Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind de 997 MkII toch wel mooier vooraan. Dat klopte meer voor mij precies. Nu lijkt het wat geforceerd. Achterkant ben ik mooier en mooier gaan vinden de laatste weken. Enkel het zijaanzicht vind ik nog steeds vreemd. Daar heeft hij wat karakter verloren.
Misschien wel, maar het is een evolutie die niet te stoppen is en waar je dus rekening moet mee houden, like it or not.
Ik bekijk het positief, Porsche speelt sinds de komst van de DFI motoren echt wel een voortrekkersrol op dit vlak bij de sportwagenfabrikanten en zonder dat dit ten koste gaat van de prestaties.
t is ver gekomen als dit moet staan in het topic van een nieuwe 911
Ja, amai, wat een ramp dat er eens een compliment wordt gemaakt over de uitstoot...
Ik vind dat dat gewoon kadert in het begrip "efficiëntie". Dat is net hét stokpaardje van Porsche. Ik vind het knap dat ze dat doortrekken naar alle aspecten van hun wagens.
Ja, amai, wat een ramp dat er eens een compliment wordt gemaakt over de uitstoot...
Ik vind dat dat gewoon kadert in het begrip "efficiëntie". Dat is net hét stokpaardje van Porsche. Ik vind het knap dat ze dat doortrekken naar alle aspecten van hun wagens.
Minder uitstoot zal betekenen : minder BIV.
Minder uitstoot zal mogelijk betekenen : Minder jaarlijkse taks.
Waarom noemen ze dit "2013" ? Vanaf wanneer worden ze geleverd misschien ?
In december in de showrooms. Ofwel een vergissing, ofwel krijgen ze in de VS de wagens pas in de vroege zomer geleverd en zijn het dus al 'modeljaar' 2013 exemplaren? (ik gok vooral op eerste)
Comment