Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 991

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zal ongetwijfeld een miereneuker zijn, maar ik struikel over de manier waarop ze de LED-verlichting in de neus hebben verwerkt. Voor velen een detail, voor mij een opvallende fout in een verder zo strak vormgegeven auto. Ik zal op m'n tong moeten bijten als de baas me om mijn mening vraagt (wat hij waarschijnlijk gaat doen, want hij zit op deze facelift te wachten).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
      Kan niet wachten tot deze in wallpaperformaat te verkrijgen is:

Of is dit al te vinden ergens?
      Ma fak. Eerste foto waar de achterkant mij bevalt.
      Iemand nog een idee waar je de catalogus haalt? Bovenstaande links geven nu een 404.

Comment

• Ik wil dat.

Comment

• Ik vind 'm niet lelijk maar de voorkant is iets te veel ferrari, spiegels vind ik minder en de achterkant is iets té modern aan het worden... Wrslk met de tijd ga je dat wel apprecieren maar ja. Luxe interieur is sowieso niks voor mij, ben benieuwd hoe ze dat met de GT3 gaan doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
            Wat zijn die zwarte dingen aan de voeten van chauffeur en passagier?
            Luidsprekers ofzo...?

Comment

• vuilbakjes
              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• ja , speakers denk ik
                kick panels in vakjargon
                1991 Audi S2 coupe
                2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                  Ik ben er intussen ook redelijk van overtuigd dat deze IRL echt knap is, enkel nog wat bedenkingen bij de grootte van de LED-balk vooraan.

Wanneer is de GT3 voorzien ?
                  wat vraag je van de uwe ? Ik wil gerust in een 'ouder' modelleke rond rijden
                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                    Luidsprekers ofzo...?
                    Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                    ja , speakers denk ik
                    kick panels in vakjargon

Ik zie luidsprekers in de deuren en in het dasboard zitten, dus zou het vreemd vinden dat ze dan nog eens speakers in de kickpanels steken.

Mij lijken dat eerder zekeringskasten te zijn.

Comment

• Weer een geslaagd design ... het lijkt wel een oefening om elke keer minder en minder aan het design te wijzigen. En ja, in feite kan je dat niet verwijten ... why change a winning team ? Ik spreek enkel over design, technologie en mechaniek is iets anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk Berichten
                        Weer een geslaagd design ... het lijkt wel een oefening om elke keer minder en minder aan het design te wijzigen. En ja, in feite kan je dat niet verwijten ... why change a winning team ? Ik spreek enkel over design, technologie en mechaniek is iets anders.
                        Inderdaad, toch veel elementen overgenomen van de Porsche Cayenne.
                        AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          Ik zie luidsprekers in de deuren en in het dasboard zitten, dus zou het vreemd vinden dat ze dan nog eens speakers in de kickpanels steken.

Mij lijken dat eerder zekeringskasten te zijn.
                          ja , dat kan toch , een 2 of 3 weg systeem
                          1991 Audi S2 coupe
                          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                            ja , dat kan toch , een 2 of 3 weg systeem

Idd, alles kan.

Is iig vreselijk crappy geïntegreerd dan, imo.

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                Luidsprekers ofzo...?
                                bizar dat het aan beide zijden is, maar bij de huidige modellen is dit aan de linkerzijde idd ook de zekeringkast.

mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten

Relatief crappy.
                                  Hier nog een
                                  1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                  2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                  2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• dunkelblau meer foto's zie: http://autominded.sviluppo.be/showth...ull=1#post6719
                                    (ga niet alles dubbelposten op de 2 fora, mes excuses)

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten

dunkelblau meer foto's zie: http://autominded.sviluppo.be/showth...ull=1#post6719
                                        (ga niet alles dubbelposten op de 2 fora, mes excuses)
                                        Subtiel. Dan neem ik ze hier even over, voor 't gemak, als dat mag?

Btw: niet wild van, staat een beetje somber imo. Vooral owv het koele interieur:

Met die spots op wel knap, maar zo'n blauwe felle spots doen veel kleuren opleven op salons. Vaak niet echt realistisch qua kleur, als je 't erna in levende lijve ziet op straat, onder daglicht.
                                        Last edited by ; 31/08/2011, 09:34.

Comment

Working...
                                        X