Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Na enkele gebeurtenissen in de CC zijn vele CC'ers overgeschakeld naar een nieuw forum (Autominded) opgericht door onder meer Sega waar er striktere voorwaarden zijn voor de CC en dergelijke. De 'launch' van www.autominded.be zou voor morgen zijn.
Na enkele gebeurtenissen in de CC zijn vele CC'ers overgeschakeld naar een nieuw forum (Autominded) opgericht door onder meer Sega waar er striktere voorwaarden zijn voor de CC en dergelijke. De 'launch' van www.autominded.be zou voor morgen zijn.
Zo'n dingen moet je eens in 't echt zien, die tekeningetjes zien er maar pover uit...
Heb eentje geconfigureerd zonder aan de prutsopties (interieuropsmuksels) te raken (dus wel PASMsport, PDCC, PSE, PCM, leder, adaptieve sportzetels + schuifdak + Bose), manueel = 126k : da's inderdaad wel ongeveer de prijs van de 997S met dezelfde opties, of althans niet merkelijk duurder. Doe er PCCB en PDK bij = 140k
Er waren nog wel een pak meer redenen dan dat alleen... Maar goed... Ik ga er niet over uitwijken. Ik wil hier immers geen 'reclame' maken of mensen tegen de schenen stampen.
Eindelijk, een (zeer) deftige configurator en die ook werkt op m'n mac. Al een S gespecd met heel de rataplan PCCB, Burmester, Carbon, full leder, PDK, carbon, Sport Design, etc... : 150k
Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Zo'n dingen moet je eens in 't echt zien, die tekeningetjes zien er maar pover uit...
Heb eentje geconfigureerd zonder aan de prutsopties (interieuropsmuksels) te raken (dus wel PASMsport, PDCC, PSE, PCM, leder, adaptieve sportzetels + schuifdak + Bose), manueel = 126k : da's inderdaad wel ongeveer de prijs van de 997S met dezelfde opties, of althans niet merkelijk duurder. Doe er PCCB en PDK bij = 140k
Volledig maar écht volledig naar m'n zin, GT-Silber, Espresso volleder, Sportzetels, PCM, Bose, PCCB, S-PASM, Carrera Cassic 20", PSE, ... kom ik aan 139.500 op de duitse configurator.
Lijkt me idd. niet zo ver af te wijken van de 997, blijft wel een gigantische som natuurlijk.
Volledig maar écht volledig naar m'n zin, GT-Silber, Espresso volleder, Sportzetels, PCM, Bose, PCCB, S-PASM, Carrera Cassic 20", PSE, ... kom ik aan 139.500 op de duitse configurator.
Lijkt me idd. niet zo ver af te wijken van de 997, blijft wel een gigantische som natuurlijk.
Dirk Thys laat weten dat het nog niet voor onmiddellijk zal zijn.
Zo'n dingen moet je eens in 't echt zien, die tekeningetjes zien er maar pover uit...
Heb eentje geconfigureerd zonder aan de prutsopties (interieuropsmuksels) te raken (dus wel PASMsport, PDCC, PSE, PCM, leder, adaptieve sportzetels + schuifdak + Bose), manueel = 126k : da's inderdaad wel ongeveer de prijs van de 997S met dezelfde opties, of althans niet merkelijk duurder. Doe er PCCB en PDK bij = 140k
Eindelijk, een (zeer) deftige configurator en die ook werkt op m'n mac. Al een S gespecd met heel de rataplan PCCB, Burmester, Carbon, full leder, PDK, carbon, Sport Design, etc... : 150k
Volledig maar écht volledig naar m'n zin, GT-Silber, Espresso volleder, Sportzetels, PCM, Bose, PCCB, S-PASM, Carrera Cassic 20", PSE, ... kom ik aan 139.500 op de duitse configurator.
Lijkt me idd. niet zo ver af te wijken van de 997, blijft wel een gigantische som natuurlijk.
TCT laat weten dat het de bedoeling is van een configurator om alles aan te vinken wat mogelijk is, en als je moet kiezen tussen twee opties die niet compatibel zijn moet je 't duurste nemen.
Ik ga ook 'es eentje maken (copyright meneer Meurisse, bijna).
Comment