Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 991

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zoals al eerder gezegd: dat schuifdak is toch wel heel Targa-achtig. Wijst dit op het verdwijnen van de Targa (kunnen ze toch bijna niet maken) of net het uitkomen van een soort 'retro-targa' (in navolging van de Speedster) met het oorspronkelijke concept.
    Alleszins zou het vreemd zijn om een carrera met zo'n schuifdak naast een targa zoals de 997 targa te zetten want de 2 liggen toch heel dicht bij elkaar.

Comment

• Comment

• Nice find!!!

Pook ziet er wel wat cheap uit.

Comment

• Yeah buddy !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten

KNoppekes!

Voor de rest vind ik de voorkant en profiel erg knap, enkel de achterkant moet nog wat wennen...

Comment

• It's growing on me.

Benieuwd naar de 4s body en naar de beenruimte achterin

Comment

• bloedgeil
                Bijgevoegde Bestanden
                Last edited by ; 23/08/2011, 17:02.

Comment

• Zeg maar gerust lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                    Ze hadden mss beter voor een dogleg transmissie gekozen voor de handigheid..
                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Moet open toch zot veel windruis met zich meebrengen...

Comment

• Vooraan gaat er ook zo'n 'netje' omhoog. Zoals je nu wel vaker ziet op nieuwe wagens. Wees er maar zeker van dat porsche z'n huiswerk goed heeft gemaakt.

Comment

• Zijn wel erg veel letterjes geworden

Comment

• Typebenaming laten vallen (gratis optie!), of voor het simpele "911" kiezen (vermoedelijk tegen betaling?).

Comment

• amai amai amai, vind 'm schitterend! Can't wait om hem op straat te zien rond rijden

Comment

• Vind hem echt prachtig vanaf de eerste foto! Fris, scherp, dik op z'n poten, en gewoon een mooie evolutie.

Juist idd die halve woordenboek op de achterkant, en die 7-bak manueel... écht niet nodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                  Moet open toch zot veel windruis met zich meebrengen...
                                  Denk niet meer dan een gewoon dakraam eigenlijk.

Denk dat het voordeel van dat systeem is wel dat meer hoofdruimte hebt, dat zonder zorgen het dak open kan zetten net na een plonsbui en lichter in gewicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Door de manier waarop de achterlichten verwerkt zitten in de achterkant vrees ik dat dit definitief het einde betekent van de doorlopende lichtbalk bij de 4S?

Comment

• Ik weet niet of de 991 mooi is, hij doet mij (als enige blijkbaar) best wat denken aan de 996. Wachten tot de eerste in de showroom staat alvorens een oordeel te vellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                        Ik weet niet of de 991 mooi is, hij doet mij (als enige blijkbaar) best wat denken aan de 996. Wachten tot de eerste in de showroom staat alvorens een oordeel te vellen.
                                        wash...mouth...soap!

Neen serieus, kan je de 996 vergelijking beter uitleggen? Want ik zie het niet

Comment

• Ik zie het ook totaal niet eigenlijk.

Comment

Working...
                                          X