Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda CX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Koplampen vind ik geslaagd, over de grille ben ik minder enthousiast, aan de bumper zelf zie ik de veranderingen niet echt ?
    Kan aan de foto liggen, maar t'is net alsof het embleem nu "effen" is, zou beter zijn imho, want nu is dit hol, en moeilijk te reinigen...
    CX 5 Zeal Red 2,2D 175 AWD auto
    Brock B32 8,5*20 - Dunlop SP Sport Maxx GT 255/45 R20

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurt.awouters@telenet.be Bekijk Berichten
      rij sinds kort met volle tevredenheid met een cx5 diesel automaat, geleverd juli 2014, maar een minpuntje, bij de mijne trilt de linkerspiegel vanaf 100 per uur, dacht dat dit euvel verholpen zou zijn, hoop het bij de eerste beurt onder garantie verholpen te krijgen....nog iemand met een 2014 model die er last van heeft?normaal is me gezegd dat de 2014 modellen hier geen last meer van zouden hebben
      Ik heb het ook, maar kan er mee leven.
      Heb ook al dikwijls gedacht dat het deels aan de Bose boxen ligt in de voorste portieren, laat dit nu net de subs zijn, en die bonken wel deftig ook hé.
      De achteruitkijkspiegel danst trouwens ook altijd mee als het wat luider gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door miguel noppe Bekijk Berichten
        De achteruitkijkspiegel danst trouwens ook altijd mee als het wat luider gaat.
        Nog niet veel auto's meegemaakt waar de achteruitkijkspiegel niet mee begint te dansen als het luider gaat. Bij sommigen moet je alleen wat luider gaan dan bij anderen
        KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
          Nog niet veel auto's meegemaakt waar de achteruitkijkspiegel niet mee begint te dansen als het luider gaat. Bij sommigen moet je alleen wat luider gaan dan bij anderen
          Er is bewegen en dansen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
            Er is bewegen en dansen...
            In mijn auto beweeg mijn achteruitkijkspiegel niet maar beginnen wel alle auto's die achter mij rijden spontaan te dansen als het volume omhoog gaat. Maar dit is te zwaar off-topic zeker ;-)

Ben echt wel benieuwd naar het vernieuwde interieur
            KLIK |&| KLAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurt.awouters@telenet.be Bekijk Berichten
              rij sinds kort met volle tevredenheid met een cx5 diesel automaat, geleverd juli 2014, maar een minpuntje, bij de mijne trilt de linkerspiegel vanaf 100 per uur, dacht dat dit euvel verholpen zou zijn, hoop het bij de eerste beurt onder garantie verholpen te krijgen....nog iemand met een 2014 model die er last van heeft?normaal is me gezegd dat de 2014 modellen hier geen last meer van zouden hebben
              Is de geluidsregeling snelheidsafhankelijk ? Kan je dit afzetten ?

Comment

• Ja en Ja, zie geluidsinstellingen...
                Afzetten zou ik eigenlijk zelf moeten voor kijken, je kan alleszins de de gevoeligheid, om het zo te stellen, aanpassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door miguel noppe Bekijk Berichten
                  Ja en Ja, zie geluidsinstellingen...
                  Afzetten zou ik eigenlijk zelf moeten voor kijken, je kan alleszins de de gevoeligheid, om het zo te stellen, aanpassen.
                  Is het trillen dan ook weg boven de 100 km/H ?

Comment

• zou het niet weten, nog niet getest...
                    En eigenlijk ben ik dat niet van plan, want ik hoor liever muziek dan rol en windgeluiden.

Tip, rij rapper dan de rest, dan moet je minder in je spiegels kijken voor aankomend verkeer

Comment

• Zaterdag eens naar de garage geweest, de nieuwe zou vanaf maart in de showroom staan. En de gps zou die van de nieuwe 3 zijn...

Comment

• - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                        - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                          Zaterdag eens naar de garage geweest, de nieuwe zou vanaf maart in de showroom staan. En de gps zou die van de nieuwe 3 zijn...
                          dat is alleszins een plus want het huidige systeem voelt jaren 90 aan
                          Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                          VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

• Facelift info

Op de Zwitserse Mazda site is de prijslijst en opsomming van de uitrustingsniveau's van de facelift reeds gepubliceerd:

Voor wie het Duits minder machtig is enkele interessante nieuwigheden:
                            - smart city brake support standaard op alle versies
                            - DAB (digitale radio ontvangst) standaard op middelste en topversie
                            - Alle verlichting DRL, kruis-, groot-, mist- en achterlichten LED vanaf middelste uitvoering! géén Xenon meer.
                            - koplichten met actieve bochtenverlichting vanaf middelste versie
                            - in Zwitserland komt ook de 2,5 benzine enkel automaat, wellicht Amerikaanse versie?

Comment

• De 2.5 komt blijkbaar ook in België zowel in de CX-5 en ook in de 6 .
                              Maar of die gaat verkopen ....
                              - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                                De 2.5 komt blijkbaar ook in België zowel in de CX-5 en ook in de 6 .
                                Maar of die gaat verkopen ....
                                Bron ?

Comment

• Mazda dealer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                                    Mazda dealer
                                    Kan ik confirmeren.
                                    Jm
                                    http://www.roadsterclub.be

2017 Mazda 6 2.5 Skycruise Wagon

1996 RX-7 FD3S

Comment

• 7,6 naar 100 vlotjes!

Comment

• Mijn ouders staan op het punt een cx 5 te kopen.
                                        Ze zijn langs geweest voor een offerte.
                                        Ze krijgen een korting v 11% en voor hun huidige auto krijgen ze 11000 euro.

Het is een mercedes c220 diesel avantgarde van 2009 met 140000 kms.

Zijn dat goeie voorwaarden?

Comment

• De CX-5 facelift of prefacelift ?

Comment

Working...
                                          X