse.d...ab=2014&max=24
Comment
Comment