Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 991

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ziet er allemaal erg veelbelovend uit.
    Indrukwekkende vooruitgang ook qua uitstoot.

Comment

• Wat een prachtige auto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
        Ziet er allemaal erg veelbelovend uit.
        En dat zonder turbo-toestanden!

Comment

• Spoilertje staat mij ook enorm aan, itt die accordeon van de vorige Carrera's

Comment

• Ik kijk er echt naar uit.

Het werken aan de motor door dat onnozel motorkapje, dat valt nog af te wachten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Ik kijk er echt naar uit.

Het werken aan de motor door dat onnozel motorkapje, dat valt nog af te wachten...
              welke invloed gaat dit voor jullie hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                Hoho

OMGWTFBBQ !!! I want THAT one

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  OMGWTFBBQ !!! I want THAT one
                  T"is de mijnen

Nu nog mijn vennoot overtuigen dat hij een gele nieuwe Porsche moet kopen maar dat zal niet lukken vrees ik

Comment

• Ik vind de 997 MkII toch wel mooier vooraan. Dat klopte meer voor mij precies. Nu lijkt het wat geforceerd. Achterkant ben ik mooier en mooier gaan vinden de laatste weken. Enkel het zijaanzicht vind ik nog steeds vreemd. Daar heeft hij wat karakter verloren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                      t is ver gekomen als dit moet staan in het topic van een nieuwe 911

Comment

• Misschien wel, maar het is een evolutie die niet te stoppen is en waar je dus rekening moet mee houden, like it or not.
                        Ik bekijk het positief, Porsche speelt sinds de komst van de DFI motoren echt wel een voortrekkersrol op dit vlak bij de sportwagenfabrikanten en zonder dat dit ten koste gaat van de prestaties.

Comment

• Prachtige wagen ! Ik ben fan.

Comment

• Ik ben er intussen ook redelijk van overtuigd dat deze IRL echt knap is, enkel nog wat bedenkingen bij de grootte van de LED-balk vooraan.

Wanneer is de GT3 voorzien ?

Comment

• Waarom noemen ze dit "2013" ? Vanaf wanneer worden ze geleverd misschien ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                t is ver gekomen als dit moet staan in het topic van een nieuwe 911
                                Ja, amai, wat een ramp dat er eens een compliment wordt gemaakt over de uitstoot...

Ik vind dat dat gewoon kadert in het begrip "efficiëntie". Dat is net hét stokpaardje van Porsche. Ik vind het knap dat ze dat doortrekken naar alle aspecten van hun wagens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk Berichten
                                  Ja, amai, wat een ramp dat er eens een compliment wordt gemaakt over de uitstoot...

Ik vind dat dat gewoon kadert in het begrip "efficiëntie". Dat is net hét stokpaardje van Porsche. Ik vind het knap dat ze dat doortrekken naar alle aspecten van hun wagens.
                                  Minder uitstoot zal betekenen : minder BIV.
                                  Minder uitstoot zal mogelijk betekenen : Minder jaarlijkse taks.

Ik vind dat alvast goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                    Ik ben er intussen ook redelijk van overtuigd dat deze IRL echt knap is, enkel nog wat bedenkingen bij de grootte van de LED-balk vooraan.

Wanneer is de GT3 voorzien ?
                                    Volgens mij binnen een jaar of 2.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                      Waarom noemen ze dit "2013" ? Vanaf wanneer worden ze geleverd misschien ?
                                      In december in de showrooms. Ofwel een vergissing, ofwel krijgen ze in de VS de wagens pas in de vroege zomer geleverd en zijn het dus al 'modeljaar' 2013 exemplaren? (ik gok vooral op eerste)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                        Hoho

past goe bij mijn avatar
                                        Last edited by jlsoundlover; 28/08/2011, 02:39.
                                        1991 Audi S2 coupe
                                        2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• 1991 Audi S2 coupe
                                          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Working...
                                          X