Ik durf wel eens in hoge toeren optrekken om dan te schakelen . En toch is mijn gemiddeld verbruik rond de 7.5 l /100km . Ik ga dan ook wat vroeger op onderhoud ,denk op een 10.000 km .Die meer kost neem ik er zo maar bij , zal te goede komen voor de motor .Wat het gewone onderhoud gaat kosten weet ik nog niet ,zal pas gebeuren binnen een 3000km. deze tussen tijdse onderhoud buurt zal ik laten doen omdat ik binnen de 2 jaar niet zoveel km ga rijden op de snelweg .Met mijn vorige wagen Mercedes C 220 cdi break reed ik in een jaar toch een 25000 km waarvan de helft op de snelweg (belgie - oostenrijk) .
Ik heb dan ook voor de cx5 gekozen om zijn mooie uiterlijk ,en super mooie interieur ,zijn koppel en awd ,om op de Oostenrijkse bergen te kunnen rijden . Deze wagen zal zeker beter zijn om op besneeuwde binnen wegen te rijen , wat ik met de Mercedes zeker niet kon zeggen ,was een achter trekker ook. Hopelijk heb ik er nog veel plezier mee .
Ik heb dan ook voor de cx5 gekozen om zijn mooie uiterlijk ,en super mooie interieur ,zijn koppel en awd ,om op de Oostenrijkse bergen te kunnen rijden . Deze wagen zal zeker beter zijn om op besneeuwde binnen wegen te rijen , wat ik met de Mercedes zeker niet kon zeggen ,was een achter trekker ook. Hopelijk heb ik er nog veel plezier mee .
Comment