Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De middenconsole vind ik ok, en 'k denk dat dat na een korte gewenning erg aangenaam moet zijn in gebruik (cfr panamera, carrera gt). Die luchtmonden, mjah, als ik zoék naar iets om over te vallen dan zou het dat misschien wel zijn. Valt vooral op op foto's van achterin getrokken, idd.
Wat een fantastische wagen met een supermarge dat andere constructeurs alleen kunnen van dromen, die winnen 30K Eur net per auto !!!
Dat is speculatie. Hoeveel ze verdienen per auto hangt onder andere af van hoeveel ze er van gaan verkopen. Zoiets valt pas na enkele jaren van productie te becijferen. Het kan zijn dat Porsche plant om deze marge te realiseren, over het exacte cijfer spreek ik mij niet uit.
En wat is dat met nieuwe forum ?? Precies allemaal dezelfde gebruikers als hier ? SITRAP ?
Na enkele gebeurtenissen in de CC zijn vele CC'ers overgeschakeld naar een nieuw forum (Autominded) opgericht door onder meer Sega waar er striktere voorwaarden zijn voor de CC en dergelijke. De 'launch' van www.autominded.be zou voor morgen zijn.
Comment