Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 991

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het is terug allemaal wat boller, braafser en ronder geworden.
    Hier zie je min of meer wat ik bedoel.
    Constructie van de voorruit, vents, bodypanels en gewoon de lijnen op zich.

Comment

• Het is geen 996, maar kwa designtaal gaat Porsche eerder die richting uit imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
        Door de manier waarop de achterlichten verwerkt zitten in de achterkant vrees ik dat dit definitief het einde betekent van de doorlopende lichtbalk bij de 4S?
        Ook al vind ik de achterkant echt wel geslaagd (buiten die typebenaming), vrees ik ook voor het verdwijnen van de rode band... Tenzij ze heel het bumperpaneel anders zouden maken...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          Vind hem echt prachtig vanaf de eerste foto! Fris, scherp, dik op z'n poten, en gewoon een mooie evolutie.

Juist idd die halve woordenboek op de achterkant, en die 7-bak manueel... écht niet nodig
          Ik vroeg me dit ook af waarom in godsnaam 7 versnellingen? Maar heb de verklaring gevonden in Top Gear UK magazine. 'They moved the wheels by changing the gearbox - the new manual is a version of the current three-shaft PDK box, and this has its driveshaft flanges further back than the old manual. Obviously in converting the PDK to a manual, they won't have blocked off any of its seven speeds.'

Mystery solved
          Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
          Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
          BMW 320d
          Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Entdecken Sie die Welt des Porsche Zentrums Stuttgart! Hier finden Sie unsere neuesten Modelle, Neuigkeiten rund um Porsche und mehr.

Entdecken Sie die Welt des Porsche Zentrums Stuttgart! Hier finden Sie unsere neuesten Modelle, Neuigkeiten rund um Porsche und mehr.

Comment

• kan iemand mij uitleggen wat het PDCC exact doet?
              Last edited by ; 24/08/2011, 08:07.

Comment

• Ik ben toch echt wel eens benieuwd naar die manuele 7-bak. Chapeau van Porsche dat ze zoiets ontwikkelen.

Comment

• Met een 'gewone' Carrera zou ik al zeer tevreden zijn.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Met een 'gewone' Carrera zou ik al zeer tevreden zijn.
                    gewoon DOEN

Comment

• Als ik een 991 koop, zal het ofwel een targa of wel een cabriolet zijn.
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik zou toch wachten op de carrera 4 GTS cabrio die in juni 2017 geprestenteerd zal worden

Mijn eerste indrukken zijn niet onverdeeld positief maar ik wil afwachten tot ik 'm in real life zie, ben er van overtuigd dat dit beter zal meevallen dan op sommige foto's hier...

Bredere spoor vooraan = positief voor 't rijgedrag, de typische bredere heupen achteraan verdwijnen daardoor wel, verschil in spoor vooraan/achteraan wordt echt klein nu.

Comment

• ik zou graag eens de gewichtsverdeling willen weten tussen de 997 en de 991... waar ligt de motor nu precies in de 991 tov de achteras
                          Porsche 996 GT3 RS
                          Porsche 964 RS
                          BMW ///M3 e30
                          Mercedes c250 CDI AMG
                          www.flamebox.be

Comment

• Een 911 aan 60% aftrekbaarheid in te brengen, wie had dat ooit kunnen denken
                            Al vrees ik dat onze leuke 'regering' daar binnen dit en een paar jaar ook nog wel eens een mouw zal aan aanpassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jostevoet Bekijk Berichten
                              Een 911 aan 60% aftrekbaarheid in te brengen, wie had dat ooit kunnen denken
                              Al vrees ik dat onze leuke 'regering' daar binnen dit en een paar jaar ook nog wel eens een mouw zal aan aanpassen.
                              Een paar jaar geleden was dat gewoon 75%. Dus al die mensen met hun 993/964/997 vroeger deden dat al

Comment

• edit: nvm
                                Last edited by Teus; 24/08/2011, 15:01.
                                1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Ik kan er gewoon op klikken, en het werkt

Comment

• Zalig.

Standaardvelgen zijn precies toch 19 inch en vind ik niet zo mooi tbh.

Maar zo in het blauw met gele remmen...

Comment

• Katalog und Preisliste Heerlijk snuisteren. Niks te zien over gewichtsverdeling tussen voor- en achteras, doen ze enkel maar in catalogi van GT3 e.d. zeker? En meteen de hele mikmak aan opties opgelijst (veel spul maar vanaf 2e kwartaal 2012). Benieuwd hoeveel een TCT-spec Carrera S gaat aantikken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Katalog und Preisliste Heerlijk snuisteren. Niks te zien over gewichtsverdeling tussen voor- en achteras, doen ze enkel maar in catalogi van GT3 e.d. zeker? En meteen de hele mikmak aan opties opgelijst (veel spul maar vanaf 2e kwartaal 2012). Benieuwd hoeveel een TCT-spec Carrera S gaat aantikken.
                                        200k .

Comment

• nog wat nieuwe pics... en een interessante foto voor de BMWMB's van de wereld
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X